40v mies jätti vaimonsa, 9v tyttärensä,
rakastuessaan kaksikymmpiseen ja nyt on vauva tulossa...Onnistuukohan?
Kommentit (27)
Hyvällä seksillä saa pidettyä miehen rinnallaan läpi elämän.
Asiaa vain ei koskaan käsitellä missään riittävästi, koska seksijuttuihin liittyy osalla väestöstä häpeää, ongelmia ym.
Taas tätä äitien harhaa, että kun se mies jätti minut niin kyllä se jätti lapsenkin. Ja koska minä vihaan sitä miestä niin kyllä lapsikin sitä varmasti vihaa, ainakin ihan kohta. Toisilla uusperhe onnistuu, toisilla ei. Meillä on onnistunut, toisin olen miehen exää lähes 10 vuotta vanhempi. Heille tuli ero juurikin vaimon kypsymättömyyden takia.
Valitettavan usein mies kuitenkin samalla jättää lapsensa, joka kokonaan tai osittain.
Exä aikoinaan oli niin sen uuden rakkauden lumoissa, ettei meidän lapset meinanneet mahtua kuvaan enää ollenkaan. Sittemmin on toennut ja tapaa lapsiaa joka toinen viikonloppu. Ei silti halua mitään viikko-viikko jakoa tai pitempiä lomajaksoja.
Eli siinä mielessä koen, että jätti lapsensa ja on nykyisin heidän elämässään enää hyvin pienellä sektorilla. Erittäin surullista.
Heille tuli ero juurikin vaimon kypsymättömyyden takia.
Eli mies vehtasi sinun kanssasi salassa ja kun suhde paljastui ja avioliitto loppui siihen paikkaan, niin jälkeenpäin loogiseksi selitykseksi kelpaa "vaimon kypsymättömyys". Jos mies taas olisi sattumalta vehdannut nuoremman ja kauniimman kanssa, looginen selitys olisi ollut "vaimon pihtaus/rupsahtaminen".
Kyllä se suhteen loppumisen syy kaikissa noissa tapauksissa on yksinomaan se, että toinen osapuoli on emotionaalisesti kypsymätön eikä osannut olla uskollinen, vaan haki piristystä suhteen ulkopuolelta.
Ihan turha selitellä ja hakea näennäisiä syitä jälkeenpäin. Uusi suhde ei tule onnistumaan sen paremmin, ellei alkuperäistä ongelmaa itsessä myönnetä, sillä joka suhteesta löytyy jotain ongelmaa joka "antaa luvan lähteä vieraisiin". Kaikki ihmiset eivät toimi näin, vaikka olisi samanlaisia ongelmia suhteessa, vaan selvittävät ne asiat siellä kotona.
Kaikki avioliitot, jotka ovat loppuneet liiton ulkopuoliseen suhteeseen, ovat järjestään niitä joissa on ainakin se lähtijäosapuoli pettänyt jo aikaisemminkin ja usein jopa monta kertaa.
Juuri periaatteettomat miehet käyttäytyvät noin ja voi pikkuvaimoparkaa kun arki kohtaa. Kokenut ja manipuloiva mies kun ryhtyy ohjaamaan perhetilannetta itselleen helpoksi. Aikaa myöten salarakas saa maistaa omaa lääkettään!
Varoittamalla varoitin ystävääni tulevasta mutta tyhmä kun oli niin haukkui vaimoparkaa kylmyydesåä sun muusta ja puolusteli miestä. Alle vuoden niin perhehelvetti oli itsellään ja ero. Myös meidän ystävyys oli ohi!!
Hömppien naisten pitäisi aina kysyä näiltä salaseuralaisilta mitä ITSE olet tehnyt avioliittosi korjaamiseksi! Siitä voi päätellä mikä itseään kohtaa aikaa myöten.
...ilmeni uskottomuutena. Hän päätti vaihtaa lapsensa isän toiseen lennossa. Salarakas, siis mies, muutti sisään välittömästi, kun vaimo ja äiti oli saanut oikeuden määräämään miehelle ja isälle häädön miehen itse omin käsin rakentamasta yhteisestä kodista.
Terveisin se, joka poimi tämän jätetyn lapasen maasta ja sai hänestä itselleen hyvän miehen.
Terveisin se, joka poimi tämän jätetyn lapasen maasta ja sai hänestä itselleen hyvän miehen.
Olen pahoillani äkkinäisestä johtopäätöksestä. Se tuli mieleeni kun aloituksessa keskusteltiin tämän nelkymppisen miehen uudesta ihastuksesta ja sen kestävyydestä. Varmasti saitkin hyvän miehen. T:25
Minä taas odottelen, että ihanan 80-kymppisen salarakkaani lapsenlapsi tulisi täysi-ikäiseksi ja vaimo dementoituisi siinä määrin, että ei enää tunnistaisi ukkoaan...
Nimim. Odottelua vuodesta -73