Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!Ippe tässä,pelkään olevani raskaana,ikää 45vuotta.

Vierailija
25.08.2012 |

Mitä teen? Mies ei halua enempää lapsia,yritimme aikamme,kävin vielä hoidoissa ja nyt yhtäkkiä kymmenen vuotta myöhemmin olen raskaana.Olen panostanut uraani todella ja sain juuri loistopaikan toisesta kaupungista.Tää on juttu on kamala,toisaalta haluaisin just tän vauva,mutta olen myynyt kaikki lasten pieneksi jääneet vaatteet vaunuja myöten ja urani kärsisi tästä.Auttakaa!Isommat lapset ovat jo 16 ja 13v

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama tilanne oli minullakin, 44-vuotiaana yllätysraskaana.

Annoin lapsen tulla - enkä kadu, vaikka se tarkoittaakin että en tässä elämässä (eikä muita ole) tule saavuttamaan ammatin puolesta niitä tavoitteita jotka minulla oli, eli haaveita jää täyttymättä. Toisaalta oli minulla haave myös kokea vielä kerran raskaus, synnytys, imetys ja sydämessä vielä yhden lapsen mentävä aukko joka nyt on täytetty. Ihana, ihana tytär tuli.

Enkä ammatillisestkikaan tietenkään menettänyt kaikkea! Ihan hyvin on mennyt 1,5 vuoden mammaloman jälkeenkin, vaikka ei sillä lailla kuin olin kuvitellut ennen raskaaksi tuloa. Mies on nyt kotona lapsen kanssa.

Vierailija
2/4 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on tuossa iässä moninkertainen nuorempiin verrattuna, ja siis nimenomaan varhaisen keskenmenon. Eli jos olet vasta havainnut raskautesi älä vielä kuuluta kirkossa mitään niinsanotusti. Itselläni ollut neljä keskenmenoa yli neljänkymmenen iässä alkuraskaudesta, nuorempana ei ollut mitään sellaista sain kaksi lasta kun halusin noin kolmikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirppareilta ei niiden vanhojen perään kannata haikailla.

Oletteko muuttamassa tai muuttaneet uuden työsi takia, oletko jo aloittanut uudessa työssä.

Entäpä sinulla alkoikin vaihdevuodet ja siksi menkat jääneet pois. Teepä testi ennen kuin murehdit.

Vierailija
4/4 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain nuorimman ollessani 39v. Lapsi rakas, mutta kokee äidin olevan vanha. En ole vanhan näköinen, mutta saan kysymyksiä, onko tuo sinun lapsenlapsi jne. Ei kiva :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi