Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä pesette hiukseene ? Itse totean aina kaikki yhtä huonoiksi, tai sitten tuote lopetetaan

Vierailija
23.08.2012 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee törkeä määrä shampoota viikossa, joten sen on oltava lähes ilmaista.

Ennen käytin Hairstoren jotain shampoota, jota sai isossa kanisterissa. Nyt boikotoin kyseistä firmaa joten piti keksiä muuta.

Näitä olen käyttänyt tänä vuonna:

Yves Rocherin kiiltoshampoota tai hamamelista.

Halpa-Hallista Ziip! vesimelonin tuoksuinen.

Lidlin Cien

markettien tarjouksista mm: Pantenea, Herbinaa, Sun silkiä.

Olen jopa testannut palashampoota, se tosin jättää hiukset inhottavan tahmeiksi aluksi, mutta hiusten kuivuttua lopputulos on mielestäni ihan hyvä.

Vierailija
22/30 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on paras S-ryhmän oma shampoo, jos ei muuta niin on ainakin sikahalpaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko paikkakuntakohtaisia eroja. Sarjasta löytyy shampoot erikseen suorille ja kiharoille hiuksille. Tässä linkki: <a href="http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/BrandiTuote/jo…" alt="t.6

onko kukaan koittanut tota AUSSIE sarjaa?

pieniä pulloja ja aika hintavia, mutta on hyvää?

Vierailija
24/30 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oliiviöljystä tehdyllä luonnonsaippualla. Sillä pesen niin hiukset, kasvot kuin kropan.

Oon kokeillut joskus varsinaisia shampoitakin, jopa kalliita, mutta ne tekee vaan hiukset ohuen tuntuiseksi liruksi enkä tykkää yhtään.

Vierailija
25/30 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä uusia vinkkejä tullut, kun ei viitsis aivan "sika säkissä" kokeilla, ja käyttää sit vessanpesuun :)

Vierailija
26/30 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee törkeä määrä shampoota viikossa, joten sen on oltava lähes ilmaista.

Vaikka joka päivä pesisi niin sellainen vajaa teelusikallinen kerralla ei törkeitä määriä generoi...?

Mutta itse en käytä shampoota hiustenpesuun lainkaan, pesen shikakai-yrtillä ja lopuksi huuhtelen etikkavedellä + öljyä latvoihin.

Vierailija
27/30 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joka päivä pesisi niin sellainen vajaa teelusikallinen kerralla ei törkeitä määriä generoi...?

Mutta itse en käytä shampoota hiustenpesuun lainkaan, pesen shikakai-yrtillä ja lopuksi huuhtelen etikkavedellä + öljyä latvoihin.

Menee pari ruokalusikallista. En voi lumputtaa hiuksia joten pyyhin pitkin pituuksia kunnes vaahtoaa. Hoitista menee reilusti enemmän vielä, kun on jotenkin semmoinen hius. ohutta mutta runsaasti. siskokin kauhisteli, mutta en saa vähempää levitettyä. tai sitten on huonot tuotteet.

Vierailija
28/30 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuota Argana öljä saa??

Anttilakin myi ainakin nettikaupassa joskus. Halvimmalla saa Ebayn kautta mutta kannattaa katsoa että on 100% argania eikä hajusteita yms.

Vierailija
29/30 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

frizz-shampoota ja hoitoainetta, mutta ei toiminut yhtä hyvin kuin Frieda. Muista Aussien tuotteista ei ole kokemusta.

t. 6

Vierailija
30/30 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Ruohonjuuresta (myös nettikaupasta) ja muistakin ekokaupasta, Bottega Verdeltä (myös nettikaupasta), monesta luontaistuotekaupasta.

Itse en käytä sitä hiuksiin koska mulla se rasvoittaa liikaa kun on lyhyet hiukset ja rasvainen päänahka, mutta iholleni hieron joka ilta, koska se tuntuu pehmentävän rypyt pehmeämmän näköiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä