Heinola,minkälainen paikka asua?
Meillä on todennäköiseti muutto edessä. Kertokaa entiset ja nykyiset Heinolalaiset kannattaako lapsiperheen muuttaa kyseiseen paikkaan.
Onko ihan sisäänpäin kääntynyt tuppukylä?
Miten lapsiperheet huomioitu ja entäs liikenneyhteydet?
Vai muutetaanko suoraan Lahteen?
Kommentit (26)
Haiseva paikka. Haju on haihtumista ja kyllästysaineen haju siellä on varsin myrkyllistä.
En haluaisi asua.
Sellun hajun sentään tietää johtuvan rikistä.
T.tutkija
Hollola voisi olla parempi teidän perheelle. Heinolaa rauhallisempi ja lähempänä Lahtea. Olen aiemmin kyläillyt Heinolassa ja paikasta jäi ulkopuoliselle hieman synkkä vaikutelma. Sikäläinen nuoriso voi tuolloin pahoin ja teki raakoja rikoksia. Kesällä Heinola on oikein kiva paikka matkailla, mutta kaiken näkee muutamassa päivässä. Muistelen Hollolassa olevan myös yllättävän hyvät harrastusmahdollisuudet niin pieneksi paikkakunnaksi.
23 jatkaa: ai niin se tehtaan löyhkä. Yök. Lisäpiste Hollolalle koska siellä ei haise.
tämähän piti jonkun todeta. Oletko kenties Heinolasta kun niin pitää osallistua? Minulle tuli Heinola ajankohtaiseksi vasta nyt ja kyllä voi jotakuta muutakin kiinnostaa ap:sta riippumatta.
...siis sille joka näihin vanhoihin ketjuihin kieltää osallistumasta.
Rauhallisella ok- alueella asutaan.
Kävelymatka kauppaan ja kirjastoon, kaunista luontoa. Naapurit tervehtii mutta eivät tuppaudu juttusille mikä sopii minulle hyvin!
Enson haju voimakas kun tuuli käy sieltä päin, ei onneksi päivittäin kuitenkaan.
Monta hyvää lounaspaikkaa.