Säälittääkö teitä ne jotka päivittäin tuhertavat pillukarvojaan pois?
Mitä ajatuksia siitä kun jotkut nyppii ja höylää pilluaan JOKA PÄIVÄ jotta se olisi aina sileä kalkkuna?
Mä itse ennemmin hieroisin klitorista sen 3 minuuttia kuin repisin sinne kuuluvia karvoja pois. :) se olisi paljon nautinnollisempaa
Kommentit (32)
Pysyvätpä pois kyliltä rähisemästä. Näin on maailma rauhallisempi paikka.
Kertokaas nyt naiset mikä ihme noissa pillukarvoissa voi olla noin tolkuttoman houkuttelevaa, että päivän aikana pitää tehdä keskimäärin viisi avausta puolesta tai vastaan. Ihmetellään kuinka joku voi olla posliini tai haukutaan rämemajavaksi.
Antakaa nyt jo olla. Ei kaikkien ihmisten tarvitse olla juuri niin kuin sinä. Kyllä toiset meikkaa tunnin päivässä ja toiset kerran viikossa. Karmeaa vaihtelua siinäkin.
Miksi, siis oikeasti miksi tästä asiasta pitää tehdä avaus kerran tunnissa? Oikeasti?
Ja miksi ihmeessä hieroisin itse, kun mies antaa niin taivaallista suuseksiä! Ja kukapa mitään rämemajavaa haluaisi nuolla, yäk minä en ainakaan! Eikös Raamatussa sanota jotain sinnepäin, että tee toisille niinkuin toivoisit itsellesi tehtävän. Jos minä ronkkisin ja nuolisin joka päivä naisen alapäätä niin haluaisin kyllä, että se olisi siisti, hygieeninen ja karvaton (sieltä alhaalta siis, kyllä edessä voi olla kiitorataa, ei ne suuhun mene).
Ja miksi ihmeessä hieroisin itse, kun mies antaa niin taivaallista suuseksiä! Ja kukapa mitään rämemajavaa haluaisi nuolla, yäk minä en ainakaan! Eikös Raamatussa sanota jotain sinnepäin, että tee toisille niinkuin toivoisit itsellesi tehtävän. Jos minä ronkkisin ja nuolisin joka päivä naisen alapäätä niin haluaisin kyllä, että se olisi siisti, hygieeninen ja karvaton (sieltä alhaalta siis, kyllä edessä voi olla kiitorataa, ei ne suuhun mene).
et vissiin ole ymmärtänyt, että karvoilla on juuri suojaava eli hygieninen tarkoitus? Oletko myös sitä mieltä, että kasvojen hygienia kasvaa jos silmäripset ja kulmakarvat polttaa lasersäteellä pois?
Ihobakteerit viihtyvät helposti hikoavissa paikoissa, ja siellä missä on iho ihoa vasten (esim kainalot, jalkoväli). Jos on hikoilevaa tyyppiä, tarttuu hiki ihokarvoihin. On paljon raikkaampi olo paljaaksi ajeltuna, koskee sekä kainaloja että alapäätä. Ei siis voi verrata silmäripsiin.
Olisipa minullakin aikaa, mutta ei. Hikinen majava haaroissa vuodesta toiseen..
Ihobakteerit viihtyvät helposti hikoavissa paikoissa, ja siellä missä on iho ihoa vasten (esim kainalot, jalkoväli). Jos on hikoilevaa tyyppiä, tarttuu hiki ihokarvoihin. On paljon raikkaampi olo paljaaksi ajeltuna, koskee sekä kainaloja että alapäätä. Ei siis voi verrata silmäripsiin.
Heh heh, oma tarinasi tai siis pakkomielteesi vain.
Mihin hiki menee ilman karvoja?
Karvat suojaavat taipeita hankaukselta ja lisäksi ilmastoivat alapään. Lämpöä haihduttamaan pinta-alaa on enemmän karvojen kera.
Kuitenkin ilman karvoja olo mukavampi kesät/-talvet. Kaikkia "malleja" kokeilin ja tähän päädyin. Ja mitä alkuperäiseen kysymykseen: kauneushoitolassa käyn kerran kuukaudessa ja se puolituntinen ei mielestäni ole pitkä aika, kun saa pitkäkestoisen sileän alapään.
Kuitenkin ilman karvoja olo mukavampi kesät/-talvet. Kaikkia "malleja" kokeilin ja tähän päädyin. Ja mitä alkuperäiseen kysymykseen: kauneushoitolassa käyn kerran kuukaudessa ja se puolituntinen ei mielestäni ole pitkä aika, kun saa pitkäkestoisen sileän alapään.
typerämpää ajan ja rahan haaskausta en ole kuullut! Maata nyt vittu leveellä kauneushoitolassa ja maksaa siitä???!!
Sen sijaan mua säälittää luonnonpuskiensa kanssa rehottavien naisten miehet. Ehkä heillä ei sitten ole suuseksiä ollenkaan, itse en ainakaan haluaisi oraaliseksiä antaessani jäätävää karvapehkoa naamaani ja suuhuni. Ällöttää ajatuskin.
tärkeimpien tehtävien listalla.
Mutta olkoon, eipä haittaa minun arkielämääni.
Mutta mua säälittää ihmiset, jotka vaivaavat päätään sillä, millainen häpykarvoitus muilla on. Täytyy olla TODELLA KÖYHÄ elämä jos jaksaa miettiä, miksi osa ajelee karvansa ja osa ei.
Terv. Kiireinen joogi, joka tykkää majavastaan
samoin kun on (paparazzi)kuvia julkkiksista tai muista, joista käy ilmi kyniminen. miehen mielipide.
Säälin kaikkea pakonomaista toimintaa
mutta vähän ihmetyttää, miten se on jonkun mielestä kivempi ja nätimpi silleen. Mutta ei kuulu mulle, en mieti toisten pimppakarvoja tai niiden olemattomuutta yleensä. Ainoastaan sen hesarin kk-liitteen kuvan kanssa kattelin vähän pidempään ja totesin, että ei se mun mielestä hyvältä näytä niin paljaana.
jos sinun klitassa kasvaa karvoja...
Eivät ole tajunneet, että kerran kuukaudessa riittää, kun käy sokeroinnissa. :)
ihan kauheesti