Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko odottavia linnaleskejä?

Vierailija
22.08.2012 |

mieheni on vankilassa ja olen viimeisilläni raskaana eikä mieheni nähtävästi pääse edes synnytykseen mukaa=/ arki on todella raskasta yksin yrittää selvitä kun asun uudella paikkakunnalla josta en tunne ketään.. (NE JOTKA EIVÄT OLE LINNALESKEJÄ; VOIVAT JÄTTÄÄ IHAN SUOSIOLLA KOMMENTOIMATTA JA JÄTTÄÄ HAUKUT YM. POIS. TÄÄLLÄ HAETAAN TUKEA KANSSASISARILTA ENKÄ KAIPAA YHTÄÄN MORAALIKASVATUSTA NIILTÄ JOTKA EIVÄT OLE SAMASSA TILANTEESSA JA EIVÄT MYÖSKÄÄN VOI EDES YMMÄRTÄÄ TILANNETTA) paitsi jos on jotain kannustavaa kommentoitavaa ym. joka antaa hyvän mielen niin he ovat asia erikseen..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on vankilassa?

Vierailija
2/21 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei minkäänlaista kritiikkiä? Kuulostaapa yhtä järkevältä ja aikuiselta kuin elämäntilanteennekin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi *kyynel* vaihda miestä. Taidat tosin itse olla saman tasoinen "löytö".

Vierailija
4/21 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tällaiset ihmiset lisääntyy? Voi luoja...

Vierailija
5/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei minkäänlaista kritiikkiä? Kuulostaapa yhtä järkevältä ja aikuiselta kuin elämäntilanteennekin..

joha mä ilmotin tonne ettei mitään turhanpäiväsiä niiltä jotka ei ole samassa tilanteessa eivätkä voi käsittää tilannetta itse. kritiikkiä on ihan turha kirjottaa, kun en sitä myöskään kaipaa.

Vierailija
6/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että toinen käy pienen vankilareissun ei tee meistä sen huonompia vanhempia lapsille kuin te.

Vierailija
7/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi *kyynel* vaihda miestä. Taidat tosin itse olla saman tasoinen "löytö".

ei tartte itkiä. itse en ole rikollinen ja ei ole todellakaan tarvetta vaihtaa miestä, mieheni on maailman ihanin mies mitä voi olla kaikin puolin, olen nähnyt monia avioliitossa olevia joitten miehet on yhtä paskaläjää jotka eivät arvosta vaimoaan ja pettävät minkä kerkiävät. joten turha väittää että mieheni olisi huono aviomies kun sitä se ei todellakaan ole.

Vierailija
8/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että toinen käy pienen vankilareissun ei tee meistä sen huonompia vanhempia lapsille kuin te.

se kertoo ihmisen moraalista aika paljon..

ja lapsi tulee olemaan niiin ylpeä isänsä linnareissusta!

Vierailija
9/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertonevat jotain paitsi tämän linnalesken mielen maailmasta myös hänen iq:staan- paljon onnea vauvalle, noilla geeneillä- ympäristö hoitaneekin loput...

Vierailija
10/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tässä uusi linnakundi. Mitäpä niitä lakejaa noudattamaan. Mulle kaikki ja ilmaiseksi.

Vierailija
11/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on monistettu kriminaaligeenejä uudelle sukupolvelle.

Vierailija
12/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portti vapauteen foorumin keskusteluihin. Sieltä löytyy paremmin varmasti vertaistukea ja keskustelua kuin täältä.

Vierailija
14/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet saa ketään läheistä mukaan synnytykseen, niin voit pyytää tueksesi vapaaehtoista doulaa, esim:

http://doulapiiri.blogspot.fi/

Tilanteestanne en osaa muuten sanoa mitään, mutta luulisi "linnaleskillä" olevan joku yhteinen "vertaistukiryhmittymä", ehkä sieltä voisi löytää samassa tilanteessa olevia naisia?

Ja tosiaan, miehesi vankeustuomio ei kerro mitään sinusta, eikä se miestäkään tee väkivaltaiseksi narkkikseksi. Ainakin käsitin tuomion olevan lyhyt. Toivottavasti saatte elämänne raiteilleen ja synnytys ja koko lapsiperhe-elämä menee hyvin!

Vierailija
15/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on taas ilkeiltä ihmisiltä tullut kommentteja tähän ketjuun, ja ap kun nimenomaan toivoi viestejä joko kohtalotovereilta tai muilta, joiden viesteistä tulisi parempi mieli. Nimettömänähän se on helppo tuommoisia ilkeyksiä huudella.

Ap, tsemppiä vaikeaan tilanteeseen! Ehkä sulla on joku kaveri tai sukulainen, joka voisi tulla mukaan synnytykseen? Ja synnytyksen jälkeen voisit mennä tutustumaan muihin äiteihin johonkin äiti-lapsi-kerhoon tai vastaavaan. Itse kävin ensimmäistä kertaa jossakin tuollaisessa äiti-lapsi-tapaamisessa, kun lapsi oli kahden viikon ikäinen. Olin myös juuri muuttanut, enkä tuntenut ketään, joten siellä tutustuin ihmisiin.

Vierailija
16/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pieni vankilareissu"? Suomessa ei joudu vankilaan kuin erittäin vakavista ja toistuvista rikoksista. Toistuvasti muita ihmisiä pahoinpidellyt ei ole sopiva kasvattamaan lasta.

Vierailija
17/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mitä tilaa.

Roskaväki istuu linnassa ja saa sinne mädäntyäkin.

Vierailija
18/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pieni vankilareissu"? Suomessa ei joudu vankilaan kuin erittäin vakavista ja toistuvista rikoksista. Toistuvasti muita ihmisiä pahoinpidellyt ei ole sopiva kasvattamaan lasta.

kuten vaikka totaalikieltäytyjä? Tai talousrikoksia? Petos (vaikka Kelan tukia)? Se, että on rikollinen, ei tarkoita että olisi pysyvästi kykenemätön kasvattamaan lapsia. On myös muita rikoksia kuin huumausaine- ja väkivaltarikokset.

Vierailija
19/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaväki istuu linnassa ja saa sinne mädäntyäkin.

Höpsis. Linnassa istuvat Suomessa vain todelliset, paatuneet rikolliset. Ei sinne tavallista roskaväkeä päästetä. Vankilaan ei joudu oikeinkirjoituvirheistä eikä syntymällä väärään perheeseen. Ehdoton vankeustuomio kertoo, että mies on vaarallinen.

Juuri siksi en voi ymmärtää, että nainen odottaa rakasta miestään palaavaksi kotiin vankilasta, kun kotona on vielä vauvakin. Jos itse haluaa tulla pahoinpidellyksi ja hyysätä kotonaan taparikollista, siitä vain, mutta vauvan voisi sentään pelastaa.

Vierailija
20/21 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole samassa tilanteessa, mutta muistelen reilun 10 vuoden takaisia tapahtumia. Mieheni oli vankilassa, kun lapsemme oli muutaman kuukauden ikäinen. Tuomiosta tiesi vain äitini, kaksi sisartani, mieheni äiti ja muutama sukulainen. Oli rankkaa, pakko myöntää, vaikka tuomio olikin "vain" kuukauden mittainen. Nyt on vuosia kulunut, mies on hyvässä, vakituisessa työssä, meillä on oma kaunis koti ja onnellinen perhe-elämä. Uusia rikoksia ei ole tapahtunut, ja mieheni häpeääkin tuota töppäystään. Otti opikseen, onneksi.

Sinulle, ap, haluan sanoa että ota vastaan kaikki tuki mitä sinulle tarjotaan. Älä nolostele pyytää apua niiltä tahoilta joihin luotat. Pura mieltäsi, näytä tunteesi. Toivottavasti saat tavata miestäsi, jutella hänen kanssaan. Jokainen meistä tekee virheitä, joku isompia kuin toinen ja maksaa siitä.

Onnea odotukseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme