Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmu heikossa hapessa

Vierailija
22.08.2012 |

Onpa aika kurjaan kuntoon itsenstä vetänyt

http://static.iltalehti.fi/viihde/silmu_j220812PP_vi.jpg

Tuo kuva ei jätä paljon arvailujen varaan Simon sairausloman syistä... Eikö hän ole aivoimestikin puhunut alkoholiongelmastaan. Karua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole saanut juomiskierrettä katkaistuksi.

Vierailija
2/4 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko se viina joka ton tekee vai se että ryypätessä tulee valvottua ihan liikaa? Sillä kysyn, kun itse valvaon tosi paljon vaikka en juo.

On kyllä ainakin 15 vuotta ikäistään vanhemman näköinen. PItähän sen aivot on kärsineet, sinnehän se viina etupäässä vimeytyy, ei naamaan niinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko se viina joka ton tekee vai se että ryypätessä tulee valvottua ihan liikaa? Sillä kysyn, kun itse valvaon tosi paljon vaikka en juo.

On kyllä ainakin 15 vuotta ikäistään vanhemman näköinen. PItähän sen aivot on kärsineet, sinnehän se viina etupäässä vimeytyy, ei naamaan niinkään.

Vierailija
4/4 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin että on sen näköinen kuin ei olisi nukkunut pitkiin aikoihin. Laihakin kuin mikä.

En itse edes tykkää Yölinnun musiikista, mutta onhan tuo yhtyeen faneille harmi kun mies riutuu useamman kuukauden sairauslomalla ja keikat peruuntuu. Puhumattakaan yhtyeen muiden jäsenten toimeentulosta.