Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitäaiot tehdä 21.12
Kommentit (4)
Valmistelen niitä lapsen synttäreitä edelleen
Eikös se joulu semmonen tapahtuma ole olevinaan. :)
No, minä taidan syödä kebabin ja mennä pöydän alle odottamaan maailmanloppua. Mistä saa rahat takaisin, jos sitä ei tulekaan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja jos se maailmanloppu nyt silloin tulee, niin tulkoon kesken jouluvalmistelujen minun puolestani. En aikonut varautua siihen mitenkään erityisesti..
...tule mayojen ennustama maailmanloppu -> ei tarvi tehdä mitään!
Alue: Aihe vapaa
ja valmistelen joulua.