Linkitä kuva kasvoistasi
uskaltaako kukaan? Mä jos joku muu ensin. Eihän se yhdistä meitä mihinkään muuhun ketjuun, että sinänsä se kertoo vaan, että täällä pyörii...
hmm uskaltaisko
Kommentit (10)
mieli olla näin rohkee, mutta ei kuitenkaan.... :(
täällä vilauteltu silmiäkin jo, eikä kukaan alkanut ketään haukkua, vaikka joku oli jonkun tunnistavinaankin :)
katsotaan jos keräis rohkeuden jos joku muukin ensin
täällä levitellään haarojamme ja tissikuvia yms, mutta kasvoja ei voi. Ja kuitenkin todellisuudessa melkein jokaisen kasvot netistä löytää :)
Laitetaanko saman tien sosiaalitunnus, osoite ja puhelinnumero? Että on taas daijua porukkaa!
mä ihmettelen enemmänkin sitä, ettei kuvaa voi laittaa. Siis ihan niin kuin joku jo sanoikin, niin lähes jokaisen kuvahan on esim vaikka facebookissa.
eihän naaman perusteella mitään muita tietoja tiedä!!
mitäs noi liittyy kasvokuvaan?? niin lähes jokaisen kuvahan on esim vaikka facebookissa. eihän naaman perusteella mitään muita tietoja tiedä!
Mutta jos susta on ok, niin annas tulla sun naamasta kuva!
Onhan täällä ollutkin kasvoketju. Ideana oli muistaakseni arvioida ikä.
mitäs noi liittyy kasvokuvaan?? niin lähes jokaisen kuvahan on esim vaikka facebookissa. eihän naaman perusteella mitään muita tietoja tiedä!
Mutta jos susta on ok, niin annas tulla sun naamasta kuva!
periaatteessa mä olen niin "olematon" henkilö, ettei mua vois sen perusteella yhdistää mihinkään muuhun netissä olevaan... vain se että jos naapuri on katsomassa niitä kuvia ;D mutta mitäpä sitten