miten helkkarissa laitan turvakaukalon pesukoneen alle?!
sitä muovista läpyskää tarkoitan! olen vissiin vähän uusavuton, mutta kun ei netistäkään löydä minkäänlaista ohjetta! HELP
Kommentit (24)
täällä samoin pohdin, että mitäs helvettiä sitä lasten turvakaukaloa oot pesukoneen alle tunkemassa :D varsinaiseen kysymykseen en osaa vastata :D
Laitat kaukalon lattialle (matala reuna eteen päin) ja asetat koneen sen päälle. Et sä sitä kaukaloa paikalleen saa, jos konetta ei siirretä ja laiteta paikalleen vasta kaukalon jälkeen.
mulla oli kaukalo ensin väärin päin! (korkea reuna koneen edessä)
pesukoneen aukko on niin tiukka, ettei konetta saa työnnettyä tiskipöydän alle ilman, että kaukalo kärsii...joten nyt työnsin se sitten ihan koneen mukana! kaukalon reunaa jäi vaan melkosen paljon näkyviin. fuck! =(
Muutettiin tänne 3,5 vuotta sitten ja ostin sellaisen kaukalon kun kuntotarkastaja suositteli. Tossa se nojaa seinään keittiön pöydän takana vieläkin.
Ottakaa hyvät ihmiset ammattilainen hoitamaan ko asiat.
Eikö se kaukalo kuulu laittaa nimenomaan niin päin, että korkea reuna on takana? Niin minulle kaupassa sanottiin, oikein painotettiin. Jos tulee vesivahinko, vesi ei jää jumiin seinän viereen lillumaan ties miten pitkäksi aikaa vaan lurraa sieltä pois ja vahingon huomaa heti.
Laitoin korokeistuimen sinne alle ja nyt tiskikone heiluu kun avaan luukun. Apua!
Turvakaukalolle voit tehdä mitä tahdot, mutta otathan vauvan siitä pois ensin, jooko?
Joissain asunnoisas on vedetty laminaatit muovimaton tai pahimmassa tapauksessa parketin päälle. Näissä tapauksissa astianpesukoneen paikka on joko useimmille malleille liian matala tai sitten se pitää pudottaa "kuoppaan" eli sinne alkuperäisen lattian päälle. Tälläisessä tilanteessa sen muovihäkkyrän saaminen sinne alle voi olla mahdotonta.
Todellista apuahan siitä ei ole kunnon vesivahingossa, sen ideanahan on paljastaa pienet vuodot.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2012 klo 14:14"]
pesukoneen aukko on niin tiukka, ettei konetta saa työnnettyä tiskipöydän alle ilman, että kaukalo kärsii...joten nyt työnsin se sitten ihan koneen mukana! kaukalon reunaa jäi vaan melkosen paljon näkyviin. fuck! =(
[/quote]
Paljon se jää näkyviin? Meillä se tulee joku 9cm sieltä pesukoneen alta ja ihan ammattilaisen asentama.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 13:14"]
[/quote]
Paljon se jää näkyviin? Meillä se tulee joku 9cm sieltä pesukoneen alta ja ihan ammattilaisen asentama.
[/quote]Eikös siitä olisi helppo vaikka mattoveitsellä leikata turhat pois, jos ärsyttää
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 13:14"]
[/quote]
[/quote]Eikös siitä olisi helppo vaikka mattoveitsellä leikata turhat pois, jos ärsyttää
[/quote]
No ei minua ainakaan ärsytä, se 9cm jää kuitenkin tuonne koloon eli ei näy muuten kuin kumartaessa katsottuna.
Ei oo totta! Ei siinä mitään "asentamisia" tarvita. Laitat kaukalon pesukoneen paikalle ja pesukoneen kaukalon päälle. Valmis.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 19:49"]
ei mä en kestä ;D
[/quote]
Joo tajuttiin jo.
että mitä sanaleikkiä tässä ajat takaa, jossa vauvan autonistuin liittyy termiin "laittaa pesukone päälle"..
Itse asiassa en osaa auttaa.