bootcut-lahje – voiko muka vielä olla muodissa?
Ostin henkkamaukasta pökät. Olivat normihintaiset eli ei mitään alerekin viimeistä varastoa.
Nyt mietityttää tuo lahkeen bootcut-malli. Lahje näyttää suoralta edestä mutta sivusta katsoen levenee selvästi alaspäin.
Mä oon luullu, että toi malli olisi ollut out jo ajat sitten. Nyt kysymys kuuluu, kehtaako noita pitää vai heitänkö UFF:in looraan?
Älkääkä nyt heittäkö mitään köyhillä ei ole varaa edes ruokaan -vastauksia vaan kertokaa, onko emämoka pitää bootcut-punttia vai onko se edelleen ihan ok.
Kommentit (31)
kunhan lyhentää oikeaan mittaan ja on korkkarit jalassa.
Toivottavasti sä osaat lyhentää niin että lahkeen malli ja sauma pysyy samana. Muuten ne on OIKEASTI nolot. Ja jos aiot korkkareiden kanssa käyttää, älä missään nimessä lyhennä senttiäkään liian lyhyiksi.
'muoti on niille, joilla ei ole omaa makua' :D
mulla ei ole mitään makua, joten siksi av on oiva avukki tällaisiin asioihin.
Mulla ei ole aikaa seurata muotia tai kehittää "tyyliä", kun pitää tienata itse elantonsa. Kaikki ei ole kotiäitibloggareita, jotkut vastaa itse asuntovelkansa maksusta.
ap
siis kunnolla leveät, mitä bootcut malli ei ole. Tosin suomeen ei vielä ihan ole rantautunut kun täällä takapajulassa asutaan.
kunhan lyhentää oikeaan mittaan ja on korkkarit jalassa.
Toivottavasti sä osaat lyhentää niin että lahkeen malli ja sauma pysyy samana. Muuten ne on OIKEASTI nolot. Ja jos aiot korkkareiden kanssa käyttää, älä missään nimessä lyhennä senttiäkään liian lyhyiksi.
että nyt se puntti tököttää todella typerästi takaa vähän "pystyssä". Kannattaako noita viedä edes uffin looraan. Tai no...vahinko kiertämmmään :D
MISTÄ lyhyt nainen saa oikeasti pituisiaan housuja? Muitakin kuin farkkuja ja Your facen viimeiset 7 vuotta samana pysyneitä malleja?ap
Musta pillitkin on jo totaalisen out ja ajattelin siirtyä bootcut malliin takaisin, koska se hoikentaa reisiä ja jotenkin kengät näyttää hyviltä niissä, varsinkin korkkarit.
Leveät lahkeet on sit taas jo eri juttu ja ne ei ihan vielä katukuvassa niin loista, mut kertokaa mulle minkälainen sen lahkeen pitäisi tänä syksynä olla?
siis kunnolla leveät, mitä bootcut malli ei ole. Tosin suomeen ei vielä ihan ole rantautunut kun täällä takapajulassa asutaan.
oli liuta noita superleveitä. Näytti ihanalta mutta niitä ei lyhennä erkkikään kotikonstein. Mut tosiaan kyllä muoti rantautui tännekin ajallaan. ap
oli liuta noita superleveitä. Näytti ihanalta mutta niitä ei lyhennä erkkikään kotikonstein. Mut tosiaan kyllä muoti rantautui tännekin ajallaan. ap
tarkoitin että suomalaiset ei ole muotia tajunnut.
Boot-cut malliset farkut ovat hyvä keino tasapainottaa esim. pyöreänpuoleista keskivartaloa, joten sanoisin tähän, että riippuu ihan vartanolon mallista. Jos taas löytyy leveyttä reisistä veisi heti UFFille
Musta pillitkin on jo totaalisen out ja ajattelin siirtyä bootcut malliin takaisin, koska se hoikentaa reisiä ja jotenkin kengät näyttää hyviltä niissä, varsinkin korkkarit.
Leveät lahkeet on sit taas jo eri juttu ja ne ei ihan vielä katukuvassa niin loista, mut kertokaa mulle minkälainen sen lahkeen pitäisi tänä syksynä olla?
niin huomasin, että nyt on ihan kaikkea. Oli jopa sitä kauheeta kasari-officetätimallia, joka on "miellyttävän väljä" reidestä, vyöröllä väljyyttä antavat vekit ja sit kapenee nilkkaa kohti. Voe mahoton... mutta päälinja näytti olevan ultrakapea sukkahousun näköinen pillipuntti. Lisäksi oli ukkohousua, suoraa suht kapeaa ja tota bootcutia. Ota siinä sitten selvää mikä on in
ap
Musta pillitkin on jo totaalisen out ja ajattelin siirtyä bootcut malliin takaisin, koska se hoikentaa reisiä ja jotenkin kengät näyttää hyviltä niissä, varsinkin korkkarit. Leveät lahkeet on sit taas jo eri juttu ja ne ei ihan vielä katukuvassa niin loista, mut kertokaa mulle minkälainen sen lahkeen pitäisi tänä syksynä olla?
Boot-cut mallia tulee välttää, varsinkin jos reisiin on kerääntynyt ylimääräistä vararavintoa, malli vain korostaa lantion ja reisien seutua.
Ja voin kertoa että bootcut on aina in. Se sopii just hyvin korkkareiden ja saappaiden kanssa. Pillit on menossa pois, mutta nuoriso tykkää niitä edelleen käyttää. Boyfriend on myös trendikäs, tennareiden ja rentojen paitojen kanssa.
Lahkeet on käännetty ja farkut ovat tietysti reikäiset, kuluneet ja kulahtaneet.
Nyt on trendinä hoikat nilkat ja "lihanksikkaat" aksilesjänteet, jotka tuodaan esille käärimällä lahkeet.
Musta pillitkin on jo totaalisen out ja ajattelin siirtyä bootcut malliin takaisin, koska se hoikentaa reisiä ja jotenkin kengät näyttää hyviltä niissä, varsinkin korkkarit. Leveät lahkeet on sit taas jo eri juttu ja ne ei ihan vielä katukuvassa niin loista, mut kertokaa mulle minkälainen sen lahkeen pitäisi tänä syksynä olla?
Boot-cut mallia tulee välttää, varsinkin jos reisiin on kerääntynyt ylimääräistä vararavintoa, malli vain korostaa lantion ja reisien seutua.
Olen itse sellainen "pyöreän puoleinen" ja luulin piiiiiiiitkään, että minun kuuluu käyttää bootcuttia "tasapainottamaan". Kokeilin kerran huvikseen kapealahkeisia (suorat lahkeet, ei kuitenkaan pillit) farkkuja ja totesin, että jalkani näyttivät noin puolet kapeammalta niissä. Ja pidemmiltä.
Bootcut sopii ainoastaan tosi pitkille ja hoikille. Samoin ne leveälahkeisest farkut, ne on tehty supermalleille. Tällaisten tavallisten maksimissaan 175-senttisten suomalaisten kuuluu pitää kapealahkeisia farkkuja.
No mulla sit varmaan on niin hoikat reidet että näyttävät hyviltä kaikenlaisissa housuissa :)
kolmella eri pituudella
MISTÄ lyhyt nainen saa oikeasti pituisiaan housuja? Muitakin kuin farkkuja ja Your facen viimeiset 7 vuotta samana pysyneitä malleja?ap
[/quote]
<a href="http://www.ellos.fi/d/Alaosat-Farkut/Diesel/_/N-1z141poZ1z141rwZ1z13zx3…" alt="http://www.ellos.fi/d/Alaosat-Farkut/Diesel/_/N-1z141poZ1z141rwZ1z13zx3…">http://www.ellos.fi/d/Alaosat-Farkut/Diesel/_/N-1z141poZ1z141rwZ1z13zx3…;
Paitsi hinta...
ne mun henkkamaukkabootcutit näyttää suht tolta edestä. Mut tosiaan sivusta aika pöljän buutcutit. Ihannepökä oisi musta sellainen, että frontti on toi ja sivusta näyttää kans suoralta. ap
kolmella eri pituudella
täällä on jopa toi pytinki suht lähellä. Ei olisi tullut voglia mieleenkään ilman vinkkiä, kiitos. Voglia on tyyris mutta jos löytää kunnon mallin, mikään raha ei ole liikaa.
ne oli ainoat housut, jotka olivat oikean väriset. Mulla ei ollut kunnon kengät ostohetkellä jalassa joten optimismipäissäni luulin, että ovat tosi hyvät, kunhan lyhentää oikeaan mittaan ja on korkkarit jalassa. Mut ei se bootcut-efekti siitä liudentunut. Mutta mitäpä siitä. Jos muutkin av-mammat kehtaa pitää bootcutia, niin kyl mäkin sitten. ap