"Virtuaalisalarakkaani" meni naimisiin viikonloppuna.
Olen onnellinen hänen puolestaan : )
Vähän mietityttää vaikuttaako miten meidän juttuun.
Tuskin kuitenkaan... Kunhan palautuu häämatkaltaan ensi viikolla niin jatkamme varmaan kuten ennenkin.
Kommentit (20)
Kyllä netti onkin kätevä sellaiseen viesteilyyn. Been there, done that. Meilaillut sinkkujen, eronneiden, naimisissa olevien, raskaana olevien kanssa. En pidä sitä kyllä mitenkään pahana. Helppo tapa vähän irtautua siitä normi arjesta olematta varsinaisesti yhteydessä joka uhkaisi puolisoa missään mielessä.
Täällä nyt älähtää ne pelokkaat naiset ketkä tuntevat piston sydämessään että ovat kohdelleet puolisoaan kaltoin tai vaan pelkäävät etteivät riitä. Herätkää nyt siihen että ei ihmiselle riitä mikään. Ihmisen ei ole tarkoitettu elämään laatikossa joka on määritelty uskonnon ja moraalin avulla. Ihminen saa elinvoiman välittämisestä, uteliaisuudesta, kiinnostumisesta, ihastumisesta, kiihottumisesta, jännityksestä.
Relatkaa hyvät rouvat. Ette ikinä voi olla "kaikki" mitä miehenne elämässä haluaa tai haaveilee. Voitte vaan panostaa suhteeseen ja toivoa parasta. Koettakaa nauttia elämästä itsekin. Ei ole takuita, ei ole itsestäänselvyyksiä.
Energiaa ja positiivisia ajatuksia eloon. Vähän vipinää loukkaamatta ketään.
Kiva oli lukea myös miehen mielipide asiaan.
Ehkä mulla onkin miehen moraali? ; )
Mutta oikeasti, kun on takana pitkä parisuhde joka on seksin(kin) suhteen jo aika kaavamaista, antaa tuollainen ilonpito lisää virtaa myös siihen omaan suhteeseen.
Ja kyllä, soisin sen toki myös miehelleni (kuten olen hänelle sanonutkin) mutta minä en moisista touhuista halua kuulla.
nimen alkukirjaimet,tai tiedätkö mistäsuunnalta kotoisin...kaveri meni naimisiin vknloppuna
ukkomieshestä.Herää todellisuuteen jo!
En haluu pahaa mieltä kenellekään.
oikea elämä ja ihan ikioma kulta niin ei tarvitse tyytyä "jämiin".
Ihan ikioma kulta jonka kans oon ollu naimusissa 15vee, lapsiaki kaks. Et ihan on omaki elämä, hyvä sellainen, johon tää vaan tuo kivasti lisää säpinää.
Ei oo tarkotuskaa repii kummsnkaa perhettä, vaan pitää kivaa ja piristää sillontällön työpäiviä s.posittelemalla ja viesteilemällä. Satunnaisesti soitellaan.
jonka ei ole tarkoituskaan muuttua fyysiseksi, niin miksi miehen(?) naimisiin meno vaikuttaisi siihen millään lailla? Ihan yhtä vihkiytynyt hänen luulisi puolisolleen olleen ennen papin aamentakin.
Ei oo sun virtuaalirakasta sitten järjellä siunattu.
Eihän (avo)liitto tai perhe-elämäkään vaikuttanut. Kun kaksi vajaamoraalista yksilöä kohtaa ja päättää aloittaa pettämissuhteen, niin harvoinhan siihen kummankaan parisuhdekuviot vaikuttavatkaan. Siksihän se on pettämistä.
Minua säälittää tällaisten ihmisten puolisot. Ja säälin minä vähän näitä pettäjiäkin, sillä he eivät ole koskaan saaneet kokea rakkautta, jossa voi olla täysin avoin ja salailematta mitään, rakastaa ja välittää kumppanistaan niin paljon, ettei halua tietoisesti tehdä mitään häntä loukkaavaa ja vieläpä saa kaiken tarvitsemansa säpinän ihan siitä omasta suhteesta, ettei edes liiemmin kaipaa muita virityksiä.
Niin ja "virtuaalisalarakas" on siis mies jonka tapasin reilu vuosi sitten harrastuksen merkeissä. Oli yksi ilta, ihana ja kuuma sellainen. Seuraavana päivänä vielä juteltiin. Seuraavalla viikolla sain häneltä sähköpostin. Melko viattoman ja kuitenkin vihjaavan. Siitä se lähti. Sähköpostia, tekstareita ja sillointällöin puheluita. Puhutaan paljon seksistä , mutta kaikesta muustakin. Pari kertaa runkkailtu puhelun aikana. Asutaan ihan eri puolilla Suomea ja harrastuskin jo vaihtunut, joten aika epätodennäköistä on että vielä kohdattais. Nii ja face-kavereita ollaan myös : )
...siis sääliä meidän puolisoita. Ovat molemmat saaneet kotona parempaa kyytiä ku aikoihin, kun ollaan oltu niin kiimasia kotiin mennessä päivän viestittelyn jäljiltä. Meilaillaan siis vaan töissä ja työsikana (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta) Ja mitä se niiltä on pois jos pervoillaan s.postissa työpäivän aikana?
teidän SEKSIELÄMÄNNE tai siitä tehtyjen oletusten takia. Se, kuinka hyvää tai huonoa kyytiä he teiltä kotona saavat, ei liity tähän sääliin mitenkään. Säälin puolisoitanne sen takia, että he ovat - tietämättään - liitossa heidän luottamustaan hyväksi käyttävän pettäjän kanssa. Jakavat elämänsä hyvässä uskossa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei välitä olla heille uskollinen, vaan on valmis omia mielihalujaan toteuttaakseen valehtelemaan heille, petkuttamaan ihmistä, jolle esittää olevansa lojaali, ja ottamaan riskin tämän syvästä loukkaamisesta ja koko suhteen tuhoamisesta.
Mutta hei, enpä ihmettele, että ajattelet tässäkin vain seksiä ja sitä, mikä sinulle tuo sillä saralla "parhaat vibat".
10
Se mitä ei tiedä, ei voi loukata. Eikä tää nyt liity pelkkään seksiin. Se juttu saa mut kokonaisvaltaisesti paremmalle mielelle. Olen onnellisempi, itseeni tyytyväisempi, siinä mielessä siis myös parempi puoliso miehelleni.
Niin ja ollaanko me petetty? Puhelimessa, mielikuvissa, keskusteluissa ja unessakin kyllä joo. Mut entä tosielämässä? Onks toi pettämistä? Sen ainoan kerran kun kohdattiin, ei meillä ollut seksiä. Mies olisi halunnut ja kyllä minäkin, tosi paljon. Mutta en vaan pystynyt pettämään miestäni. Sanotaanko näin, että mitään sellaista ei tapahtunut mitä ei hotellin käytävällä voisi tehdä ; )
AP
Ööh, ok. Entä onko mitään sellaista tapahtunut, mitä ei voisi tapahtua miehesi silmien edessä? Tai sellaista, mistä et voisi kertoa miehellesi?
Katsos, ei luottamusta ja uskoa kumppanin lojaalisuuteen petetä vain laittamalla penis vaginaan, vaan monella tapaa salailemalla ja tekemällä toisen ihmisen kanssa intiimejä asioita, jotka kuuluisivat parisuhteen yksityisalueeseen. Eikä seksikään ole vain yhdyntää, tämän luulisi jokaisen aikuisen ihmisen tietävän.
Jos tämä "juttu", joka sinulla on virtuaalisalarakkaasi kanssa, ei olisi mitään mieheltäsi pois, miehesi voisi varmasti ihan hyvin tietää, ja tietäisikin, siitä. Eihän sinulla kai ole säännöllisiä harrastuksia tai ystäviäkään, joista miehesi ei tiedä mitään? Ja tällä en tarkoita sitä, että kaikissa parisuhteissa raportoitaisiin hetki hetkeltä toiselle joka päivä kaikki tekemiset, mutta jos vaimo käy vaikkapa 5 kertaa viikossa balettitunnilla tai hänellä on ystävä nimeltä Irmeli, johon hän on lähes päivittäin yhteydessä, niin olisihan se jopa outoa, jos mies ei tietäisi vaimon harrastavan balettia tai tapaavan Irmeli-nimistä ystävää. - Veikkaan, että miehesi ei sen sijaan tiedä mitään tästä "nettiystävästäsi" tai päivittäisestä vuorovaikutuksestasi ja toiminnastasi hänen kanssaan.
Kaikki sellainen seura tai tekeminen, mitä et voi paljastaa puolisollesi, minkä joudut tekemään salassa, on pettämistä, valehtelua. Silloinhan teet jotain, jota puolisosi ei usko tai oleta sinun tekevän, ja mikä loukkaisi häntä, jos hän tietäisi.
Asia täysin erikseen on, jos kaksi tasavertaista aikuista SOPII keskenään, että muita säätöjä saa olla ja laatii ehkä näihin omat rajansa tai ehtonsa. Nyt taidat kuitenkin itse vetää keinotekoisen rajan "pettämiseen" ja perustella sillä toimintaasi. Kysypä reilusti mieheltäsi, onko hän samaa mieltä siitä, ettei seksipuheet puhelimessa/netissä ja runkkaaminen niiden aikana ole oikeastaan pettämistä ja onko tällainen ihan ok teidän parisuhteenne sivussa. Jos hän on samaa mieltä, niin sitten ei tämä olekaan mitenkään häneltä pois.
...ja ihan varmaan loukkaantus jos tietäs. Siks ei oo mitää aikomustakaa kertoo.
Olen myös hälle sanonu että jos joskus pettää, niin ei todellakaan kerro siitä minulle!
Mielestäni oleellisempaa on se arjen jakaminen ja että haluan elää loppuelämäni mieheni kanssa, kuin se että satunnaisesti fantasioin yhdessä jonkun muun kanssa.
Ja yhteydenpitomme ei suinkaan ole päivittäistä, ei edes viikottaista. Mutta mukavaa se on ja antaa elämään kivasti lisäpotkua : ) Kannattaa kokeilla ennenkuin tuomitsee.
Sinä varmaan olet kuitenkin vailla jotain, kun koet tarpeelliseksi ilmoittaa täällä, että virtuaalimiehesi meni naimisiin äskettäin. Näin vaimo saattaapi päästä jäljille suhteestanne. Haluatko, että suhteenne kuitenkin paljastuu? Ja jos haluat, niin miksi, jos tilanne on teille molemmille niin mukavan tyydyttävä? Olisi kiva kuulla vastaus.
Siis muutakin kuin jännitystä elämääni tämän "suhteen" muodossa. Halusin jakaa tämän asian jonkun kanssa. Tuntuu et joskus viel möläytän tästä jollekin, jos en jotenkin avaudu. En todellakaan halua että juttu paljastuu!!
En havittele oikeaa suhdetta tuon miehen kanssa. Olemme niin erilaisia ettei siitä voisi koskaan mitään tulla.
Ap
ja tottakai sitten hyväksyt puolisollesikin samanlaisen virtuaalirakkaan. Eikö olisikin kiva, kun hän tulisi kiimaisena kimppuusi sekstailtuaan virtuaalipanonsa kanssa.
Niin ja olisiko miehesi sitten mielestäsi pettänyt?