Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sininen trikoomekko, minkä väriset sukkikset/leggingsit?

Vierailija
25.08.2012 |

Otsikossa oli heti tämän palstan kirosana, leggingsit, mutta ei voi mitään :)

Mulla on ollut kesämekkona sininen (ei tumman-, vaalean- eikä kirkkaansininen vaan ehkä sellainen "keskisininen") trikoomekko paksusta kankaasta. Olisi kiva venyttää käyttökautta syksyyn/talveen, mutta minkä väriset sukkahousut/leggingsit tuohon yhdistäisi? Ja tietty myös kenkien väriä pitää ajatella...

Siniset sukkikset on ehkä liian matchy matchy, mustat ja valkoiset muuten vaan no-no, keltaiset=Ruotsi ja siihen loppuu mun mielikuvitus.

Sukkahousut saa olla minkä paksuiset tahansa, leggingsit mielellään trikoota, ei siis sellaista sukkahousukangasta. Apua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raidalliset tai pilkulliset? ja kengät joku raidanväri.. bolero kenkien kanssa sitten vielä

Vierailija
2/4 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn muotiväri.

Tai sinapinkeltaiset/pinkit/harmaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy mielestäni hyvin turkoosi, violetti, vastaväri oranssi voisi olla kiva, tai terrakotta? Varmaan parhaat on paksut sukkahousut, vaikka trikoo voi vähän takertua mattapintaisiin sukkiksiin ellei alusmekkoa käytä.

Vierailija
4/4 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat, sinapinkeltaiset ja oranssit kuulostaa tällä hetkellä kiinnostavimmilta! Pitää käydä tutkimassa kauppojen tarjontaa.

Ongelma on, että mulla on pääasiassa mustia kenkiä eikä ne näytä oikein hyviltä sinisen kanssa. Kesällä ei ollut tätä ongelmaa kun oli mm. ruskeat sandaalit eikä sukkiksia. Hmm, pitääkö tässä hankkia uusia kenkiäkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan