Hans Välimäkeä ei oma jälkikasvu kiinnosta (linkki)
http://metrolive.fi/jutut/artikkeli/9910/teresa-valimaki-lasten-huoltaj…
Eipä tullut yllätyksenä, ylimielisen oloinen mies. Ja eikös palstalla tiedetty hänen touhuistaan yhtä sun toista..?
Kommentit (51)
haastattelun Meidän Perhe-lehdesä? Oli joku tämän vuoden numero. Siinä kertoi, että Hans on hyvin vähän kotona eikä siis juurikaan hoida nykyisen liittonsakaan lapsia. Usein vanhan liiton lapset tulevat Hansille siten, että hän ei itse ole ollenkaan heidän kanssaan, vaan tämä äitipuoli on heidänkin kanssaan.
Tuskin nykyisellä vaimolla olisi syytä valehdella, vai mitä? Sitten vielä sanoi jutun lopussa, että isän poissaoloa korvaa ehkä se, että saavat kuitenkin enemmän/parempia makuelämyksiä kuin lapset keskimäärin. Olin aika pöyristynyt, kun mun mielestä sitä isän poissaoloa on vaikea korvata millään muulla.
Terasann sanoin koska olemme päätyneet tähän ratkaisuun. Ehdotin Hansille, että olisin voinut lähteä putkiremontin ajaksi Thaimaahan kolmeksi kuukaudeksi. Se olisi ollut halvin vaihtoehto minulle ja olisin samalla päässyt nauttimaan yksinolosta. Hän ei kuitenkaan innostunut siitä, että lapset tulisivat hänelle hoitoon. .
Lapset ovat koiluikäisiä, ja varmasti tajuavat viestin joka noihin lauseisiin kätkeytyy :(
Lapset ovat taakkoja molemmille.
jos tuo Teresa on hoitanut noita lapsia jo vuosikausia yksin, olisi voinut ottaa joskus pidemmä loman?
Hans sanoi, että ei voi sietää naisia, jotka eivät anna miehen mennä vapaasti. Että jos hän haluaa mennä kaljalle perjantai-iltana poikien kanssa niin hän menee. Mielestäni aika itsekäs kommentti mieheltä, jolla on pieniä lapsia. Eli sen naisen on oltava aina valmiina hoitamaan lapset ja mies menee miten menee.
Eniten mua säälittää ne ex-liiton lapset, pahimmillaan heille tulee tunne, että kumpikaan vanhemmista ei oikein haluaisi olla heidän kanssaan :(
ja juttuja muutenkin, on niin, niin olevinaan. Hänellehän naurettiin aikanaan helsingin ravintolapiireissä, varmaan tehdään vieläkin niin huolimatta michelineista.
ja pyörittää ravintolaa, jos on tuollainen kyrpä muuten?
Miksi Teresa laukoo noin yksityiskohtaisia ja yksityisyyden piiriin kuuluvua perheasioita lehdille? Katkeruutta? Mutta silti!
Ja totta hitossa minäkin olisin katkera, mies ei tapaa omia lapsiaan ja naisen ura junnaa tämän vuoksi jne.
onneksi Teresan äiti katsoo niitä muksuja aika paljon, ainakin kun olivat pienempiä.
omahyväistä äijää. menee kyllä kanava aina toiselle kun ruudussa pällistelee. Puhetyylikin ottaa aivoon.
Tai piikikkäät kommentit. En tajua miten joku voi hylätä lapsen noin. Onko H. Välimäellä uudesta liitosta lapsia?
että hän tapaa Hansin pari kertaa vuodessa. Eihän lasten tapaamisesta sanota mitään. Jos lapset on jääneet Teresalle, niin ei kai asumisjärjestelyjä voi kovin helposti muuttaa. Vai pitäiskä toisen heti jättää työnsä, jos lähivanhempi haluaa?
Kannattaa muistaa, että asioilla on aina kaksi puolta. Eli tuo on nyt Teresan näkemys asiaan, Hansilla voi olla eri. Ja tuollainen "olisin muuttanut kolmeksi kuukaudeksi ulkomaille mutta Hans ei ottanut lapsia" on aika erikoinen kommentti. Eihän ihminen yhtäkkiä voi muuttaa esim. sovittuja työkeikkoja jne sen takia että ex-vaimo haluaa lähteä ulkomaille.
Luetun ymmärtämisen vaikeus sulla. Lue uudestaan ja huolellisesti.
En tiedä asiasta mitään, mutta tänä aamuna Välimäki oli Huomenta Suomessa ja meni häiriköimään kokkausohjelmaa. Toimittaja kikatti Välimäelle kuinka häneltä ei ruoanlaitto sujuisi lainkaan hihihihi ja Välimäki selosti kuinka HÄN tekee polentan kermaan ja kanaliemeen eikä maitoon ja kuinka EUROOPASSA se syödään aina löysänä ja puuromaisena eikä koskaan paistettuna tai grillattuna kuten kokkina ollut Aleksi Herlevi juuri katsojia neuvoi. Ärsytti. Ja vielä enemmän ärsytti toimittaja, joka höpötti omista kokkaustaidottomuuksistaan, kun olisi hieman enemmän kiinnostanut kuulla Herlevin ruoanlaittoneuvoja kotisohvalla. Ei hemmetti!
En tiedä asiasta mitään, mutta tänä aamuna Välimäki oli Huomenta Suomessa ja meni häiriköimään kokkausohjelmaa. Toimittaja kikatti Välimäelle kuinka häneltä ei ruoanlaitto sujuisi lainkaan hihihihi ja Välimäki selosti kuinka HÄN tekee polentan kermaan ja kanaliemeen eikä maitoon ja kuinka EUROOPASSA se syödään aina löysänä ja puuromaisena eikä koskaan paistettuna tai grillattuna kuten kokkina ollut Aleksi Herlevi juuri katsojia neuvoi. Ärsytti. Ja vielä enemmän ärsytti toimittaja, joka höpötti omista kokkaustaidottomuuksistaan, kun olisi hieman enemmän kiinnostanut kuulla Herlevin ruoanlaittoneuvoja kotisohvalla. Ei hemmetti!
voiko enää olla enempää itteään täynnä???
Hänelle nousi jo vuosia sitten tämä ruokakuninkuus päähän kuin metrin halko. Olen läheltä seurannut miehen otteiko jo parisenkymmentä vuotta. Joutunut seuraamaan siis.