mies on täys sika!ei muuta kun jälkiehkäisyä ostamaan!
meillä on kaksi lasta. ensimmäinen suunniteltu, toinen vähän kuin vahinko kun mies oli varma että en voi niin pian kuukautisten jälkeen tulla raskaaksi. no niin vain tulin. kuopus on nyt puolivuotias, ihana poika! aloitin pillerit 3kk sitten mutta jätin ne nyt pois kun ei oikein soveltunut mulle. aika sterilisaatioon varattu.
eilen mies halusi seksiä ja vannotin että sisään ei saa tulla missään tapauksessa. no eikös mies tehyt juuri näin!!!!koitin töniä häntä pois kun huomasin mitä on tapahtumassa mutta ei suostunut ja tuli väkisin sisälle! olen todella vihainen ja pöyristynyt! sanoi että justiinhan mulla oli kuukautiset, ei voi olla mahdollista että tulen raskaaksi. viimeiset menkat alkoi 14.pvä joten TODELLAKIN voin tulla! juuri näin kävi viimeksikin! tunnen itseni hyväksiköytetyksi idiootiksi:(
Kommentit (12)
Ihmettelen vain miksi ette käytä kumia??
Tosin mulla yksi ex joka vihasi kortsuja. Laittoi koska pakotin mutta otti pois jossain vaiheessa!! Luuli etten huomaa!
meillä on kaksi lasta. ensimmäinen suunniteltu, toinen vähän kuin vahinko kun mies oli varma että en voi niin pian kuukautisten jälkeen tulla raskaaksi. no niin vain tulin. kuopus on nyt puolivuotias, ihana poika! aloitin pillerit 3kk sitten mutta jätin ne nyt pois kun ei oikein soveltunut mulle. aika sterilisaatioon varattu. eilen mies halusi seksiä ja vannotin että sisään ei saa tulla missään tapauksessa. no eikös mies tehyt juuri näin!!!!koitin töniä häntä pois kun huomasin mitä on tapahtumassa mutta ei suostunut ja tuli väkisin sisälle! olen todella vihainen ja pöyristynyt! sanoi että justiinhan mulla oli kuukautiset, ei voi olla mahdollista että tulen raskaaksi. viimeiset menkat alkoi 14.pvä joten TODELLAKIN voin tulla! juuri näin kävi viimeksikin! tunnen itseni hyväksiköytetyksi idiootiksi:(
Mä loukkaantuisin tuosta aivan sairaasti, enkä ole varma, miten ja koska voisin antaa urpålle anteeksi!
antaa paljaalla vaikka mies kuinka olis luvannut ettei tule sisään. Silloin käytössä oli kumi, eikä ukolla ollut mitään sanomista asiaan jos seksiä halus.
Sä olet aikuinen ihminen jolla on ihan sama velvollisuus huolehtia ehkäisystä kuin miehellä. Jollet raskaaksi halua niin et anna paljaalla. Luulis sunkin jo oppineen yhdestä vahingosta.
luottaen siihen että mies vetää kalunsa hekuman hetkellä pois.... niin ja teidän mielestä keskeytetty yhdyntä on muutenkin varma???
Hoitoon molemmat....
ja ollaan yli kolmekymppisiä. oma vika myös mutta kyllä mies oli sikamainen! ap
Että se jälkiehkäisykään ei aina toimi jos hedelmöittyminen on ehtinyt tapahtua.
Mutta mies tosiaan on TÖRKEÄ. Teet miehelle selväksi että ilman kumia ei seksiä heru ennen streilisaatiota. Siihen asti voi sitten olla ilman.
Että se jälkiehkäisykään ei aina toimi jos hedelmöittyminen on ehtinyt tapahtua. Mutta mies tosiaan on TÖRKEÄ. Teet miehelle selväksi että ilman kumia ei seksiä heru ennen streilisaatiota. Siihen asti voi sitten olla ilman.
vittu. Tämänlaisen kirjoituksen voi ymmärtää niin, että naiselle on suuri uhraus antaa puoliväkisin seksiä ja kumi se olla pitää.
No kumia voi käyttää, mutta miksi tuo asenne ja sanamuoto pitää olla tuollainen? "heru seksiä"
pihtaaminen se vasta parisuhteen pelastaa :(
Ajattelin että jokainen mies kyllä suostuu kumiin jos seksiä haluaa. Sen verran pitää naistaan kunnioittaa. Mutta jos nainen ei kunnioita itseään niin miten mies voisi.
Ei se silti tarkoita että pihdata pitäisi. Itse tulkitsit nyt tahallaan niin että vetasit herneet neniin.
Että se jälkiehkäisykään ei aina toimi jos hedelmöittyminen on ehtinyt tapahtua. Mutta mies tosiaan on TÖRKEÄ. Teet miehelle selväksi että ilman kumia ei seksiä heru ennen streilisaatiota. Siihen asti voi sitten olla ilman.
vittu. Tämänlaisen kirjoituksen voi ymmärtää niin, että naiselle on suuri uhraus antaa puoliväkisin seksiä ja kumi se olla pitää.No kumia voi käyttää, mutta miksi tuo asenne ja sanamuoto pitää olla tuollainen? "heru seksiä"
pihtaaminen se vasta parisuhteen pelastaa :(
Olisitkohan exäni kanssa. Katkeroitunut ja manipuloiva mies, joka kuvittelee, että lapset jotenkin korjaavat hänen elämänsä, jossa ei muuten ole saavuttanut mitään. Usein kävi "vahinkoja", joissa kumi hajosi ja tää vaan jatkoi sanomatta mulle mitään, vaikka itse huomasi...
mistä olen tuohtunut! sanoo vain että no sähän otit sen pillerin. mutta se ei olekaan pointti vaan se että miten voi noin vähän kiinnostaa toinen ihminen ja asiat yleensä! itsekästä! ap