40v mies jätti vaimonsa, 9v tyttärensä,
rakastuessaan kaksikymmpiseen ja nyt on vauva tulossa...Onnistuukohan?
Kommentit (27)
tyttö on kasvanut aikuiseksi naiseksi ja huomaa olevansa papparaisen puoliso..jos nyt niin kauaa kestää
Eikö vaimo antanut piparia? Tai jos antoi niin ei mitään muuta kuin sitä lähetyssaarnaajaa.
Suurin syy eroihin on seksissä. Täydellistä seksiä sisältävästä suhteesta ei mies ikinä lähde.
Täydellistä seksiä sisältävästä suhteesta ei mies ikinä lähde.
Tai ehkä voit olla oikeassa tuossa, mutta näytä minulle pari, jolla on 20 vuoden jälkeen täydellistä seksiä. Ehkä yhdellä prosentilla.
Täydellistä seksiä sisältävästä suhteesta ei mies ikinä lähde.Tai ehkä voit olla oikeassa tuossa, mutta näytä minulle pari, jolla on 20 vuoden jälkeen täydellistä seksiä. Ehkä yhdellä prosentilla.
Seksinhän pitäisi vain parantua mitä pitempään ollaan yhdessä. Tietää toisen halut ja fantasiat. Pitää vain keksiä jotain uutta ja jos toinen jotain ehdottaa niin kokeilla. Se on niin helppoa. Eihän seksi voi mitenkään huonommaksi mennä jos kummallakin on intoa seksiin.
Usein vain eron syy on se että seksi ei suju kun toinen ei halua tai jos haluaa niin vain sitä perusjuttua.
Hyvällä seksillä saa pidettyä miehen rinnallaan läpi elämän.
Täydellistä seksiä sisältävästä suhteesta ei mies ikinä lähde.Tai ehkä voit olla oikeassa tuossa, mutta näytä minulle pari, jolla on 20 vuoden jälkeen täydellistä seksiä. Ehkä yhdellä prosentilla.
Seksinhän pitäisi vain parantua mitä pitempään ollaan yhdessä. Tietää toisen halut ja fantasiat. Pitää vain keksiä jotain uutta ja jos toinen jotain ehdottaa niin kokeilla. Se on niin helppoa. Eihän seksi voi mitenkään huonommaksi mennä jos kummallakin on intoa seksiin.Usein vain eron syy on se että seksi ei suju kun toinen ei halua tai jos haluaa niin vain sitä perusjuttua.
Hyvällä seksillä saa pidettyä miehen rinnallaan läpi elämän.
voit kehittää viikko toisensa jälkeen jotain uutta? 20 vuotta x 52 viikkoa = näin monta uutta ideaa.
Onko sinulla kokemusta 20 vuoden suhteesta?
Minua ei kiinnosta "pitää" miestä. Pysyy, jos ja koska haluaa - jos ei halua, menköön. Tällä reseptillä yhdessä 15 vuotta, ja mies sanoo ja näyttää - myös sängyssä - rakastavansa minua hullun paljon. Minä olen meistä se kekseliäämpi petipuuhissa, mutta ei se todellakaan ole ainoa syy, miksi mieheni viihtyy kanssani.
Seksinhän pitäisi vain parantua mitä pitempään ollaan yhdessä. Tietää toisen halut ja fantasiat. Pitää vain keksiä jotain uutta ja jos toinen jotain ehdottaa niin kokeilla. Se on niin helppoa. Eihän seksi voi mitenkään huonommaksi mennä jos kummallakin on intoa seksiin.Usein vain eron syy on se että seksi ei suju kun toinen ei halua tai jos haluaa niin vain sitä perusjuttua.
Hyvällä seksillä saa pidettyä miehen rinnallaan läpi elämän.voit kehittää viikko toisensa jälkeen jotain uutta? 20 vuotta x 52 viikkoa = näin monta uutta ideaa.
Onko sinulla kokemusta 20 vuoden suhteesta?
16vuotta jo mennyt. Pointti olikin se että kun toinen jotain ehdottaa niin sitä kokeillaan. Silloin seksielämä paranee vuosi vuodelta. Eikä kummallakaan ole halua lähteä suhteesta kun oman kullan kanssa saa toteutettua villeimmätkin fantasiansa.
Se on niin yksinkertaista että se pitäisi jo koulussakin opettaa. Estottomuus pitää suhteen intohimoisena ja kestävänä.
Toiseen tottuu ja kyllästyy 20 vuodessa, mutta se rakkaus on se mikä pitää yhdessä.
Täälläkin suurin osa puhuu paskaa ja ei ole mitään kokemusta pitkästä suhteesta.
Meillä taisi kestää avioliitto melko pitkään juuri sen takia, kun seksi oli niin hyvää. Eli muuten mies olisi jo aiemmin häipynyt. Rakastui sitten ja alkoi haaveilla hyvästä seksistä toisen kanssa...
Täydellistä seksiä sisältävästä suhteesta ei mies ikinä lähde.
Tai ehkä voit olla oikeassa tuossa, mutta näytä minulle pari, jolla on 20 vuoden jälkeen täydellistä seksiä. Ehkä yhdellä prosentilla.
Seksinhän pitäisi vain parantua mitä pitempään ollaan yhdessä. Tietää toisen halut ja fantasiat. Pitää vain keksiä jotain uutta ja jos toinen jotain ehdottaa niin kokeilla. Se on niin helppoa. Eihän seksi voi mitenkään huonommaksi mennä jos kummallakin on intoa seksiin. Usein vain eron syy on se että seksi ei suju kun toinen ei halua tai jos haluaa niin vain sitä perusjuttua. Hyvällä seksillä saa pidettyä miehen rinnallaan läpi elämän.
voit kehittää viikko toisensa jälkeen jotain uutta? 20 vuotta x 52 viikkoa = näin monta uutta ideaa. Onko sinulla kokemusta 20 vuoden suhteesta?
16vuotta jo mennyt. Pointti olikin se että kun toinen jotain ehdottaa niin sitä kokeillaan. Silloin seksielämä paranee vuosi vuodelta. Eikä kummallakaan ole halua lähteä suhteesta kun oman kullan kanssa saa toteutettua villeimmätkin fantasiansa. Se on niin yksinkertaista että se pitäisi jo koulussakin opettaa. Estottomuus pitää suhteen intohimoisena ja kestävänä.
On kai aika yksilöllistä millaisesta seksistä pitää. Miten määritellään täydellinen seksi? Viisaammat kirjoittakaa ihmeessä opus täydellinen seksi, ja sen jälkeen keskustellaan uudestaan aiheesta ;)
Täydellistä seksiä sisältävästä suhteesta ei mies ikinä lähde.Se on niin yksinkertaista että se pitäisi jo koulussakin opettaa. Estottomuus pitää suhteen intohimoisena ja kestävänä.
Entä, jos miehesi jättää sinut vaikkapa vuoden päästä?
Sitä ennen "täydellinen" seksinne on muuttunut, kun mies on lopettanut sen, koska on yhtäkkiä löytänyt uuden naisen.
Älkää olko niin naiiveja ja ennen kaikkea itseriittoisen omahyväisiä. Ei tässä maailmassa aina kaikki riipu naisen estottomasta avioseksistä tai panoksesta ylipäätään. Kuvitteletko tosiaan, että kaikki jätetyksi tulevat naiset ovat olleet seksuaalisesti estoisia? Et varmaan tosissasi.
Mutta kyllä mullakin kalskahti tuo korvaan, että seksin "pitäisi" vain parantua ajan myötä. Vähän kuin kirjoittajalla kuitenkin olisi tieto asiasta ainoastaan teoriatasolla.
Minä myös ihmettelin ensin näitä typeriä ja lapsellisia ajatuskuvioita näillä eri foorumeilla, eli puheita ja kuvitelmia siitä MIKSI suhteen toinen puoli löytää uuden kumppanin. Sitten ymmärsin, että ne ketkä näitä juttuja puhuvat, eivät omaa mitään kokemusta asiasta. Kunhan perustelevat suhteensa seksillä sitä, ettei heille ainakaan voi käydä niin.
Tämä tarinan nelkymppinen mies ei taida olla sinut itsesensä ja oman elämänkriisinsä kanssa, eikä ole löytänyt ns. itseään. Eli ei ole ollut tyytyväinen elämäänsä, vaan ajatellut koko ajan että haluaisi jotain muuta, mutta ei tiedä mitä.
Nyt hän on sitten "tempaissut", koska toivoo että se tyydyttäisi hänen elämänsä tiedostamattomat toiveet. (Näin ei tule käymään, koska nämä neljänkympin kriisit eivät haihdu kenenkään toisen ihmisen kautta.) Mutta kriiseillä on tapana painua ajoittain taka-alalle, joten vähäksi aikaa hän on ehkä tullut tyytyväiseksi, kun on kaikkea säpinää ja uutuudenviehätystä ilmassa. Hänestä ei taida kuitenkaan tulla kovin seesteistä ja onnellista vanhusta. Sen sijaan hänen entisestä vaimostaan voi tulla, sillä sydänsurusta voi toipua täydellisemmin kuin syyllisyydestä.
seksi pitkässä suhteessa olisi parempaa. Ehkä jollain tasolla, mutta onhan se tuoreen suhteen into ja himo ihan mahdotonta. Ei siinä paljon tuttuus ja turvallisuus vetoa sen rinnalla. Mutta tavalliseksi sekin muuttuu aikanaan. "puputtelu" kestää vuoden tai kaksi, sitten siirrytään arkeen.
Ap:n juttu kuulostaa aika oudolta, mutta turha mitään suhdetta on tuomita. Oma siskoni meni 21-vuotiaana yhteen nelikymppisen kanssa. Erosivat kyllä, mutta siskoni edelleen sanoo, että se mies on hyvä valinta, 23 vuotta kesti ja kaksi yhteistä lasta. Ei hän ajattele negatiivisesti. Kesti niin kauan kuin kesti ja kestipä pidempään kuin monien muiden suhteet. Hyvä muisto jäi ja ovat ystäviä edelleen.
aikaisempi, että miksi mies pitäisi "saada pitää" Hyvänen aika, vähän itsenäisyyttä naiset!
Jos mies haluaa lähteä niin hän tietää missä ovi on. Perään en soittelisi.
Vaikka suhde olisi kuinka hyvä ja kiintynyt puolisoon niin kannattaa myös tiedostaa, että pärjäisi ilman puolisoa eikä miehen lähteminen olisi maailmanloppu
rakastuessaan kaksikymmpiseen ja nyt on vauva tulossa...Onnistuukohan?
15v mieheni kanssa ja ikäeroa on 20v.
Taas tätä äitien harhaa, että kun se mies jätti minut niin kyllä se jätti lapsenkin. Ja koska minä vihaan sitä miestä niin kyllä lapsikin sitä varmasti vihaa, ainakin ihan kohta.
Toisilla uusperhe onnistuu, toisilla ei. Meillä on onnistunut, toisin olen miehen exää lähes 10 vuotta vanhempi. Heille tuli ero juurikin vaimon kypsymättömyyden takia.
tyhmä on - joutuu taas uudestaan itku-vaippailu-rokotus-yövalvomiskierteeseen, mutta itsepähän on osansa valinnut! Jätetylle vaimolle ja tyttärelle toivon kaikkea hyvää ja jaksamista!