Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin pissahätäsi?

Vierailija
26.08.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos halusi pissalle piti käydä turvatarkastus läpi. Ei oikein uskaltanut kun yhtäkkiä jono voi kasvaa suureksi.

Vierailija
2/5 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin lonkerolla ennen koneeseen menoa ja nousun ajan oli niin hirvee pissahätä, hyvä et ei tullu housuun. oli viel talvi ja kone joutu odottamaan kun kiitorataa aurattiin. oli ihan helvetillistä odottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissaa ja vielä juoda, että rakko oikein täyttyisi. Ajat vielä myöhässäkin, niin kupla ottassa oli kovastikin kun pääsi sieltä pois. Lääkäri vielä vitsaili, että onko kova vessahätä kun jalat on tuossa asennossa, kun pidin jalkoja koukussa. Hah hah, ei naurattanu...

Vierailija
4/5 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä terve nainen pystyy pissaansa pidättelemään niin ettei tunnilla tarvitse käydä. En sitten viitsinyt alkaa selittämään kaikkien kuullen, että itse asiassa minulla on juuri nyt lääkitys, jonka vuoksi ramppaan vessassa alinomaa. Silloin meinasi rakko haljeta.

Vierailija
5/5 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makasin sairaalassa odottamassa röntgenlääkärin tekemää kallokuvien tulkintaa. Oman sairaalan lääkäri halusi konsultoida Helsingin lääkäriä, jota ei saatu millään kiinni.

En saanut nousta makuulta ylös ennenkuin oltiin varmoja, onko päässä isompi vamma. Minulle tuotiin astia, joka laitetaan pyllyn alle (oli siis maattava selällään) ja siihen olisi voinut pissata. Jos olisi voinut.

Jokainen naisen anatomiaa vähänkin tunteva tietää, että selällään alusastiaan pissaaminen on vaikeaa, ellei mahdotonta. Minulta se ei ainakaan onnistunut.

Kaaduin aamulla muutaman kahvimukin juotuani ja vessaan pääsin lopulta illalla klo 19 jälkeen. Ajatuksiini ei mahtunut mitään muuta kuin tuo vessahätä varmaan kahdeksaan tuntiin. Päävammaa en edes jaksanut ajatella, puhumattakaan murtuneesta jalastani.

Tuota hätää en ikinä, ikinä unohda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän