Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajani leikkasi mulle tänään KANANPERSETUKAN!!!

Vierailija
24.08.2012 |

En kestä... kampaaja hääräili pitkän aikaa siellä takana ja itse olin työpäivästä väsyneenä puolinukuksissa. Vasta kotona tajusin, että mullahan on nyt se klassinen kananperse takaraivolla! No, ehkä se ei ole katastrofi jos sitä ei pörrötä. Ja kasvaahan ne takas, joskus. Nimim. kampaaja vaihtoon!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olin ihan hereillä. Sanoin että ei kerrostaisi ja sanoi että ottaa vaan vähän kohottavaa mallia tms.ja kun peilistä esitteli, niin kananpersehän se siellä, voi v. En pörrötä sitä itse, van vedän suoristusraudalla alaspäin. Siedettävä niin, mutta tukka näyttää silti kynityltä.

Vierailija
2/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just se minkä kaikki kampaajat leikkaa jos saa vapaat kädet... otan osaa ;D

Vierailija
4/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkään, helppo!

Vierailija
5/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paluuta ei ole!

Vierailija
6/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kai sitten kummajainen kun olen aina vihannut koko sydäemstäni "kananpersetukkaa". Enkä ikinä leikkaa sitä vapaaehtoisesti jos mikään muu vaihtoehto on mahdollinen.

-pa-ka

just se minkä kaikki kampaajat leikkaa jos saa vapaat kädet... otan osaa ;D

Vierailija
7/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millanen on kananpersetukka? Kuva??

Vierailija
10/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset viisi vuotta ollaan yhdessä kampaajani kanssa ihasteltu tummankuparista väriä, miten se käy minulle niin hyvin. Samoin otsaamyöten laskeutuva otsis ja ilmava takatukka.

Nyttemmin olen jättänyt kampaajat väliin muutamaksi kuukaudeksi, hiukset näyttävät luonnollista, vaaleaa väriään ja ovat niin päätämyöten varsinkin takaa.

Mielestäni näytän nyt ihan hyvältä, en ilkeä enää siihen kuparinväriin vaan tuntuu tyylikkäämmältä olla sen värinen kuin tukka nyt sattuu olemaan..Ja tietty päätämyöten nätisti.

t. 38v entinen kananperse, nykyinen korvantaakse ja päätämyöten liuhuletti

Vierailija
11/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin hyvät värit, just toi luonnollisen punainen + suomalaisen ihonvärille erinomaisesti sopiva musta yhdistelmänä on niin mahtava.

Vierailija
12/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli poskessa kirjotin ton aloituksen, kun tulin kotiin ja katoin peiliin ja ekana tuli mieleen: av:n kananperse! Ei tää ny niin karsee oo ku ei nosta tota takatukkaa ylös ;D

Vierailija
13/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on läski rillipää kuin mä, tuo olisi ihan kamala. Kasvatin pitkän tukan jota leikkaan itse mutta aina vähintään olkapäiden yli.

Vierailija
14/14 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla pitäis varmaan olla joku amerikkalainen big hair hökötys päässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän