Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies halusi viedä itkevän vauvan ensiapuun

Vierailija
24.08.2012 |

puolivuotias nukkuu yleensä ihan hyvin yöt..herää kerran syömään ja nukahtaa uudestaan. viime yönä vauva itkeske.i vähän enemmän, ei kuitenkaan kuumetta eikä muutenkaan kipeän oloinen. mies alkoi tosissaan ehdotella ensiapuun menemistä kun emme kerran tiedä miksi vauva itkee. ylireagoiko mies vai alireagoinko minä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitteko lääkettä ja testasitte meneekö silä ohi?

Vierailija
2/8 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lapsi voi ihan paniikissa kiljua jos sillä joku hätänä??

Ensin miettisin miksi se itkee: onko syönyt kiinteitä, uutta maidonkorviketta? Onko ummetusta?

Annoitteko lääkettä? Jos tulee hampaita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esikoisen kanssa nyt on vähän tollasta alkuun. Hyvin voi olla nyt kyseessä hampaat tai vatsanpurut jos on kiinteitä alkanut syömään. KErkiää nyt aamullakin terkkariin näytille jos vielä olette huolissanne.

Vierailija
4/8 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä huutanut suoraa huutoa vaan itki muutaman kerran yön aikana noin 1-2 minuuttia. minä en ole kyllä pätkän vertaa huolissani. mies on. ap

Vierailija
5/8 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos päätätte viedä, älkää valittako IKINÄ jonoista tk:ssa tai päivystyksessä. Älkää silloinkaan kun on tosi kyseessä.

Vierailija
6/8 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä huutanut suoraa huutoa vaan itki muutaman kerran yön aikana noin 1-2 minuuttia. minä en ole kyllä pätkän vertaa huolissani. mies on. ap

Johan siellä saisi monen vauvan kanssa rampata ensiavussa jatkuvasti jos jokaista "selittämätöntä" muutaman minuutin itkua pitäisi sinne lähteä selvittelemään.

Vierailija
7/8 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan siellä saisi monen vauvan kanssa rampata ensiavussa jatkuvasti jos jokaista "selittämätöntä" muutaman minuutin itkua pitäisi sinne lähteä selvittelemään.

siellä olisi varmaan 90% kaupungin vauvoista jos tällä perusteella kaikki veisivät ensiapuun! :D

Vierailija
8/8 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellesi tuli uutisena,että vauvat itkee joskus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän