Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka kauan jaksoitte seurustella asuen eri osoitteissa?

Vierailija
26.08.2012 |

Minusta se on jotenkin hankalaa...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olosuhteiden pakosta

Vierailija
2/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutettiin yhteen 5 kuukauden seurustelun jälkeen. En ikimaailmassa olisi uskonut, että muuttaisin noin äkkiä yhteen jonkun kanssa, mutta kun se toinen vain tuntui heti niin oikealta, niin mikäs siinä! Ja ihan turhaa maksaa vuokraa kahdesta yksiöstä, kun kuitenkin vietetään koko ajan aikaa yhdessä toisen luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muutti luokseni, koska asui tilapäisesti äitinsä luona edellisen suhteen jälkeen.

Jälkeenpäin ajatellen aika hätiköityä. No, hyvin on menny jo 15 vuotta.

Vierailija
4/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden seurustelun jälkeen mentiin naimisiin, mutta vielä meni puoli vuotta, että päästiin muuttamaan yhteen.

Vierailija
5/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotta kaukosuhdetta. Välimatkaa oli 400km. Sitten irtisanouduin vakituisesta työsuhteesta, irtisanoin vuokra-asuntoni ja muutin miehen luo.

Vierailija
6/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden tuttavuuden jälkeen mentiin kihloihin - siitä puolen vuoden päästä naimisiin - siitä 3kk päästiin viimein muuttamaan yhteen.

No nyt on asuttu yhdessä pian 28v.

Vierailija
7/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisesti muutettiin yhteen 3kk tapaamisesta.

Vierailija
8/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisesti muutettiin yhteen 3kk tapaamisesta!

Vierailija
9/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotisesta parisuhteesta. Uutta ei ole näkösällä, mutta jos olisi, niin en missään tapauksessa muuttaisi yhteen moneen vuoteen.

Lähinnä syy on se, etten halua uusperhettä. En ole masokisti.

Mutta toinen syy on se, että olen päässyt niin tähän yksinolon makuun vuoroviikkoäitinä, etten haluaisi nähdä toista ihmistä jatkuvasti. Minulle sopisi seurustelusuhde vaikka lopun elämäni.

Vierailija
10/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä asuin miehen luona alusta asti. Ostettiin isompi kun lapsi syntyi.

Vierailija
11/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se hankalaa.

Vierailija
12/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa pitää kahta asuntoa, olimme heti tosissaan yhdessä.

Vierailija
13/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 3kk jälkeen, mutta kesti vielä 3kk ennen kuin pääsin muuttamaan, koska jouduin hankkimaan ajokortin, että pääsin kulkemaan töihin.

Vierailija
14/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mentiin naimisiin. Ei siis asuttu yhdessä ennen sitä, mutta tehtiin yhdessä matkoja ja vietettiin viikonloppuja toistemme luona.

Vierailija
15/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk:n serurstelun jälkeen yhteen. Ollaan oltu kimpassa 10 vuotta ja asutaan siinä samassa talossa mihin silloin yhdessä muutettiin.

Vierailija
16/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja lapsia ei ollut kummallakaan. Jos olisi ollut lapsia niin sitten olisin varmaan aika paljon kauemmin seurustellut ennen yhteen muuttoa.

Vierailija
17/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni uudenvuoden aattona, muutimme yhteen yo-kirjoitusteni jälkeen toukokuussa. Toki sitä ennenkin olin suuren osan ajasta hänen luonaan. Yhdessä nyt 13 vuotta.

Vierailija
18/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ollut valmis muuttamaan yhteen aikaisemminkin, mutta mies halusi edetä hitaasti. Tuon yhteenmuuton jälkeen ei kyllä sitten enää hidasteltu yhtään.

Vierailija
19/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mennyt 3 vuotta, miehen mukaan yhteenmuuttoa saadaan odotella vielä vähintään 4 vuotta. Hän haluaa nauttia vielä vapaudestaan ja nuoruudestaan. Ehtiihän sitä yhteenmuuttaa toki myöhemminkin. Mulla vaan ois pesänrakennus ja vauvakuume, mutta ei auta kuin odotella!

Vierailija
20/20 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. kahden asunnon avoliitto. Mies muutti eronsa jälkeen talviasuttavalle mökilleen, jonka on saanut perintönä. Testamentilla talo ja tontti on rajoitettu avio-oikeuden ulkopuolelle periytymään miehen lapsille (jo isoja poikia). Mulla ei siis ole eikä tule osaa siihen asuntoon. Mulla taas on omistuskaksio keskustassa, ei lapsia. Sitten tavattiin ja alettiin seurustella ja ajan myötä noin vuodessa tilanne tiivistyi tähän. Kumpikin virallisesti kirjoilla omassaan ja hoitaa oman asuntonsa kulut. Iltaisin löydytään samasta osoitteesta, näin kesällä enempi miehen, talvella mun. Sopii meille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme