Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä jos tokaluokkalainen vielä kantaa uninallea

Vierailija
23.08.2012 |

Imee peukaloa, eikä vielä ole oppinut lukemaan? Jota kannetaan usein ja syötetään, nukutetaan aina kainaloon. Ei osaa pakata koulureppuaan, ei uskalla mennä yksin kouluun. Puhuu usein vauvakieltä.

Tavispoika? Erikoinen? Jälkeenjäänyt?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee ope

Vierailija
2/9 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on vielä uninalle. Olenko mä jälkeenjäänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee ope

Vierailija
4/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on vielä uninalle. Olenko mä jälkeenjäänyt?

Ja kuljeskelet kotonakin se kainalossa koko ajan, miehesi perässä taapertaen kuin pieni ankka ja hokien "papa papa papa".

Vierailija
5/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on jopa se pelireissuissa mukana. Harva siitä tietää ja sen on nykyään enää sellainen nenäliinan kokoinen harson pala. Mutta mukana aina kulkee. :)

Sun kohdalla mä kanssa hieman ihmettelin tuota lukemaanoppimista... kyllä meidän mukulan luokalla eräs poika tänä vuonna jäi luokalleen ekalle, kun ei osannut. Mutta kaikkeahan mä en tiedä.

Vierailija
6/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokalle vaikka ei osaa lukea. Ehkä hänellä on hojks.

Vierailija
7/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 6-vuotiaalla, sujuvasti lukevalla ja kirjoittavalla ekaluokkalaisella on vielä uninalle, joka on tosi, tosi tärkeä.

Noista muista jutuista en sitten tiedä.

Vierailija
8/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 6-vuotiaalla, sujuvasti lukevalla ja kirjoittavalla ekaluokkalaisella on vielä uninalle, joka on tosi, tosi tärkeä.

Noista muista jutuista en sitten tiedä.

Tämä lapsi kantaa. Se ei ole vain sängyssä, vaan se kulkee kainalossa.

Vierailija
9/9 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla kehitysviivästeinen tai hänellä on jokin aivojen ongelma.

Vauvakieli huolestuttaisi kovasti, syöttämistä ihmettelen. Onko lapsen taidot oikeasti kuin pienen taaperon vai onko äiti/isä pilanneet lapsen ja pitävät häntä edelleen vauvana.

Ehdottomasti tutkimuksiin pitäisi viedä neurologille ja päästä neuropsykologisiin tutkimuksiin.

Onko kyse omasta vai jonkun toisen lapsesta. Jos toisten lapsi niin hänellähän voi olla joku diagnoosi kuten asberger. Tuttavan as-poika kehittyi hitaasti ja puhe oli omituista sellaista laulavaa. Puheesta ei saanut kunnolla selvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme