Kampaajaa linjoilla, haluaisin vastauksen muutamaan kysymykseen
1. Miksi leikkaat aina monta senttiä, vaikka pyysin vain tasoittamaan latvat
2. Miksi lopuksi silotat tukkani päänmyötäiseksi suoristusraudalla, vaikka sanoin, ettei tarvi lopuksi laittaa mitenkään. En kehtaa mennä kadulle hylkeen näköisenä!
Muutkin saa kysyä itseään askarruttavia kysymyksiä
Kommentit (9)
vai laitataanko lopuksi ollenkaan?
Ei kiva mennä kotiin pää täynnä lakkaa tai kampauksessa, jota ei tunne omakseen.
kysymys yksi: en ikinä tee vastoin asiakkaan tahtoa. MUTTA kannattaa keskustella kampaajan kanssa vähän enemmän, että tiedätte puhuvanne samasta asiasta. Joillekkin hiuksille "latvojen tasaus" vaatii useamman sentin poiston, jos todellakin haluaa "tasaisen latvan".
Mielestäni kyllä jo tuo ilmaus on vanhanaikainen.
Kysymys kaksi: "Ei tarvitse laittaa mitenkään"- toive on aika hankala. Haluatko lähteä märällä tukalla pois?
Itse haluan leikkauksen jälkeen föönata tai suoristaa tms. leikkauksesta/mallista riippuen sen vuoksi, että näen paremmin miten leikkaus toimii.
Voisin selittää monia muitakin asioita, mutta siitä tulisi liian pitkä selostus, mutta tässä ekat asiat, jotka tulivat mieleeni.
kun laitettuna epämukavalla tavalla. Mulla siis littanana suoristuraudalla siloteltuna.
'latvasta ei saa ottaa yhtään', jolloin kampaaja kuitenkin nipsaisisi vähän.
'latvasta ei saa ottaa yhtään', jolloin kampaaja kuitenkin nipsaisisi vähän.
kun laitettuna epämukavalla tavalla. Mulla siis littanana suoristuraudalla siloteltuna.
No, tietysti jos välttämättä haluat lähteä keskeneräisellä tukalla kotiin, niin ole hyvä vaan.
Itse todellakin leikkaan melkein kaikkia hiuksia vielä kuivauksen jälkeen, jolloin oikeasti näkee miten hius asettuu.
Kampaajalle voi siis todellakin esittää toiveen senttimäärästä ja siitä haluaako hiuksia suoristettavan vai ei! Jos kampaaja toiveesta huolimatta meinaa suoristaa hiukset, voit asiasta huomauttaa. On se kumma, ettei asiakas uskalla suutaan avata:-).
Olen sanonut sen sata kertaa, mutta ei!!!
Olin kerran miehen kanssa samaan aikaan ja tulimme yhtäaikaa ja kas, hiusteni laitto kesti puoli tuntia vähemmän kuin normaalisti. Minullakin on lyhyt tukka, joten miksi sitä pitää pöllyttää puoli tuntia kauemmin kuin miesten.
Vihaan käydä kampaajalla kun siellä kestää niin jumalattoman kauan!
Voisin antaa kahdenkympin tipin sille, joka päästää mut sieltä ulos 30 minuutissa ;-)
yleensähän ihmisiä ärsyttää että kampaaja laittaa valtavan pöyheäksi palloksi föönaamalla ja lakkaamalla vaikka asiakas tykkäisi sileämmästä linjasta.