Lue keskustelun säännöt.
Moneltakohan ensimmäiset asukkaat menee huomenna BB-taloon?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 00:44"]
Ei se huomenna ala.
[/quote]
2 vuotta sitten alkoi "huomenna"...
N. 18.30-19.30.