Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita tällä viikolla piinailevia???

27.11.2005 |

Eli meillä on menossa ties kuinka mones kierto ja mitään tulosta ei ole saatu aikaiseksi =(. Tässä kuussa ollaan kyllä ahkeroitu, mutta mitään oireita tms. raskauden alkamisesta ei taaskaan ole =(.

Tämän alkavan viikon lauantaina olis menkat alkamassa, toivottavasti ei. Kovasti eilen illalla sattui mahaan, nippaili... olis kiva jakaa tuntemuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poju01:

Jos siihen testiin tuli 2 viivaa niin kyllä se on positiivinen!Tulispas tännekin tollasia uutisia.Meinaan testaa perjantaina tai lauantaina jos ei täti ole tullut

Kyllä se viiva sinnekin vielä ilmaantuu! Lähinnä nyt jännättää se, miten tämä sujuu (suvussa on paljon keskenmenoja). Eikai noita ongelmia nyt kuitenkaan pitäisi miettiä, vaan niitä hyviä juttuja :)

Pitäisi vaan olla sitä mieltä, että tämä menee hyvin. Ja uskaltaa nauttia.. Ehkä sitten muutaman viikon päästä on jo varmempi olo :)

Peukut siis pystyssä täälläkin!

Vierailija
22/26 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt vaan iloita siitä plussasta!Mä tiedän kyl kokemuksesta että se ei oo niin helppoo.Mä muistaakseni olin ilonen ensimmäiset pari tuntia kun aloin odottaa ja sit stressasin itseni ihan finaaliin alituisella pelolla keskenmenosta ja juoksin koko ajan vessassa tarkistamassa ettei verta tule.Onnellista odotusta!=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on menossa kp.24/29(viime kierrosta) ja alkaa jo sukat pyöriä jaloissa jännityksestä. Tikutin oviksen kp10-11, niin enkös jo uskallakin loppuviikosta testailla, kun jostain luin että oviksesta on 14 vrk menkkojen alkuun?

Toivon niin lujaa että onnistuttiin ajoittamaan touhuilut oikein ja nämä krinnailut, nippailut ja kipristelyt alamasussa johtuu pikkiriikkisestä masuliinistä eikä menkoista...koko ajan yritän tunnustella, ettei vaan ois menkat alkamassa...muutama päivä vielä!!!

Plussaillaan!

Vierailija
24/26 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin kun olen hätähousu ja kiertopäivä 16/25-32 tuli selvä plussa! Elovauvaa ootellaan.

Vierailija
25/26 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin iloinen, että laskut meni väärin: siis kp 23/25-31 selvä plussa.

Vierailija
26/26 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp siis vasta 25/29-32 eli ihan liian aikaisin. Olen näkevinäni siinä testissä haaleaakin haaleamman viivan, en tiedä nyt sitten kuvittelenko vain vai onko siinä se ihan oikeasti... Mutta olisihan se maltti valttia tässäkin asiassa, eli viikon päästä voisi kokeilla uudelleen, jos vaan malttaisi sen viikon odottaa....

Onnea plussanneelle odessalle (meniköhän tämä nyt oikein), vähän kateellisena täällä toivottelee haavekuva ja haave neljännestä!