avmamma! Sä olet kai nyt täällä? Vaikutat
viestiesi perusteella mukavalta ihmiseltä :) Olet vastaillut mullekin tosi ystävällisesti ja kaikille muillekin.
Kommentit (9)
Sitä haluankin.. Vastaan minua koskettaviin aiheisiin, mutta en provoile vaikka jotkut provot saavatkin joskus nauramaan.
Mitä teille juuri nyt kuuluu?
ap
Sitä haluankin.. Vastaan minua koskettaviin aiheisiin, mutta en provoile vaikka jotkut provot saavatkin joskus nauramaan.
kiva kun täällä on sydämellisiä ihmisiä eikä pelkästään ilkeitä :) jotkut eivät mieti miltä toisesta tuntuu kun kirjoittaa aivopierunsa nettiin.... onneksi täällä on myös ihania avmammoja :)
Mitä teille juuri nyt kuuluu?
ap
Kiitos ihan hyvää. Vähän väsyttää mutta en jaksaisi pestä hampaita. Joten en mene vielä nukkumaan :) Mutta kohta pitää mennä. Mitäs sulle kuuluu? :)
mutta täällä olen. Yritän aina olla loukkaamatta toisia, toivottavasti onnistunkin siinä. En ymmärrä, mitä ilkeydellä saavuttaa. Pahinta on se, kun joku kertoo huolistaan ja toiset tulevat ilkkumaan, miten typerä hän on.
ap
Mua valvottaa kipeä nilkka ja myöhässä olevat menkat ja tulin sitten tänne valittamaan.
ap
Mitä teille juuri nyt kuuluu? ap
Kiitos ihan hyvää. Vähän väsyttää mutta en jaksaisi pestä hampaita. Joten en mene vielä nukkumaan :) Mutta kohta pitää mennä. Mitäs sulle kuuluu? :)
kiva kun täällä on sydämellisiä ihmisiä eikä pelkästään ilkeitä :) jotkut eivät mieti miltä toisesta tuntuu kun kirjoittaa aivopierunsa nettiin.... onneksi täällä on myös ihania avmammoja :)
koska itsekin haluaisin mieluummin keskustella vakavista asioista niiden oikeilla nimillä kuin suoltaa mitä milloinkin mieleen iskisi. Ilta on mennyt hyvin, kello ehtinyt jo vähän liian myöhäiseen joten huomenissa on taas palattava takaisin. Hyviä öitä kaikille ihanille av:laisille!
Ja paranemisia kipeälle nilkalle! :)
Minä yritän tästä suunnistaa sänkyä kohti... Huomiseen! :)
hymy on täällä korvissa asti :)