Huutonetissä meni huuto kiinni jo
kolme tuntia sitten.
Myyjä ei ole vastannut mitään vieläkään. Olisin tarvinnut tuotteen heti enkä ensi viikolla.
Miksi laittaa sulkemisaika, jos ei ole silloin vastaamassa mitään?
Kommentit (4)
kolme tuntia sitten.
Myyjä ei ole vastannut mitään vieläkään. Olisin tarvinnut tuotteen heti enkä ensi viikolla.
Miksi laittaa sulkemisaika, jos ei ole silloin vastaamassa mitään?
olisit jo aiemmin kertonut myyjä puolelle, että sinulla on hätä saada huutosi heti huudon päätyttyä. Mistä myyjä voi asiaa tietää, ellet ole kertonut asiasta hänelle.
Varsinkin näin kauniina päivänä ihmisillä on tapana esim. ulkoilla ja nauttia vielä auringosta ja sen lämmöstä.
Kannattaa itse miettiä asiaa etukäteen. Jos kiire saada huuto heti --> ilmoita myyjälle ennen huudon sulkeutumista.
En todellakaan kyttää omia kohteitani joka hetki huuto.netissä. Odotan oma-aloitteisuutta myös ostajalta.
En mä ainakaan päivystä koneen ääressä sulkeutuvia kohteitani.