Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku kauppakyylä nyt analysoida minut

Vierailija
23.08.2012 |

ja kertoa tämän päiväisten ostosteni perusteella BMI:n, koulutustason, mahdollisen perhekoon ja jos jotain muuta tulee mieleen niin kerro toki.

Tein viikonlopun ostokset tänään:

- 1kg perunoita

- 1kg porkkanaa

- tomaattia, kurkkua, jäävuorisalaattia, paprikaa

- vesimeloni, 3 banaania, luumuja

- 2 jauheliharasiaa, -30%

- broilerin koipireisiä

- lohta lihatiskiltä

- kalkkunaleikkele

- mustaleima emmental juusto

- paketti ruispaloja

- 2x luomu kevytmaito

- 2x pepsimax 1,5L

- pieni juustonaksu pussi

- katkarapuja pakasteesta

- fetasalaatti lihatiskiltä

Ps. kyllä ahdisti kaupassa kun olin juuri aikaisemmin lukenut av:lta näiden kauppakyylien keskustelua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipainoinen, joku tavallinen ammatti kenties toimistotyötä. Perheessä äiti, isä ja yksi lapsi.

Vierailija
2/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ostoksista? Anna tollottaa.

Mulle sattui yksi päivä niin, että olin hakenut pakastebroilerin ja kaksi muuta asiakasta tuli kysymään mistä mä sen olin löytänyt. Ihmiset hakee toisten koreista myös vinkkejä omiin ostoksiinsa. Ei kaiken tarvitse olla ilkeää mitä ihmisten päässä liikkuu. Mukaviakin ihmisiä on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku (pieni juustonaksu pussi ja fetasalaatti tiskiltä)

Maisteri (keskivertoa terveellisemmät ruuat) tai korkeakouluopiskelija (tarjousjauheliha)

bmi 19-21

terv entinen kaupantäti :)

Menikö oikein?

Vierailija
4/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fetajuustosalaatti tiskiltä on ikään kuin markkeeraamassa hivenen parempaa makua, mikä tietysti on huge epäonnistuminen. Pepsi-colat viittaavat amitsutasoon, tai sitten siihen, että perheessä on sittenkin skidejä. TArjousjauheliha ei myöskään viittaa akateemiseen, pitäisi olla luomua.

voisiko olla eronnut yksinhuoltaja, jolla yksi poikalapsi? Duuni voisi olla mitä vaan siivoojasta toimistotyöntekijään.

Vierailija
5/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroppa nyt menikö mikään oikein:)

Vierailija
6/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen BMI 33, eli reilusti ylipainoinen olen. Elämäntapa remonttia olemme tehneet nyt 2kk, tänä aikana paino tippunu yllämainitun kaltaisilla eväillä 9kg ilman ihmeempiä dieettejä.

Pieni juustonaksu pussi juurikin viikonloppu herkuksi, yhteiseksi minulle ja miehelleni, uuteen elämäntapaan kuuluu myös kohtuuden opettelu:) Fetasalaattia oli iso rasia, se olisi pitänyt mainita, se on huominen iltapala minulle ja miehelleni puoliksi ja sipsit sen jälkeen herkutteluna.

Perheessä minun ja mieheni lisäksi viikkoa vaille 1v vauva.

Koulutustaso on ammattikoulu, tarkemmin lähihoitaja. Mies myös perusduunari. Ja minä olen tällä hetkellä kotihoidontuella vielä kotona:)

ja nyt alkoi muuten harmittamaan tuon yhden viestin jälkeen että miksi minä en keksinyt ostaa kokonaista broileria, siitä olisi saanut hyvän ruuan lauantaille. Höh.

-ap

Vierailija
7/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et ainakaan kauheesti ole matkustellut tai asunut tai opiskellut ulkomailla, oli niin perisuomalainen ostoslista.

Tai sitten olet juuri muuttanut ulkomailta suomeen ja teki mieli suomi-ruokaa ja herkkuja.

Vierailija
8/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täysin normalit ostokset oli sinulla. Kyylatänkö näitä jotenkin Suomessa?!

Tuleko sitä jotain seuramuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi