Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

särkeekö muilla jalkoja?

Vierailija
27.08.2012 |

Samanlaista, kuin kasvukivut. Erityisesti, jos on ollut viileä päivä, mutta muutenkin. Otatteko ärkylääkettä, vai millä saatte säryn pois? Ja kuinka usein teillä särkee?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mullakin särkee jalkoja etenkin useinmite sääristä. En tiedä mistä johtuu mutta jos oon viileä ilma, sataa tai muutavastaavaa alkaa jalkoja särkeä. Enää ei pitäisi kasvukipujakaan olla :D Villasukat kun laitan hieman helpottaa, mutta kipu on silti kamalan kovaa.Särkylääkettä kipuun en kuitenkaan ota ja ääreisverenkierto esimerkiksi jaloissa melkoisen huono.

Vierailija
2/4 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvukipuihinhan sanotaan villasukkien jalkaan laittamisen auttavan, mutta tämmöiseen aikuisiän särkyyn en sitä ole kokeillut, mutta siitäkinhän saattaisi olla apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittain hyvinkin usein ja joskus harvemmin.

Kärsin lapsena kovista kasvukivuista ja kipu on tosiaan samanlaista. Tällä hetkellä pakottaa lonkista, useimmiten kipu tuntuu jaloissa, säärissä tai reisissä.

Olen huomannut, että särkyä esiintyy säännöllisesti ovulaation ja kuukautisten aikaan, muinakin aikoina särkyä kyllä on.

Särkylääkettä otan joskus, riippuen kivun voimakkuudesta ja häiritsevyydestä. Jos särkyä on yöllä tai illalla, otan lääkettä sillä muuten en saa nukuttua.

Vierailija
4/4 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin yöllä, jos ei ole päivän aikana käynyt kävelemässä tai pyöräilemässä tai muuten harrastanut liikuntaa. Särkylääke auttaa ainakin minulla ja yllättäen yöllä kivun iskiessä nostan jalat kohoasentoon esim. tyynykasan päälle. Minulla epäillään välilevyn pullistumaa selässä, joten en tiedä johtuuko se särky siitä vai mistä lie moinen vaiva.