Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla romanttista miestä? :)

Vierailija
17.08.2012 |

Täältä kun lukee juttuja niin monen mies ehdottelee rumilla sanoilla rakastelua, vonkaa, lääppii ynnä muuta naista halventavaa.

Olenko ainoa onnekas, joka saa kukkia, lahjoja, niskahierontaa. kotiapua, lastenhoitoa ja mies kauniisti kehuu ja pyytää josko haluaisin rakastella :)

Meillä tosin onkin kaunis kaliilla sisustettu koti ja hyvin käyttäyvät lapset. Joskus kyllä ärsyttää kun mies ei viikkaa alushousujaan tai sukkiaan kaappiin :D

Rakastava mies on kodin sydän.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelee kalliita koruja ja laukkuja, huomioi ja kehuu ja tekee kotitöitä. Mutta mun mielestä kiihoittavinta on kyllä se, jos se puhuu tuhmia tai käy suoraan kiinni :)

Vierailija
2/5 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä tosin onkin kaunis kalliilla sisustettu koti ja hyvin käyttäytyvät lapset". Miten tämä nyt siis liittyi asiaan?

Mun mies on myös romanttinen, en tosin saa usein kukkia enkä lahjoja. Niska/jalka/päähieronnan joka ilta, siivoaa, leipoo, laittaa ruokaa, hoitaa lapsia, tekee remontit ja pienet korjaukset. On huomioiva sängyssä. Ja mäkin kyllä tykkään tuhmista puheista, mutta en "ehdotellessa". Ei meillä kyllä tarvi ehdotellakaan, menee aina ihan ehdottelemattakin, luonnostaan.

Ja siis meilläkin kauniisti sisustettu koti, lapset tosin eivät aina hyväkäytöksisisä, mutta edelleen kiinnostaa eniten että miten ne romanttisuuteen liittyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä tosin onkin kaunis kalliilla sisustettu koti ja hyvin käyttäytyvät lapset". Miten tämä nyt siis liittyi asiaan?

Mun mies on myös romanttinen, en tosin saa usein kukkia enkä lahjoja. Niska/jalka/päähieronnan joka ilta, siivoaa, leipoo, laittaa ruokaa, hoitaa lapsia, tekee remontit ja pienet korjaukset. On huomioiva sängyssä. Ja mäkin kyllä tykkään tuhmista puheista, mutta en "ehdotellessa". Ei meillä kyllä tarvi ehdotellakaan, menee aina ihan ehdottelemattakin, luonnostaan.

Ja siis meilläkin kauniisti sisustettu koti, lapset tosin eivät aina hyväkäytöksisisä, mutta edelleen kiinnostaa eniten että miten ne romanttisuuteen liittyy?

Ap

Vierailija
4/5 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse kyllä aika pahoillani jos satais hierontaa ja kukkia ja ylläreitä seksin täkynä! Semmonen oma kotiprostituoitu miehellä.

Mies kattoi mulle eilen pienen illallisen laiturille kynttilöiden keskelle, eikä odottanut vastapalkaksi panoa. Ihan vaan halusi yllättää.

Vierailija
5/5 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole romanttista miestä, en ole itse yhtään romantiikasta tykkäävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme