Miten mun exän nykyinen voi olla niin TYHMÄ??
Oikeasti surettaa, kun aikuinen nainen on vaan niin pirun yksinkertainen! Jotenkin aina ajattelee, että elämästä oppii ja jotenkin kokemukset tekisi viisaammaksi, mutta tämä on kyllä ihan umpisokea/kuuro, kun ei tajua mitä tekee itselleen.
Vai onko se rakkauden nälkä niin vietävä, että pystyy sulkemaan silmänsä? Älkääkä nyt arvon naiset vaan ladelko, että josko mies ois muuttunut... ei ole eikä tule muuttumaan, ikinä!
Mua kiukuttaa kaikkien naisten puolesta tuollaiset hyväuskoiset hölmöt, jotka edesauttaa sitä, että miehet saa sikailla miten sattuu. Ilmeisesti AINA jostain tupsahtaa joku, joka ehdoin tahdoin kerjää verta nenästään.
Itse tajusin parissa vkossa mikä se on miehiään (jatkoin suitenkin seksin vuoksi ;) ja koska osin pervolla tavalla nautin siitä kissa-hiiri-leikistä ja siitä, että saisin sen koko touhut selville.. (hupinsa kullakin), mutta että rakastua?! ei ikinä!
Sorry vuodatus, mutta ihmisten tyhmyys (joka asiassa) vaan v-tuttaa!
Kommentit (19)
ja tosi tyhmää myös kommentoida koko juttua.
mainitsin, ihmisten tyhmyys ärsyttää. Tämä nyt tuoreeltaan siksi, että luin just naamakirjaa, missä tämä ihminen hehkuttaa löytäneensä elämänsä onnen ja sydän löytäny kotiin ym liirumlaarumia... ja itse tiedän, että kohta päitä putoilee!
Eihän se mulle kuulu, mutta ällöttää se mies, kun pystyy ylläpitämään touhujaan hölmön kustannuksella. tässä vuosien varrella aika moni nainen on pannu miehen ahtaalle, mutta aina näitä hötöpäitä riittää, jotka kuvittelee rakkauden parantavan.
ja tosi tyhmää myös kommentoida koko juttua.
Jos itse seurustelisit oikeasti pahan ihmisen kanssa, eiks joku sais sitä taivastella? Hymyilisit vaan tyhmä virne naamalla onneas ja kaikki muu tyhmää?? No, oppikoulunsa kullakin
ap
mainitsin, ihmisten tyhmyys ärsyttää. Tämä nyt tuoreeltaan siksi, että luin just naamakirjaa, missä tämä ihminen hehkuttaa löytäneensä elämänsä onnen ja sydän löytäny kotiin ym liirumlaarumia... ja itse tiedän, että kohta päitä putoilee!
Eihän se mulle kuulu, mutta ällöttää se mies, kun pystyy ylläpitämään touhujaan hölmön kustannuksella. tässä vuosien varrella aika moni nainen on pannu miehen ahtaalle, mutta aina näitä hötöpäitä riittää, jotka kuvittelee rakkauden parantavan.
yleensä ne vielä etsii sut käsiinsä, kun haluaa eron jälkeen vertaistukea kokemaansa vääryyteen. Tiedän ton fiiliksen. Argh!
mainitsin, ihmisten tyhmyys ärsyttää. Tämä nyt tuoreeltaan siksi, että luin just naamakirjaa, missä tämä ihminen hehkuttaa löytäneensä elämänsä onnen ja sydän löytäny kotiin ym liirumlaarumia...
koska kyse oli sun eksän nyksästä se tarkoittaa että olet itse (ollut?) aivan yhtä tyhmä.
eli luulis että kannattais paljon henkseleitä paukutella toisen "tyhmyydelle"
Tästä paistaa niin läpi se, että ap:ta vaivaa tämä asia ja siksi että ehkä sä et ollutkaan se "voittaja"! Ja mistäs sä kuule tiedät jos nykyinenkin on seksin takia kyseisen miehen kanssa? Vai kertooko sulle rakkauden tunnustuksia.. Kuule ap, sä taisit rakastua siihen mieheen (vaikka et tahtonut) ja et pääse asioista yli! Itse tiedän mooonia miehiä joiden kanssa olen harrastanut seksiä ja jotka eivät varmaan koskaan ole muuttuneet "pelimiehistä", mutta suoraan sanoen ei voisi vähempää kiinnostaa kenen naisten kanssa on nykypäivänä :) Miksi uhraat edes ajatusta...huh.
mainitsin, ihmisten tyhmyys ärsyttää. Tämä nyt tuoreeltaan siksi, että luin just naamakirjaa, missä tämä ihminen hehkuttaa löytäneensä elämänsä onnen ja sydän löytäny kotiin ym liirumlaarumia...
koska kyse oli sun eksän nyksästä se tarkoittaa että olet itse (ollut?) aivan yhtä tyhmä.
eli luulis että kannattais paljon henkseleitä paukutella toisen "tyhmyydelle"
Ja aika moni muukin nähnyt jo kilometrien päähän mitä se on. (mainitsen jo heti ekassa kirjoituksessa)
Kyllä se nykyinen on vaan tyhmä. Ja mun mielestä yksinkertaisten ihmisten hyväkskäyttö on perseestä!
ap
Tästä paistaa niin läpi se, että ap:ta vaivaa tämä asia ja siksi että ehkä sä et ollutkaan se "voittaja"! Ja mistäs sä kuule tiedät jos nykyinenkin on seksin takia kyseisen miehen kanssa? Vai kertooko sulle rakkauden tunnustuksia.. Kuule ap, sä taisit rakastua siihen mieheen (vaikka et tahtonut) ja et pääse asioista yli! Itse tiedän mooonia miehiä joiden kanssa olen harrastanut seksiä ja jotka eivät varmaan koskaan ole muuttuneet "pelimiehistä", mutta suoraan sanoen ei voisi vähempää kiinnostaa kenen naisten kanssa on nykypäivänä :) Miksi uhraat edes ajatusta...huh.
kuten tuhannesti mainitsin, mua ärsyttää, kun se mies edelleen yrittää ja jatkaa.. vertaan: yhtä lailla raivostuttaa esim kerjääville rahaa antavat. Ja koiranpotkijat ja monet muut. tämä nyt oli tänään pinnalla ja siitä vuodatus.
Ps. se ällötys viimeksi vko sitten kännissä tekstaili kuinka kaipaa mua, kun olen sen "elämän nainen" yök mikä sika!
ap
on hyvä muistaa että jotkut miehet (tai naiset) myös oikeasti voivat muuttua. Ärsyttää kun aina lässytetään "ei se koskaan muutu", jos asenne se, ei varmasti koskaan muutosta tapahdukkaan suuntaan tai toiseen. Olen itse nainen, perheellinen ja olen "muuttunut". Elin ennen varmaan enemmän miehille tyypillistä elämää, mutta kyllä... muutuin. Halusin sitä itse ja löysin minulle täydellisen miehen ja lapsilleni parhaan isän.
kuten tuhannesti mainitsin, mua ärsyttää, kun se mies edelleen yrittää ja jatkaa.. vertaan: yhtä lailla raivostuttaa esim kerjääville rahaa antavat. Ja koiranpotkijat ja monet muut. tämä nyt oli tänään pinnalla ja siitä vuodatus.
Ps. se ällötys viimeksi vko sitten kännissä tekstaili kuinka kaipaa mua, kun olen sen "elämän nainen" yök mikä sika!
ap
on hyvä muistaa että jotkut miehet (tai naiset) myös oikeasti voivat muuttua. Ärsyttää kun aina lässytetään "ei se koskaan muutu", jos asenne se, ei varmasti koskaan muutosta tapahdukkaan suuntaan tai toiseen. Olen itse nainen, perheellinen ja olen "muuttunut". Elin ennen varmaan enemmän miehille tyypillistä elämää, mutta kyllä... muutuin. Halusin sitä itse ja löysin minulle täydellisen miehen ja lapsilleni parhaan isän.
mutta tämä ei muutu! valitettavasti...
ap
harrastit seksiä sen kanssa?
tosin loppui siinä vaiheessa sekin lysti, kun kuulin, että käy panemassa pikkutyttöjä pattayalla. siinä vaiheessa lensi ykä!
(suunnittelee muuten koko ajan uutta matkaa, mutta tämä teidän puolustama nykyinen ei tiedä)
ap
miehesi nykyisen kumppanin facebook-kaveri?
Kuvittelitko että se siellä haukkuu just löytämäänsä miestä ja kehuu sinua??
Oletko kertonut exän reissuista ja viesteistä nyksälle?
Mies ei muutu, mutta sinä voit avata tietoisen laarisi ja jakaa sen uudelle naiselle.
millainen sen kullanmuru todellisuudessa on? Ellet, en ymmärrä, miksi jauhat asiasta täällä.
Mielestäni sun kannattaisi jakaa tietosi siellä, missä jakamisesta voi olla jotain iloakin/hyötyäkin. JOs kuitenkin olette FB-kamuja, oletan, että teillä on jonkinlainen suhde ja että toivot hänelle hyvää.
ja sinä murehdit, että se särkee jonkun bimbon sydämen??
Ei taida sullakaan kaikki palikat olla kohillaan..
ei se nyksä ole tyhmä vaan sun exä.
Jos tätä asiaa oikein miettii.
mutta kun sen mielestä mies on ollut paska vain koska aiemmat naiset eivät ole rakastaneet miestä tarpeeksi. Ja hän on nyt "löytänyt kotiin" niinkuin itse ilmaisee. siksi mä en tajua! Tekis mieli ravistaa koko akkaa... etenkin sen kirjoituksen jälkeen jossa mainitsee "vihdoin kaikki aiemmat kärsimykseni saivat tarkoituksen; kohdata tämä rakkaus" Voi jumalauta!! (ja ukko jatkaa touhujaan) Ap