Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En meinaa jaksa enää(sairauksista ja miehen vittuilu)

Vierailija
26.08.2012 |

Minulla on sjörgenin syndrooma,rytmihäiriöitä yms. aina ollut huimausta mutta nyt yli 2 viikkoa todella voimakasta ja myös päänsärkyä. Haittaa todella normaalia elämää. Nyt yhden tuttavan lapsen synttärit ja mies sanoi että tulet niihin vaikka kontaten surettaa kun mies ei tajua sairauksiani. Lääkärissä en ole voinut käydä koska tarvitsisin tukea että pystyn kävelemään. Muuten olen työtön ja mies elättää meillä myös yhteinen lapsi. Eroaisitko sinä?mietin miten pystyn jos asun yksin esim.kaupassa käymään,mistä saan rahaa yms.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo asiat vaativat pitkää keskustelua miehen kanssa. Ethän vai ryve itsesäälissä muuten sairauksiesi kanssa? Sekin on toki toisesta rasittavaa. Koittakaa nyt selvittää asiat kuitenkin. Jos eroatte, saatko apua tuttavilta, sukulaisilta tai esim. jonkun vammaislainpuitteissa kotihoidolta?

Vierailija
2/15 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on mulla hyviäkin aikoja nyt nämä viime viikot ollut vaikeita mut ihan normi elämää pystytty viettämään enkä aina valita sairauksista nyt vaan kun tilanne paha. Mulla ei o0le tuttavia eikä sukulaisia ketkä auttaisi siksi en oikein uskalla lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset menisi sinne vaikka taksilla? Miten teillä lapsi suhtautunut sairauteesi - jaksatko huolehtia hänestä? Mikset muuten ole sairaseläkkeellä?

Vierailija
4/15 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en mene lääkäriin. Mummo nyt auttanut lapsen hoidossa kun olen näin huonossa kunnossa ja en ole päässyt sairaseläkkeelle ole sitä kyllä kysynyt.

Vierailija
5/15 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteenne, kuten selitit täällä. Siis se, ettet pääse lääkäriin, vaikka haluaisit ja se, ettet pysty huolehtimaan lapsesta. Ja se, että miehesi vain vittuilee.

Tarvitsette apua koko perhe.

Vierailija
6/15 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sjögrenin Syndrooman Oireet

Sjögrenin syndrooma eli Sjögrenin oireyhtymä on autoimmuunitauti, jossa immuunijärjestelmä hyökkää omaa kudosta vastaan. Tulehdus tuhoaa hitaasti mm. kyynel-, sylki- ja sukupuolielinten rauhasia. Oireet ovat hyvin moninaisia riippuen pitkälti siitä, mitkä rauhaset ja limakalvot ovat vaurioituneet. Sjögrenin syndrooman mahdollisia oireita ja seurauksia ovat:

http://www.oireet.fi/sjogrenin-syndrooma.html?gclid=CPnAosbZhLICFW0vmAo…

Siis miten hoidat itseäsi?

Ruokavalio helpottaa oireita merkittävästi eli ehdottomasdti viljat pois ja kasvikset tilalle.

Eikö sinua ole tutkittu kunnolla ja olet päässyt työkyvyttömyseläkkeelle?

Jätä tuolaine kamala ukko.

http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm

Vierailija
7/15 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla menemättä lääkäriin. Huoh.

Vierailija
8/15 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelemään. Jos ei pysty yhtäkkiä kävelemään, silloin kuuluu soittaa ambulanssi, ellei muuten pääse lääkäriin. Jotenkin kuulostat hieman itsesäälissä rypevältä marttyyriltä, anteeksi vaan. Tietysti miehesi täytyisi tukea sinua, mutta jos olet ainainen valittava riippakivi, ei hänkään ehkä sellaista joka hetki jaksa, vaan sitten saattaa töksäytellä. Olen itse ollut muutama vuosi sitten vastaavassa asemassa kuin miehesi nyt. Oma mies oli masentunut, selkäkipuinen työtön, joka vain makasi sohvan pohjalla ja huuteli sieltä itsemurhauhkauksiaan. Minä kävin töissä, hoidin lapset (2v ja 3v) ja kaikki kotityöt, aivan kaiken. Joskus jopa menin olohuoneeseen pistelemään miehelle päivällisperunat haarukalla suuhun, kun hän ei pystynyt/jaksanut tulla keittiöön tai edes syödä itse. Oli tosi raskasta ja kyllä mies kävi joskus hermon päälle. Onneksi nyt tilanne on taas kunnossa, mies on suhtkoht parantunut. Jos olisin joutunut hoitamaan kaiken yksin vuosikaudet, olisin ehkä eronnut.

Vierailija
9/15 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo vie ja tuo hänet ja iltaisin mies enimmäkseen hoitaa minä hoidan minkä pystyn ja en käytä viljoja kun minulla on keliakia eivät päästä eläkkeelle vaikka kunto huono.

Vierailija
10/15 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy säännöllisesti päiväkodissa ja mummo auttaa ja mies hoitaa lapsen tosi hyvin ja minäkin ei tilanne aina ole näin huono tämä vain tilapäistä yleensä olen hyvässä kunnossa.

Vierailija
11/15 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, ettet pysty kävelemään, ei ole mikään syy.

käy säännöllisesti päiväkodissa ja mummo auttaa ja mies hoitaa lapsen tosi hyvin ja minäkin ei tilanne aina ole näin huono tämä vain tilapäistä yleensä olen hyvässä kunnossa.

Vierailija
12/15 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei täällä näin sunnuntaisin lääkäriä ole mutta yritän saada maanantaina ajan.

Vierailija
13/15 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin. Eikö sinulla ole naapuria, tuttavaa, sukulaista tai eikö se mihesi voi sinua sinne lääkäriin taluttaa. Veikkaanpa, että pääsisit sairaalaan tutkimuksiin. Sjögrenin syndrooma voi invalisoida pahasti,joten sitä eläkettä kannattaisi ruveta aivan oikesti hakemaan eikä vaan kysyä. Sittenpä ei tarvitsi elellä miehen varassa.

Kirjoitustaitosi on sen verran huono, että taidat tarvita apua näissä hakuprosesseissa. Ota yhteys sosiaalityöntekijään. Jokapäiväiseen liikkumiseen tukea tarvitsevat saavat apua ihan vammaispalvelulainperusteella. Mutta sitä ennen sinulla pitää olla niitä lääkärintodistuksia. Ja luulisi, että haluat jotain helpotustakin oireisiisi. Ei niitä lääkkeitäkään saa ilman lääkäriä. Huimauksen pahentuminen ja alkanut päänsärky ovat uudet oireet eli kertovat sairautesi pahentumisesta. Autoimmuunisairaus ei koskaan parane, se etenee ja sitä etenemistä pitää yrittää estää ja oireita myös hoitaa.

Vierailija
14/15 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette pääse lääkäriin. Jostain syystä sanoit näin. Mutta toivottavasti menet sinne.

ei täällä näin sunnuntaisin lääkäriä ole mutta yritän saada maanantaina ajan.

Vierailija
15/15 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelemään. Jos ei pysty yhtäkkiä kävelemään, silloin kuuluu soittaa ambulanssi, ellei muuten pääse lääkäriin. Jotenkin kuulostat hieman itsesäälissä rypevältä marttyyriltä, anteeksi vaan. Tietysti miehesi täytyisi tukea sinua, mutta jos olet ainainen valittava riippakivi, ei hänkään ehkä sellaista joka hetki jaksa, vaan sitten saattaa töksäytellä. Olen itse ollut muutama vuosi sitten vastaavassa asemassa kuin miehesi nyt. Oma mies oli masentunut, selkäkipuinen työtön, joka vain makasi sohvan pohjalla ja huuteli sieltä itsemurhauhkauksiaan. Minä kävin töissä, hoidin lapset (2v ja 3v) ja kaikki kotityöt, aivan kaiken. Joskus jopa menin olohuoneeseen pistelemään miehelle päivällisperunat haarukalla suuhun, kun hän ei pystynyt/jaksanut tulla keittiöön tai edes syödä itse. Oli tosi raskasta ja kyllä mies kävi joskus hermon päälle. Onneksi nyt tilanne on taas kunnossa, mies on suhtkoht parantunut. Jos olisin joutunut hoitamaan kaiken yksin vuosikaudet, olisin ehkä eronnut.

Masennus on ihan oikea sairaus. Ja selkäkipu myös. Sun v****mainen asenne ei varmaan auttanut miestä paranemaan. Avioituessa lupasitte olla yhdessä myötä ja vastamäessä, mutta sitten kun vastamäki tulee, niin valitat, syyllistät sairasta miestä ja olet heti eroamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan