Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikös Viking Linen satama ole lähellä keskustaa Tukholmassa?

Vierailija
24.08.2012 |

Kävelymatka? Yritän tässä miettiä mitä hyvää ja huonoa on viking linessä :D

Hinnat niin paljon edullisemmat... sen puolesta houkuttaisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ystävällisempi henkilökunta.

Siljalla kyllä paremmat jutu lapsille.

Vierailija
2/7 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kävelymatkan päässä keskusta ja vanhakaupunki :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelymatkan päässä. Itse olen ollut älyttömän paljon Vikingillä risteilemässä että tekisi mieli kokeilla vaihteeksi (toivottavasti) siistimpää ja suurempaa Siljaa. Kattelin viimeksi Marianhaminassa miten kiva oli kun Siljan laivassa kannella oli pleksit tuulensuojina ja se ainakin näytti paljon viihtyisämmältä. Vikingillä ulkona ei paljon houkuttanut olla, tupakoijathan siellä vaan suunnilleen notkui, vaikka oli hyvät kelitkin.

Lasten kanssa en kyllä ehkä valitsisi Vikingiä...

Vierailija
4/7 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

N kilometrin matkaa.

Vierailija
5/7 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljalla on mielestäni paremmat (ruoka itse ja jonotussysteemi) seisovat pöydät, mutta Vikingillä paremmat tilausravintolat, ja nehän ovat hinnaltaan ihan kivat.

Kävimme keväällä vaihteeksi Siljalla ja olimme pettyneet. Hytti oli ihan kulunut ja kulahtanut. Hytti oli jääkylmä ja henkilökunta yritti hytissä käymättä vartin vakuutella että olen vaan tulossa kipeäksi. Lopulta suostuttiin puhaltamaan lämpöä vähän aikaa: "sitä menee nyt sitten koko osastoon" motkotettiin. Käteni olivat hytissä niin kylmät etten voinut tietsikalla olla. Yöllä käytettiin ylimääräisiä peittoja. Suihkun lattiakaivo oli niin tukossa, että piti pitää monta taukoa ettei vettä olisi tulvinut vääriin paikkoihin. Lähtiessä kerroin asiasta; taas hirveä motkotus.

Vikingillä olin viime talvena tuttavaperheen kanssa ja henkilökunta huomioi kauniisti sen, että olimme kaikki aikuiset eri kansallisuutta. Ei mitään hermoilua siitä, että puhuimme ruokatilausta tehtäessä neljää eri kieltä. Kyllä Viking sopii lapsille kun ei mene pahimpaan ryyppäysaikaan matkustamaan.

Vierailija
6/7 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutut. Ja vikingit on muutenkin kivempia laivoja. Mukavampi henkilökunta, kodikkaampi. Ja tosiaan, tukholmassa voi satamassa kävellä keskustaan.

Vierailija
7/7 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään kielteistä ketsupista, ruoka on parempa kuin Siljalla ja lapsilla on ollut alusta asti riittävästi puuhaa laivalla. Toisaalta meille laiva on kulkuväline eikä viihdyke, joten ehkä suhtaudun erilailla ympäristöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi