Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin ilmainen aineisto verkossa vähenee!

Vierailija
23.08.2012 |

http://live.hs.fi/Event/Paatoimittaja_vastaa_kysymyksiin

Tuolla toiminnalla Pravda tarjoaa itsensä suoraan iltapäivälehtien käsiin. Niillähän on yhä kaikki aineisto ilmaista.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimittaja ja tiedoksenne, että iltapäivälehdet eivät tarjoa kaikkea aineistoaan ilmaiseksi netissä.

Oli kiinnostava heitto, että sairaalan uutiset saa sairaalan sivuilta jne. Viranomaiset, yritykset tai mitkään muutkaan tahot eivät kerro itsestään tuolla tavoin olennaista ja kriittistä tietoa. Toimittajan työ olisikin helppoa, jos niin olisi. Me teemme pitkän päivätyön puristaaksemme olennaisia tietoja eri lähteistä ja pyrimme tarjoamaan ne lukijoille ymmärrettävässä muodossa (jota viranomaispuhe harvemmin on).

Mediassa on tietenkin puutteensa, mutten haluaisi nähdä sitä maailmaa jossa av-mammat elävät pelkästään jostain sairaaloiden sivuilta itse noukkimiensa tietojen varassa...

Olen toimittaja ja tiedoksenne, että iltapäivälehdet eivät tarjoa kaikkea aineistoaan ilmaiseksi netissä.

Oli kiinnostava heitto, että sairaalan uutiset saa sairaalan sivuilta jne. Viranomaiset, yritykset tai mitkään muutkaan tahot eivät kerro itsestään tuolla tavoin olennaista ja kriittistä tietoa. Toimittajan työ olisikin helppoa, jos niin olisi. Me teemme pitkän päivätyön puristaaksemme olennaisia tietoja eri lähteistä ja pyrimme tarjoamaan ne lukijoille ymmärrettävässä muodossa (jota viranomaispuhe harvemmin on).

Mediassa on tietenkin puutteensa, mutten haluaisi nähdä sitä maailmaa jossa av-mammat elävät pelkästään jostain sairaaloiden sivuilta itse noukkimiensa tietojen varassa...

Vierailija
22/22 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tekisivätpä lopulta niin että edes maksusta voisi tilata pelkän verkkolehden. En tahdo niitä vitun lehtiä,paperiroskista täyttämään kun luen sen kuitenkin iPadilla...

Meillle ei tule kuin iPadilla luettava versio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä