Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa yhdistellä vaatteita! Vaateihmiset auttakaa!!

Vierailija
22.08.2012 |

Juhlat tulossa ja kaipaisin siistin mutta rennon juhla-asun. En vaan osaa ostaa esim. paitaa ja hametta jotka sopisi yhteen. Päädyn aina johonkin tylsään mekkoon. Auttakaa mua! Linkkejä kiitos! Ja kokoni on n. 44 eli ei mitään makkarankuorta kiitos. Vyötärö kuitenkin löytyy ;)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mielestäsi paras osa kropassasi? Se on lähtökohta siihen, millaiset vaatteet kannattaa valita.

Vierailija
2/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyviä perusvärejä. Niistä saa toisiinsa sointuvia kokonaisuuksia juhliinkin. Vältä ylilyöntejä. Sitten vaan katsot millainen kroppasi on ja mitä korostat siinä ja ylä-alaosa sen mukaan. Jos tiimalasi=niin ostat vyötäröä korostavan vaatteen, jos taas enempi omena/suora niin empirelinjainen tai vyötäröltä löysä asu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlavampi kuin paita-hameyhdistelmä, eikä sen kuitenkaan tarvitse olla jäykkä tai tylsä?

Juhlat tulossa ja kaipaisin siistin mutta rennon juhla-asun. En vaan osaa ostaa esim. paitaa ja hametta jotka sopisi yhteen. Päädyn aina johonkin tylsään mekkoon. Auttakaa mua! Linkkejä kiitos! Ja kokoni on n. 44 eli ei mitään makkarankuorta kiitos. Vyötärö kuitenkin löytyy ;)

Vierailija
4/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun kirjoissa musta, valkoinen ja beige eivät ole värejä ollenkaan. Tylsää, tylsää, tylsää... Miksi pitää pukeutua niin, että katoaa seinään?

Ap kaipasi rentoa juhla-asua, mä ehdotan jotain upean väristä, yksinkertaista mekkoa. Nyt on kaupoissa esimerkiksi paljon upeita viininpunaisia, sinapinkeltaisia ja turkooseja vaatteita :)

musta ja valkoinen ja beige on hyviä perusvärejä. Niistä saa toisiinsa sointuvia kokonaisuuksia juhliinkin. Vältä ylilyöntejä. Sitten vaan katsot millainen kroppasi on ja mitä korostat siinä ja ylä-alaosa sen mukaan. Jos tiimalasi=niin ostat vyötäröä korostavan vaatteen, jos taas enempi omena/suora niin empirelinjainen tai vyötäröltä löysä asu.

Vierailija
5/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vältyt nimenomaan yhdistelemiseltä, kun asu on jo siinä :)

Mikset osta mekkoa, kun se on kuitenkin aina juhlavampi kuin paita-hameyhdistelmä, eikä sen kuitenkaan tarvitse olla jäykkä tai tylsä?

Vierailija
6/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä myyjältä apua tai tilaa aika pukeutumisneuvojalle; heiltä saat kuitenkin parhaat neuvot. Vähän vaikea näkemättä neuvoa, ja tietämättä millaiset juhlat tulossa. Sitäpaitsi myyjä tietää liikkeensä valikoiman ja osaa etsiä sellaiset asut, joita itse et osaa etsiä ellei ne ihan sattumalta osu silmään.

Terv. Nimimerkki "monta kertaa myyjältä hyviä vinkkejä saanut"

Vierailija
7/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko 44 on sellainen, että hame ja pusero harvoin näyttävät hyvältä saatikka juhlavilta... Kenenkään päällä. Emme tiedä hiuksistasi, vartalosta emmekä mittasuhteita. On todella vaikea antaa yleisohjetta. Marssi liikkeeseen jossa on pukeutumisneuvoja. Ne on yleensä kohtuuosaavia. Tai lainaa tyyliopas tai tilaa netistä, amazon.com sieltä saa äärimmäisen hyviä opuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan