Oletteko lukeneet lapsettomien palstoja?
Kommentit (10)
Katsos monet meistä eivät ole mitään fanaattisia yhden asian ihmisiä.
niin joskus on tullut parin ketjun verran luettua. Ihan yhtä jyrkkiä ja puusilmäisiä kirjoituksia kuin muidenkin jyrkkien ja puusilmäisten kirjoitukset. Ja juu, olen lapseton, en vaan tee siitä mitään ideologiaa.
Ei nyt heti tule mieleen toista yhtä katkerien ihmisten joukkoa kuin lapsettomat.
kun otetaan huomioon, että täälläkin monen lähes koko elämä tai ainakin sen paras osuus ovat lapset, onko ihme, että lapsettomat ovat katkeria..?
kun otetaan huomioon, että täälläkin monen lähes koko elämä tai ainakin sen paras osuus ovat lapset, onko ihme, että lapsettomat ovat katkeria..?
jotka ovat täysin onnellisia, vaikka ovat lapsettomia?
Ei ole mikään ihme jos ihminen katkeroituu jos elämä potkii päähän toistuvasti. Voisko näitä ihmisiä edes yrittää ymmärtää ja vaikkei siinä onnistuisikaan niin silti voi käyttäytyä korrektisti.
Ei ole mikään ihme jos ihminen katkeroituu jos elämä potkii päähän toistuvasti. Voisko näitä ihmisiä edes yrittää ymmärtää ja vaikkei siinä onnistuisikaan niin silti voi käyttäytyä korrektisti.
Miksi se katkeruus pitää purkaa niihin, kenellä on lapsia? Yleensä ne ovat ne lapsettomat, kun ovat epäkorrekteja. Mitä minä lapsiperheen äitinä voisin tehdä välttääkseni konfliktin lapsettoman henkilön kanssa? Kun tuntuu että ottavat kaikesta nokkiinsa ja kaiken henkilökohtaisesti. En ole ylistämässä lapsiani tai lapsiperheen onnea joka paikassa ja kaikenaikaa. Mutta en kyllä ala maailman tappiin asti välttelemäänkään lapsiaiheita lapsettomien ihmisten seurassa. Joku tolkku nöyristelylläkin pitää olla.
Jos se lapsettomuus ottaa niin paljon kupolista, että ei voi asiallisesti olla sellaisten ihmisten seurassa kenellä on lapsia, pitäisi varmaan mennä jonnekin puhumaan ongelmastaan. Ei ole minun vikani, jos jollain ei syystä tai toisesta ole lapsia.
katkeruus on nimenomaan valinta.
Jos haluat eroon, mene terapiaan.
Katkeruus ei ole kenenkään muun vikaa, ihan tasan omaa vikaa.
Sitte apua hakemaan jos mielii muuttaa elämänlaatua, kuluuhan se elinaika katkeranakin.
lukenu tätä AV-palstaa? Täällä menee usein palkoineen päivineen :D