Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katevaraus ei poistu!!!

Vierailija
20.03.2015 |

Tankkasin n. viikko sitten. Laitoin katevaraukseksi 120e. Katevaraus näkyy edelleen mun tilillä, ja viikko sitten on mennyt myös se hinta, mitä bensa oikeasti maksoi.

ÄÄÄÄH! Mitä mä teen? Tankkasin ABC:llä, pankki on OP.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki poistaa katevaraukset pyynnöstä. Soita asiakaspalveluun. Onnistuu siellä.

Vierailija
22/32 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:46"]Jeps, minä taas varasin Finnairilta lentoliput usealle henkilölle ja veloitus tapahtui tililtä, mutta katevaraus jäi. Ja lentoliput ei ole halpoja eli siellä on nyt yli tonni miinusta ja Finnairin asiakaspalvelun vastaus on vain, että itsestään poistuu sieltä viikossa. Millä sitä nyt pitäisi elää? Tässä touhussa ja ihmisten pompottelussa ei ole kyllä mitään järkeä!
[/quote]

Meillä sama Norwegianin lennoissa. Varaus ja veloitus jäi Visaan. Joten ei ollut luottoa toisten lippujen ostoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 09:44"]E tankatessa tuollaisia summia valita, rekanko tankkasit? Kyllä tankin saa täyteen n 60 eurolla.
[/quote]

40 litran tankin saa täyteen 60 eurolla. Esim. 80 litranen varmaan vaatii vähän enemmän...

Vierailija
24/32 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 09:44"]E tankatessa tuollaisia summia valita, rekanko tankkasit? Kyllä tankin saa täyteen n 60 eurolla.
[/quote]

ABC:llä on kalliimpaa bensaa kuin muualla ja jos tankkasi 98:sia niin kyllä satanen uppoo helposti tavallisen auton tankkiin.

Vierailija
25/32 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaon nyt ollut lähes kolme viikkoa yli sadan euron varaus Prismasta, sama ostos on mennyt tiltäkin, mutta tapahtui joku virhe maksutapahtumassa. Olen soittanut kolmasti Prismaan ja kahdesti Osuuspankkiin ja vastaus on että poistuu itsestään kolmen viikon kuluttua. Prismayritti auttaa asiassa, mutta ei onnistunut.

Vierailija
26/32 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos vastauksista, ehkä mä en jaksa tehdä vielä mitään, jos on mahdollista että se muutaman viikon päästä poistuu itsestään. ap

Vierailija
27/32 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katevaraukset eivät ole pankin vika. Katevarauksen tekee firma, josta teet ostoksia.

T. Pankissa työskentelevä

Vierailija
28/32 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kävi sama eilen OP:n ja Norwegian lipun kanssa. Kumpikin sanoo että varaus poistuu kahden viikon päästä, ei paljoa lohduta.

Vierailija
29/32 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä asia ole viidessä vuodessa muuttunut. Ylimääräinen katevaraus jäi mobiilitankkauksessa.

Vierailija
30/32 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa (veloittaja) tekee katevarauksen, ei pankki. Turhaan pankkeja syyllistätte.

Vierailija
31/32 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt market myös velotti katevarauksen ei tilausta perille! Kestää ja kezstää kuulemma?! Mit hlvttiä ja s marketitkin vetää ensin s tililtä summan ja op kortilta tuplana?!!! Wtf

Vierailija
32/32 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimimaton pankkiautomaatti ei antanut rahoja, vastasi vika ja tiliäsi ei veloiteta.

Kuitenkin teki katevarauksen , joka ei ole poistunut tililtä.

Varokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä