Ostaako kukaan miesten tai naisten vaatteita kirppikseltä?
Siis ihan tavallisia hyvässä kunnossa olevia vaatteita???? Kaikki tuntuvat ostavan vaan lapsille tai sitten jotain vintagea... Noin 5v vanhat, vähän pidetyt, ehkä muodista tosin menneet vaattet.. Kelpaako ne enää kellekään..´..?
Kommentit (3)
mutta olen jotenkin hankalan mallinen raskauden jälkeen, ei voi oikein ostaa sovittamatta. Mutta jos on siistiä, ajatonta ja kivaa vaatetta, niin miksi ei, jos kohdalle sattuu, paikassa on sovituskoppi ja satun vielä olemaan mahdollisesti yksin liikkellä. Olen vielä alle kolmekymppinenkin.
Yleensä ostan kuitenkin vain lapselle, koska aikuisilla on aika paljon isompi toi kokoskaala ja vielä, kun vaatteen pitäisi olla oikean mallinenkin, niin ei satu usein vastaan; enkä jaksa usein penkoa. Kaupassa on ne vierekkäiset koot sitten sovitettavina, jos ei oma koko olekaan hyvä. Mies on muuten myös joskus ostanut kirpparilta jotain, mutta siis ei se muuten siellä käy, ellei tartte jotain sellaista, mitä tarvii todella vähän, eikä siten raaski ostaa uutena.
Mun mielestä kirpparit on ainakin tosi jees ja suosin kierrätysajatusta, joten vähän hävettääkin, kuinka paljon tulee itselle ostettua vain uutena, kun ei kerta kaikkiaan jaksa ja ehdi etsiä kirppareilta.
jos on Lindex, Kapp Ahl tms. vaatteita. Mulle kelpaa kestävät perusvaatteet ja joskus löydöt, jotka on sellaisia uniikeilta tuntuvia. Kestävillä perusvaatteilla tarkoitan sellaisia, jotka on ajattomia ja laadukkaita.
Viisi vuotta vanhat vaatteet, jotka on selvästi viisi vuotta vanhaa leikkausta tai kuosia eivätkä ole kestäviä, eivät kiinnosta.
Jopa enemmän itselleni kuin lapsille. Lapsia tekee mieli hemmotella sillä, että saavat valita itse ja se sujuu paremmin kaupasta ostaen.
Ex osti jonkin verran (miesten) vaatteita kirpparilta. Muutoin en tunne miehiä, jotka ostaisi kirpparilta, mutta naisia kyllä. Tosin tiedän muutoinkaan aika harvan miehen ostostavoista, ei ole tullut puhuttua kuin aivan tutuimpien kanssa.