Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimin? mulla on todettu selkäsairaus jonka kanssa olen

Vierailija
26.08.2012 |

pärjännyt suht hyvin. Nyt alkaa tilanne olla toinen, lääkkeitä joudun syömään ja säryt päivittäisiä.

Olen tällä hetkellä työtön. Pitäisikö mun hakea lääkäriltä sairauslomaa koska en ole kykenevä työhön? Meinaan että jos saankin vaikka työmääräyksen tai kurrsimääräyken työkkäristä enkä voi sitä ottaa niin siitähän tulee karenssi?

Ja miten käy mun liitonpäivärahojen jos joudun sairauslomalle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavassa tilanteessa keskustelisin asiasta hoitavan lääkärin kanssa. Viikon sairauslomahan ei sua auta, vaan sun pitäisi saada pidempi sairausloma. Kun s.loma kestää yli kuukauden lääkärin pitää kirjoittaa Kelaa varten B-lausunto. Koska sulla on diagnoosi, tämän ei pitäisi olla ongelmallista.

Joka tapauksessa sun pitää saada s.lomaa koska et kykene työhön ja tilanne vain pahenee.

Vierailija
2/7 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on jatkuvia selkälipuja, ja selkä on jäykkä kuin betoni. ei auta hieronnat, ei mikään.työnteko on tuskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun s.loma kestää yli kuukauden lääkärin pitää kirjoittaa Kelaa varten B-lausunto.

Vierailija
4/7 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taas löytyy molemmista polvista...

nro3

Vierailija
5/7 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taas löytyy molemmista polvista...

nro3

vähän samaa. 51v

Oletteko vielä työelämässä, entä ikä?

Vierailija
6/7 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun s.loma kestää yli kuukauden lääkärin pitää kirjoittaa Kelaa varten B-lausunto.

meidän Kela vaatii kuukauden sairausloman jälkeen B-lausunnon. Ehkä valtakunnallista suositusta ei sitten ole.

Vierailija
7/7 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän Kela vaatii kuukauden sairausloman jälkeen B-lausunnon. Ehkä valtakunnallista suositusta ei sitten ole.

A-lääkärintodistuksen perusteella voi saada päiväraha enintään 60 päivää. Sen jälkeen tarvitaan laajempi lääkärinlausunto B.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme