Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jalkoja särkee, mitä tämä on??

27.11.2005 |

Kamalaa särkyä takareisissä ja pohkeissa, kokoajan vihloo jostain :( Onkos tämäkin joku raskausoire vai mikä ihme? Oireita jostain laskimotukoksista tms? Pitääkö mennä lääkäriin vai unohtaa koko juttu (vaikeaa kylläkin, kun kokoajan särkee/pakottaa) Kävely auttaa ja liikunta. Istun aika paljon koneella. Niin ja rv:t 9+1

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli normaalia on ja kuuluu joillakin raskauteen. Joku viisaampi tiesi kertoa, että magnesium auttaa tähän vaivaan. Itse syön multitabseja, joten en ainakaan vielä ole aloittanut tuota magnesium kuuria. Täytyy kaiketi neuvolasta/apteeksista tarkistaa ettei lisäravinteita tule popsittua liikaa.

Sintti rv 18+

Vierailija
2/3 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut välillä ihan karmeita jalkasärkyjä. Sellaisia, ettei saa ilman panadolia edes nukuttua. Mutta kokeileppa tukisukkia, ne on mulla auttaneet todella hyvin! Kun muistaa sellaset vetää heti aamusta jalkaan, niin ei kyllä pakota enää pahasti jalkoja.

Jotkut myös suosivat juuri tuota magnesiumia (auttaa ainakin suonenvetoon) ja vichyvettäkin olen kuullut käytettävän!

Toivottavasti näistä on apua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noilla olen saanut sen minimoitua, myös mulla auttaa se, että pidän jalat lämpimänä.