Minkä pituinen 178 cm mies on käytännössä? Sanokaa jotain sen pituisia "kaikkien tuttuja"
niin saa vähän osviittaa onko pitkä vai lyhyt. Ei pelkkä lukema kerro mitään.
Kommentit (23)
itse olet? Etkö voi verrata omaan pituuteesi? 78 kiloinen voi olla monen eri vartalotyypin omaava, mutta 178 cm on 178 cm, vaikka olisi muuten minkä näköinen.
niin saa vähän osviittaa onko pitkä vai lyhyt. Ei pelkkä lukema kerro mitään.
voi Niinistö millään olla 178 cm! Olen hänet tavannut ja ihan kääpiö oli ainakin minun mielestäni mieheeni verrattuna, joka on 176.
tuon yhden linkin takana löytyvän listan mukaan 178 cm. Siinä on kyllä ylimääräisiä senttejä mukana.
tuon yhden linkin takana löytyvän listan mukaan 178 cm. Siinä on kyllä ylimääräisiä senttejä mukana.
Käytännössä sen pituinen, ettet kiinnitä kokoon huomiota. Ei ole pitkä eikä lyhyt. Joku hoikka saattaa lenkkarit jalassa pomppiessaan näyttää jopa pitkähköltä.
Vähän epäilen että julkkismiesten pituuksissa on jonkin verran ilmaa...
Minun myös, ihan sopiva minulle 170 cm pitkälle.
Mulla oli joskus pitkä poikaystävä 187cm ja se oli itseasiassa liian pitkä.
Oletko menossa nettitreffeille? :D Pohdintasi vaikuttaa aika pinnalliselta. Haluatko väkisin pitkän miehen, vaikka kemiat ei kohtaisi, eikä sillä miehellä olisi huumorintajua ja seksi olisi surkeaa?
Keskimittainen ihminen, ei pitkä eikä lyhyt.
Aika keskipituinen, sanoisin että ainakin omasta näkökulmastani hieman keskipituuden alareunalla. Oma mieheni on 178 cm.
Sanoisin ett keskimitta, itse olen 174 naiseksi keskimitta. Ex mieheni on 198 ja nykyinen varmaan tuo 178. Koska ei enää voi käyttää niitä 10 korkoja..
Sanoisin ett keskimitta, itse olen 174 naiseksi keskimitta. Ex mieheni on 198 ja nykyinen varmaan tuo 178. Koska ei enää voi käyttää niitä 10 korkoja..
Jos esim. johonkin tv:stä tuttuihin aiot verrata, niin se on aika vaikeaa. Ihmiset näyttävät usein tv:ssä ihan eri kokoisilta kuin oikeasti ovat. Luulisi, että nimenomaan tuo senttimäärä kertoisi enemmän kuin joku sattumanvarainen julkkis.
Niinistö on ilmoittanut pituudekseen 177 cm.
Ruotsin kuningas Kaarle Kustaa on lehtitietojen mukaan 176 cm pitkä. Ja prinssi Daniel 180 cm pitkä.
Pituudet vaikuttavat aika oikeilta.
Muistaakseni hän on 178 cm. Tai ainakin lähellä.