Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kätilöt saavat niin paljon vihaa päällensä tällä palstalla?

Vierailija
27.11.2005 |

Ihmettelen vaan. Täällä kätilöitä on haukuttu mm. ilkeiksi, idiooteiksi, luusereiksi jne. Listaa voisi jatkaa aika pitkään.

Miksi näin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaapa vaikka tuo ketju, missä keskustellaan huutamisesta ja huutamatta jättämisestä synnytyksessä. Samanlaista tekstiä kätilöistä kyllä on melkein joka ketjussa, missä vaan synnytyksestä puhutaan.

ap

Vierailija
2/15 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kätilön hyvät kuin huonotkin ominaisuudet herkästi korostuvat synnyttäjän mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä jäi huono maku, kuten kätilöstä joka oli lapsivuodeosastolla omahoitajamme. Lisäksi tapasin myös kaksi mukavaa kätilöä sairaala-aikanamme (joka oli paljon pidempi kuin normaalisti synnytyksen jälkeen), valitettavasti kumpikaan heistä ei ollu hoitamassa synnytystäni.

Vierailija
4/15 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain aivan uskomatonta... Annoinkin suuret positiiviset palautteet hänelle :)

Vierailija
5/15 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sattui kätilö joka oli suoraan helvetistä, eli suoraan sanottuna olen sen jälkeen pitänyt kaikkia kätilöitä täysinä paskapäinä.

Jos kätilöt kohtelisivat synnyttäjiä ihmisinä, ei tätä ongelmaakaan olisi......

Vierailija
6/15 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on monissa muissakin asioissa: kun kaikki sujuu niin kuin pitää niin kukaan ei myöskään sano mitään (anna positiivista palautetta) mutta jos on jotain moitittavaa niin siitä kyllä puhutaan.

Terveisin kolme kertaa mukavia kätilöitä tavannut.

Vierailija
7/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama laulu jatkuu täällä vuodeta toiseen.

Vierailija
8/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilöiden työ on arvokasta, mutta valitettavasti kaikilla ei välttämättä ole hyviä kokemuksia heistä. Olen nähnyt myös positiivista palautetta, mutta tottakai silmään pistää enemmän ne negatiiviset. Harmi

Vierailija
9/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika monen henkilökohtaiset kokemukset kätilöistä on monelta kantilta tunnepitoisista tilanteista. Jos ei sisäistä syytä kätilön toimintaan tai tilanne on muutoin hankala, se henkilöityy kätilöön, vaikka kyseessä voi olla oikeasti hyvä ja ammattitaitoinen ihminen.
.
Tällä palstalla vihataan milloin ketäkin. Lapsettomia, suurperheellisiä, väsyneitä, aktiivisia, lihavia, laihoja, rumia, kauniita, uskovaisia, uskonnottomia.. listaa voi jatkaa loputtomiin... kohderyhmä vaan näkee ja muistaa helpoimmin itseen kohdistuvat arvostelut ja haukut. Jotenkin vaan kuuluu tän palstan luonteeseen joko vihata tai huutaa provoa..

Vierailija
10/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset taitaa tuoda huonot kokemuksensa julki enemmin kuin hyvät. Suurimmalla osalla varmaan hyvät kokemukset kätilöistä, mutta harva tulee tänne hehkuttamaan vaikkapa sitä, kuinka hyvä kätilö sattui paikalle omaan synnytykseen.

Vierailija
11/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä eniten kuraa niskaansa saadaan me, päiväkodin työntekijät.

Vierailija
12/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...no eipä lähihoitajiakaan liikaa kehuta..

Vierailija
13/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt vihataan kaikkia, jotka tekevät arvokasta työtä. Esimerkiksi lääkäreitä, sairaanhoitajia, kätilöitä, lähihoitajia, siivoojia, lastenhoitajia, roskakuskeja, kaupankassoja ja lista jatkuu loputtomiin.. Syynä ilmeisesti kateus siitä, kun oma toimistoduuni ei olekaan millään tavalla tärkeää eikä yhteiskunnalle arvokasta?

Vierailija
14/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuskortti pelattu.

Vierailija
15/15 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päälle 20vuotias kun olin ensimmäisen kerran raskaana. No oli kohtukuolema rv 23 ja piti lääkkeillä aloittaa synnytys että kuolleen vauvan sai pois. Muut kätilöt oli todella mukavia ja tukivat, paitsi yksi joka käyttäytyi niin että koko juttu oli mun vika vaikka ei tietenkään ollut. Ja sanoi tyliin että "parempi näin" mulla oli muutekin paskaolo eikä se syyttely paljon auttanut :/