Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tehdään tyttövauva?

Vierailija
04.02.2015 |

Näitä keskusteluja on aina tasaisin väliajoin, mutta onko kenelläkään käytännössä testattuja vinkkejä miten tyttövauvoja tehdään? Haluaisimme vielä yrittää kolmatta (kaksi poikaa on jo), mutta toivoisimme siitä niin kovasti tyttöä!

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:53"]Meillä kolme lasta jonka tarkan hedelmöitysajankohdan tiedän, koska muuten olemme käyttäneet kortsua ja näinä kertoina ei siis ole ollut. Ns. kerrasta ovat kaikki tärpänneet, kuukautiskierto on mulla aina säännöllisesti 28pv.

- 1. lapsi hedelmöitys kp 22 eli 6 pv ennen kuin menkat olisi pitänyt alkaa. Poika
- 2. lapsi hedelmöitys kp 14 eli juuri oviksen aikaan. Poika
- 3. lapsi, hedelmöitys kp 4, seuraavana päivänä kun menkat oli loppu. Tyttö. 
[/quote]

Sähän et voi tietää koska hedelnöittyminen on tapahtunut vaikka ovulaatiopäivän tarkkaan tietäisitkin.

Vierailija
42/76 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:43"]

http://www.vau.fi/raskaus/Poika-vai-tytto/Kiinalainen-syntymakalenteri/

Voisko tosta olla apua.

[/quote]

Netissä näitä on 2 erilaista. Tää on just se mikä meillä ei pidä paikkaansa. Tän mukaan meillä olis tyttö ja poika ja toisen mukaan meillä olis tyttö ja tyttö, niinkuin onkin =)

Sukupuoli muuten riippuu pääasiassa miehestä, toisilla on tyttö siittiöitä enemmän ja toisilla poika. Jos miehellä on 2 poikaa tai 2 tyttöä, on toisen sukupuolen saamiseen kuulemma enää 30% mahdollisuus.

[/quote]Kyllä se sukupuoli riippuu ihan kokonaan miehestä. Poikasiittiöt elävät lyhyemmän ajan kuin tyttösiittiöt. Pikapanolla poika ja pitkällä esileikillä tyttö. Kokeiltu menetelmä ja perustuu biologisiin tosiseikkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:48"]

No pojat ovat nopeita ja tytöt kestäviä. Näin ollen poikia saa kun tekee ihanneolot: paljon yhdyntöjä, ovulaatio just päällä, mies syvällä ja naiselle orgasmi.

Tyttöjä taas saa, kun hedelmöittyminen on epävarmempaa. Siinä on tietty se riski, ettei saa yhtään mitään. Ei edes orgasmia.

[/quote]

Ja tietty ravinto, pulskina aikoina saadaan uroksia.

[/quote]

Toisaalta joo. Mutta sota-aikoina poikia syntyy enemmän kuin muulloin.

[/quote]Johtuu juuri niistä pikapanoista, sillä lyhyillä lomilla ei ehditty turhaan pelehtiä.

Vierailija
44/76 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastettiin seksiä ennen ovulaatiota (en kyllä mitään tikutellut, sen mukaan mentiin että ois perus kp 14 se ovulaatio) ja tyttö tuli :)

Vierailija
45/76 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:00"]

Tosirakastajat tekee tyttöjä :) Mulla toisen lapsen isällä huonot elintavat, tyttöjä tekee. Nykyinen syö terveellisesti, ei tupakoi, harrastaa liikuntaa jne. niin poikaa odotetaan :)

[/quote]

Mulla on oma teoria. Jos äiti on parempi vanhempi ku isä, tulee tyttöjä. Ja toistepäin tulee poikia. Pitää tosi hyvin paikkansa. Mun exä on hyljännyt kaikki tyttönsä pieninä, kolmen eri naisen kanssa tehty. Poikaa ei saa koskaan. Mun naapurissa on kamala muija, sen lapset on poikia. Tosi kivalla tuttavapariskunnalla on tyttö ja poika. Luonto säätelee, tekee jälkeläisen sukupuolen vahvemman vanhemman siis yksilön ja hoivavietin mukaan.

Vierailija
46/76 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen vuosia harrastanut "teoriaani" ajatusleikkinä. Miettikää tuttujanne ja julkkiksia. Kumpi on parempi vanhemmaksi. Se pitää hämmästyttävän hyvin paikkansa!

Vierailija
47/76 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös kaksi poikaa, ap ja kolmas sitten tyttö. Mun teoria ajoituksesta: molemmat pojat saivat alkunsa aika tarkkaan ovulaatiopäivänä. Kuulemma poikasiittiöt ovat nopeampia. No kolmas, tyttö, tuli kun sekstailtiin päivä, pari ennen ovulaatiota. Tuolloin mies seksiä oli harvemmin, ehkäpä sitten siinä spermassa oli silloin enemmän tyttösiittiöitä :/ Seksielämä oli vilkkaampaa kun saimme pojat. Ja jännä juttu tämäkin; tiedän lähipiiristä kolme vahinkoraskautta. Nämä kaikki ovat tyttöjä...

Vierailija
48/76 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:11"]Ajankohta: Meillä kaksi poikaa saivat alkunsa ovulaatiopäivänä (poikasiittiöt ovat nopeita) ja tyttö sai alkunsa ennen ovulaatiota (kestävämpiä).
[/quote]

Sama!

Vierailija
49/76 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:58"]Tyttöä tehdessä pitää naisen saada monta orgasmia ja yhdynnän oltava pitkä ja miehen työnnyttävä syvälle. Poika syntyy, jos nainen ei saa orgasmia ja yhdyntä on kestoltaan lyhyt. Seksuaalisilta kyvyiltään heikot miehet saavat aina poikalapsia. 
[/quote]

En saa orgasmia yhdynnässä ollenkaan ja mies tulee nopeasti mutta on silti hyvä sängyssä ja osaa tyydyttää minut. En muuttaisi mitään :) ja meillä on kaksi tyttöä.

Mutta niinhän se kuulemma on että rakastajat tekee tyttöjä ja....

Vierailija
50/76 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme saanet tytöt niin että aloitimme jokaisella kerralla sesin 3 päivää ennen ovulaatiota! Kokeilkaa!

Vierailija
51/76 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO PISTÄ MUNA PILLUUN AH AH

Vierailija
52/76 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Selänteiltä tai Beckhameilta. 

Vierailija
53/76 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:53"]Meillä kolme lasta jonka tarkan hedelmöitysajankohdan tiedän, koska muuten olemme käyttäneet kortsua ja näinä kertoina ei siis ole ollut. Ns. kerrasta ovat kaikki tärpänneet, kuukautiskierto on mulla aina säännöllisesti 28pv.

- 1. lapsi hedelmöitys kp 22 eli 6 pv ennen kuin menkat olisi pitänyt alkaa. Poika
[/quote]

Et tiedä hedelmöitysajankohtaa, tiedät vain seksin ajankohdan. Hedelmöityshetki on 0 - 5 päivää siitä. Siittiöt voivat elää päiviä.

Vierailija
54/76 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta jonka tarkan hedelmöitysajankohdan tiedän, koska muuten olemme käyttäneet kortsua ja näinä kertoina ei siis ole ollut. Ns. kerrasta ovat kaikki tärpänneet, kuukautiskierto on mulla aina säännöllisesti 28pv.

[/quote]

Miten tuo kolmas raskaus muiten alkoi, ehkei ollut suunniteltu..? Mietin vaan kun luulin olevani kp 4 varmoilla päivillä, ei ollut ehkäisyä ja tulinkin raskaaksi. Lapsi oli mahdottomuus, joten tein abortin, mutta oon kans miettiny, oisko ollut tyttö, koska uskon tuohon teoriaan, että tyttöjä tulee kaukana ovulaatiota ennen olleista yhdynnöistä.

Eikä tuossa ekassakaan kyllä ois sun enää pitänyt tulla raskaaksi :O

Vierailija
55/76 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut orgasmia ja sain tytön. Sain orgasmin ja sain pojan. Lapsilla eri isät.

Vierailija
56/76 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:48"]

No pojat ovat nopeita ja tytöt kestäviä. Näin ollen poikia saa kun tekee ihanneolot: paljon yhdyntöjä, ovulaatio just päällä, mies syvällä ja naiselle orgasmi.

Tyttöjä taas saa, kun hedelmöittyminen on epävarmempaa. Siinä on tietty se riski, ettei saa yhtään mitään. Ei edes orgasmia.

[/quote]

Ja tietty ravinto, pulskina aikoina saadaan uroksia.
[/quote] pitää paikkansa ainakn mun kohdalla.

Vierailija
57/76 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa tai Australiassa onnistuu kun on rahaa.. Siis sukupuolen valkkaus ivf:lla.  Ainahan julkkisten  vanhoina äidiksi tulleiden kaksoset on somasti tyttö ja poika. Tai useilla julkuilla ylipäätään on molempia sukupuolia, osa luomuja mutta kaikki ei kun kerran ko. palvelu kannattaa ja  siilloin sitä tehdään. 

Hyväksyn kyllä ivf:n yhteydessä tehtävän sukupuolen valinnan, jos sitä  ei käytetä ensimmäiseen lapseen vaan sitä käytetään ns. family balance-tarkoituksessa tyyliin kolmen tytön jälkeen halutaan poikakin mutta valitettavasti se palvelee myös patriarkaalisia kulttuureja missä poika on ainoa oikea vauvan sukupuoli.  Tämä johtaa yhteiskunnan vääristymiseen. 

Vierailija
58/76 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:57"]Mun miehellä huonot elintavat. Röökiä, olutta ja ei salaatteja tms. Tyttöjä jo kolme :) Ja tiedän tiedän, roolimallit yms mutta tuo on ihan huippu isä!
[/quote]
Haha! Meillä sama ja tyttöjä 3. :D

Vierailija
59/76 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:02"]

Meillä kolme lasta jonka tarkan hedelmöitysajankohdan tiedän, koska muuten olemme käyttäneet kortsua ja näinä kertoina ei siis ole ollut. Ns. kerrasta ovat kaikki tärpänneet, kuukautiskierto on mulla aina säännöllisesti 28pv.

[/quote]

Miten tuo kolmas raskaus muiten alkoi, ehkei ollut suunniteltu..? Mietin vaan kun luulin olevani kp 4 varmoilla päivillä, ei ollut ehkäisyä ja tulinkin raskaaksi. Lapsi oli mahdottomuus, joten tein abortin, mutta oon kans miettiny, oisko ollut tyttö, koska uskon tuohon teoriaan, että tyttöjä tulee kaukana ovulaatiota ennen olleista yhdynnöistä.

Eikä tuossa ekassakaan kyllä ois sun enää pitänyt tulla raskaaksi :O

[/quote]

Ystäväni sekstaili yhden ainoan kerran kuun aikana (heti menkkojen loppumista seuraavana päivänä) ja sai pojan. Eli tuo teoria on kumottu ;)

Vierailija
60/76 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ihan tutkittua statistiikkaa lapsen sukupuoli suhteessa yhdynnän ajankohtaan ovulaatioon nähden (figure 4): http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199512073332301