Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äsyttääkö muitakin tämä jatkuva narina, että tavallinen mies ei kelpaa suomalaiselle naiselle?

Vierailija
26.08.2012 |

Olen korviani myöten täynnä tätä itkuvirttä. Olen itse naimisissa täysin tavallisen suomalaisen miehen kanssa, sitä ennen seurustelin täysin tavallisten suomalaisten miesten kanssa. Ja näin on ollut myös kaveripiirissäni.

Rehellisesti sanottuna, näissä valittajamiehissä on jokin juttu, jonka takia he eivät ole tavallisia suomalaisia miehiä, esim. tuossa Laasas-ketjussa oleva vänkääjä on selvästi psykiatrinen potilas, joten hän ei ole tavallinen suomalainen mies, vaan häiriintynyt, sairas tapaus. Tällöin ymmärrän täysin, jos naista ei löydy. Kukaan ei halua riesakseen tuollaista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en usko et naiset on vaativampia kuin miehetkään, mitä tulee ihannepuolison kriteerien suhteen..

Eiköhän kaikki arvosta hyvin pitkälti samoja asioita toisissa ihmisissä; luotettavuutta, huumorintajua, ulkonäköä...

Ehkä naisilta odotetaan vieläkin suurempia asioita jo luonnostaan, harva mies esim toivoo et nainen OSALLISTUU kotitöihin tai lastenhoitoon. Perhe-elämään satsaavaa miestä täytyy erikseen toivoa, kun oletetaan et nainen on automaattisesti sitä. Se pidentää"naisten listaa"

Vierailija
2/10 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moista kuullut, jos av:tä ei lasketa. Ja eronneiden kavereiden kanssa puhutaan nimenomaan siitä, että "kunpa löytäisi normaalin miehen".. :D Lähinnä tarkoittaa siis miestä, jolla ei ole päihdeongelmia eikä pahoja käytöshäiriöitä, kuten väkivaltaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietokyky on mennyt jo kauan sitten.

Ihme narinaa. Jokainen ihminen on vastuussa omasta onnestaan. Ei se narisemalla ja muita syyllistämällä paremmaksi muutu.

Vierailija
4/10 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naisilta odotetaan vieläkin suurempia asioita jo luonnostaan, harva mies esim toivoo et nainen OSALLISTUU kotitöihin tai lastenhoitoon. Perhe-elämään satsaavaa miestä täytyy erikseen toivoa, kun oletetaan et nainen on automaattisesti sitä. Se pidentää "naisten listaa".

Yleensä naisilta odotetaan melko automaattisesti myös tarkempaa ulkonäöstä huolehtimista kuin miehiltä. Miehille kun riittää että on puhdas ja lyhentää naamakarvojaan joskus.

Vierailija
5/10 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä on ne tavallisen miehen kriteerit ja mitkä on sitten extraa.. Itse koen olevani naimisissa tavallisen miehen kanssa, mutta av:ta seurattuani voisin sanoa että mieheni on sittenkin astetta parempi mies koska mukisematta hoitaa lapsia, on hyvä isä, osallistuu ja tekee paljon kotitöitä, ei käy baareissa/ryyppyreissuilla saati joka ilta ja viikonloppu missään harrastuksissaan, vaan viettää aikaa perheensä kanssa. Huolehtii että perheellä on hyvä olla, on rakastava ja (ainakin tietääkseni, ei syytä epäillä muuta) uskollinen aviomies... :)

Vierailija
6/10 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moista kuullut, jos av:tä ei lasketa. Ja eronneiden kavereiden kanssa puhutaan nimenomaan siitä, että "kunpa löytäisi normaalin miehen".. :D Lähinnä tarkoittaa siis miestä, jolla ei ole päihdeongelmia eikä pahoja käytöshäiriöitä, kuten väkivaltaisuutta.

Ja joo, ärsyttää. Mä ottaisin nimenomaan tavallisen suomalaisen miehen jos jostain löytäisin semmosen joka minusta kiinnostusi. Se että mulla on jotain kriteerejä sille minkälaisen ihmisen kanssa haluaisin elää, ei mun mielestäni tarkoita sitä että miehen pitäis olla jotain erikoista kelvatakseen. Haluaisin löytää samantyyppisen ihmisen kuin ite olen ...

Vierailija
7/10 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ymmärtänyt että näitä narisevia miehiä vituttaa kun ei saa sitä kaunista ja hyväkroppaista naista.

Lapsellisia miehiä.

Vierailija
8/10 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ymmärtänyt että näitä narisevia miehiä vituttaa kun ei saa sitä kaunista ja hyväkroppaista naista.

Lapsellisia miehiä.

Itse olen tullut siihen tulokseen, että miehet eivät edes huomaa muita kuin hyvännäköisiä naisia. Eli kun mies puhuu naisista, hän tarkoitta hyvännäköistä naista. Muut ovat hänelle jonkinlaisia sukupuolettomia olentoja. Jos tavallisen/rumannäköinen nainen menee baariin, hänestä ovat kiinnostuneita vain tummaihoiset (jos nämäkään).

Vierailija
9/10 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen naimisissa tavallisen suomalaisen miehen kanssa. Joitain eroja hänessä kyllä on näihin nettimaailman "tavallisiin miehiin".

Oma mieheni ei ole katkera kaikkia maailman naisia kohtaan, ei vaadi kotityö- ja seksipalvelua vain sillä perusteella että hänhän on ihan tavallinen, jolloin naisen kuin naisen täytyisi hänelle tällaisia palveluita järjestää tai muuten on nirso vanhapiikafeministi.

Se on se asenne. Se näkyy läpi.

Vierailija
10/10 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelen mistä tuo valitus kumpuaa? Joka ikinen viikko saa lehdestä katsella kuvia tuoreista pariskunnista, montakohan ihmistä menee naimisiin viikottain? Pitäisikö nyt sitten uskoa, että kaikki nämä naimisiin "pääsevät" miehet ovat mitään muuta kuin niitä tavallisia suomalaisia miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi