kumpi päättää tuleeko mies synnytystä katselemaan?
Kommentit (17)
Näpsä teinixpissis-aloitus. Synnytystä ei 'katsella'. Vastaukset olivat jokseenkin yhtä tamppien kirjoittamia.
Nainen kyllä voi sanoa, että saa tulla jos haluaa. :)
Näpsä teinixpissis-aloitus. Synnytystä ei 'katsella'. Vastaukset olivat jokseenkin yhtä tamppien kirjoittamia.
eikä siitä enempiä juteltu. Minäkö sen sitten päätin vai olikohan mies samaa mieltä, mutta hänen ei tarttenut asiaa todeta.. enpä tiedä. Tosin vastahankainen ei ollut synnytykseen osallistumisen suhteen.
Olenko minä, useamman lapsen äiti ymmärtänyt aivan täydellisesti väärin miehen läsnäolon synnytyksessä?
Vai onko ajat muuttuneet sitten minun lasteni syntymän jälkeen niin, että mies tulee todella sinne VAIN KATSELEMAAN?
Minun lapseni syntyivät sektiolla, eikä isä ollut mukana. Käsitykseni mukaan isän olemassaolon tarkoitus synnytyksessä siihen aikaan oli olla äidin tukena. Toiseksi isä piti vauvaa siinä vaiheessa, kun äiti oli vielä jälkihoidossa.
Olisi pidetty aika outona, jos mies olisi ollut siellä vain katselemassa.
Olenko minä, useamman lapsen äiti ymmärtänyt aivan täydellisesti väärin miehen läsnäolon synnytyksessä?
Vai onko ajat muuttuneet sitten minun lasteni syntymän jälkeen niin, että mies tulee todella sinne VAIN KATSELEMAAN?Minun lapseni syntyivät sektiolla, eikä isä ollut mukana. Käsitykseni mukaan isän olemassaolon tarkoitus synnytyksessä siihen aikaan oli olla äidin tukena. Toiseksi isä piti vauvaa siinä vaiheessa, kun äiti oli vielä jälkihoidossa.
Olisi pidetty aika outona, jos mies olisi ollut siellä vain katselemassa.
Nykyään monesti isä on videokameran kanssa paikalla, että saadaan ikuistettua.
jos haluaa, niin nainen päättää saako mies tulla. Onko tämä oikeasti jollekulle epäselvää?
miestään ym. viereen pällistelemään. Yleensähän noista asioista keskustellaan ennen synnytystä. Ei välttämättä kaikki miehetkään halua mukaan.
tukemassa ja kyllä hänestä oli hyötyä. Sinä yönä syntyi paljon lapsia, olin hyvin kipeä ja olisin muuten joutunut olemaan paljon yksin.
Toisen lapsen syntyessä mies sai olla ihan katselemassa, lapsi kun syntyi sektiolla.
Aloitus oli kyllä tosi hassu. "Mitäs teit lauantaina, kun sua ei baarissa näkynyt?" "Joo, olin katselemassa vaimoni synnytystä."
Aloitus oli kyllä tosi hassu. "Mitäs teit lauantaina, kun sua ei baarissa näkynyt?" "Joo, olin katselemassa vaimoni synnytystä."
Aika nuori vaimo tyypillä...
Jos mies ei halua tulla, ei ole pakko.
Jos nainen ei halua, että mies tulee, niin silloinkin mies pysyy poissa.
Muussa tapauksessa mies kai tulee paikalle. Tosin varmaan normaalit ihmiset keskustelevat asiasta, ja yrittävät päästä yhteisymmärrykseen asiasta.
Aika nuori vaimo tyypillä...
Vaimon synnytys = vaimo synnyttää
Vaimon syntymä = vaimo syntyy
Vaimon syntymä = vaimo syntyy
Ja vaimoni synnytystä?
Äiti päättää saako tulla ja mies päättää haluaako tulla.
Vaimon syntymä = vaimo syntyyJa vaimoni synnytystä?
Vaimon syntymä = vaimo syntyyJa vaimoni synnytystä?
Hänen synnytystäänhän siinä katsellaan.