Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää ihan suunnattomasti mieheni lapsi!!!!!

Vierailija
27.11.2005 |

Tyttö on 6v ja ihan älyttömän villi ja huonotapanen... En haluaisi, että tyttö opettaa meidän pojalle NÄMÄ HUONOT TAVAT. Ensinnäkin tämä meidän isi ei huomaa tytössä mitään erikoista tai sen käytöksessä. Ei komenna ikinä tyttöänsä vaan antaa kaiken periksi, koska tyttö on vaan viikonloppuisin meillä. Ei huomioi ollenkaan silloin meidän pientä poikaa. Mua ärsyttää ja ihan suunnattomasti. En olisi alkanut tähän uusioperheeseen, jos olisin tämän tiennyt. Tämä entinen muija ja miehen äiti vie minulta voimat. Sitten vielä tuntuu että mieheni ei edes puolusta minua näitä kahta haaskaa vastaan.. Onko jollain sama tilanne.. Välillä tuntuu että melkein vihaan sitä tyttöä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravaamaan kodista kotiin. Ei mikään ihme että tyttö kokee olonsa turvattomaksi ja purkaa pahaa oloaan.

Vierailija
2/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ymmärtää, että se tyttö on ihan yhtä paljon miehesi lapsi kuin poikanne.

Ja yritä miettiä sitä, miltä susta tuntuisi, jos sun omaa lastasi äitipuolensa vihaisi, ja isänsä ei huomioisi kunnolla niinä viikonloppuina kun on tapaaminen. Yritä vähän katsoa tilannetta laajemmalla perspektiivillä, ja ole onnellinen että sulla on noin vastuuntuntoinen ja hyvä mies, että pitää kaikista lapsistaan huolta. Koska ei se teidänkään liitto 100% varmasti kestä, niin ainakin isä välittää lapsistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tyyliin hänen kakara meidän kullannuppu.

Häpeä!

Vierailija
4/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan syytä hoitaa itseäsi, tilaa aika perheneuvolaan

Vierailija
5/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ex ja miehen äiti...

Vierailija
6/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olen asenne vammainen entiedä.. Haluaisin että tällä tytöllä on samat säännöt kun pikkuvelilläkin.. Meillä ei ole tapana kiivetä sohvilla yms. Riekkua tai lyödä ketään..

tv. ap

Vierailija
7/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saa äitinsäkään luona hyppiä sohvilla ja lyödä. Tai sitten äiti on pirttihirmu ja lapsi toteuttaa itseään isänsä luona? Juttele miehesi kanssa, että lapsella oltava samat säännöt kuin yhteisillä lapsillakin.

Vierailija
8/8 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 8v. tytärpuoli ja 2v. poika, kauhee exä ja anoppi ja muutamat taistelut on meinaan käyty molempien kanssa miehen vain pudistellessa päätään tyyliin " naiset..." . Perheterapiat, avioliittokoulut, kaikki käyty, ikinä en anna anteeksi muutamia juttuja, on rankkaa, tiedän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi