Lapselle nimeksi Rauli?
Mitä mieltä? Olisi varmaan suhteellisen harvinainen ikäisillään, vai onko jo muotinimi? Tykkäisin, ihanan retro.
Kommentit (11)
Tulee mieleen surullisenkuuluisa Badding.
Kiva nimi silti. Harkittiin omalle pojallekin, mutta päädyttiin sitten kuitenkin yhteen toiseen nimeen.
Minä ehdotin aikanaan Paulia, mutta jotenkin ei vaimo mieltynyt ja se jäi sitten.
mutta entäs Raul? Sehän on kansainvälinen, ei yhtään niin isoisän kalakaverin nimi.
Itselläni oli tämä Raul mielessä, mutta ajattelin, että jos lapsi ei vaikka opikaan r-kirjainta, niin on tosi ilkeää. Ainakin 2. nimen oltava ilman R-kirjainta!!
Lauli..
mutta minustakin tosi kiva! Ei ole sillä tavalla kielteisellä tavalla vanhanaikainen kuin joku Kalevi tai Pertti.
Minä ehdotin aikanaan Paulia, mutta jotenkin ei vaimo mieltynyt ja se jäi sitten.
Nimestä tulee mieleen loistava näyttelijä Rauli Tuomi..
Rauli on komea nimi, sellainen selkeä ja miehekäs.
Rauli on mun ihanan iskän nimi. Siitä huolimatta minusta kaunis nimi, ihme ettei enemmän vielä annettu.
Myös Paulia on mietitty mutta mielestäni se on liian "pehmeä". Raulissa on särmää. Ap
Niin mäkin luulin, Rauli-mummo!
No Rauli-vauvalle sitten jotkut ripulin väriset vaatteet päälle :D
Yksi veljistäni on Rauli, ja sen lisäksi tunnen yhden toisen Raulin. Molemmat noin kolmekymppisiä. Mutta mielestäni sen voi oikein hyvin antaa lapselle nyt nimeksi :)