Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

bootcut-lahje – voiko muka vielä olla muodissa?

Vierailija
22.08.2012 |

Ostin henkkamaukasta pökät. Olivat normihintaiset eli ei mitään alerekin viimeistä varastoa.

Nyt mietityttää tuo lahkeen bootcut-malli. Lahje näyttää suoralta edestä mutta sivusta katsoen levenee selvästi alaspäin.

Mä oon luullu, että toi malli olisi ollut out jo ajat sitten. Nyt kysymys kuuluu, kehtaako noita pitää vai heitänkö UFF:in looraan?

Älkääkä nyt heittäkö mitään köyhillä ei ole varaa edes ruokaan -vastauksia vaan kertokaa, onko emämoka pitää bootcut-punttia vai onko se edelleen ihan ok.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkaa uffille ja osta uudet.

Vierailija
22/31 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä farkuissa näytti olevan tarjolla ainakin regularia, bootcutia ja just tota boyfriendiä.

Itse tykkään eniten bootcutista. Olen lyhyt ja vähän pyöreä ja bootcut antaa selvästi lisää pituutta. Lahkeet täytyy tietysti olla lähes maata hipovia, muuten ei toimi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häpeät jos on vanhanmalliset housut jalassa...oukei..tällä mennään.

Joo, itse en seuraa muotia ja pidän sellaisia vaatteita jotka sopivat mielestäni minun vartalolleni.

Vierailija
24/31 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boot-cut mallia tulee välttää, varsinkin jos reisiin on kerääntynyt ylimääräistä vararavintoa, malli vain korostaa lantion ja reisien seutua.

NImenomaan bootcut sopii reiteville, kun kyseessä on A-mallinen kroppa. Ei millekään vatsakkaille omenoille.

Kts. esim.

http://www.kappahl.com/fi/products/inspiraatio1/Inspiraatio/Tyyliopas/L…

Bootcut-mallisia myydään nyt myös mm Veromodassa ja Vilassa, joten ei se ihan out ole.

Vierailija
25/31 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan käytä edes muuta kuin lievästi bootcut-mallisia farkkuja. Eli kyllä niitä edelleen saa ja ihan muistakin kaupoista kuin henkkamaukasta. H&M se vasta noloa onkin.

Vierailija
26/31 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et ole trendikäs olet naurettava pelle

Osta seuraavaksi vaikka D&G farkut, niissä ei tule tyylimokia

Vierailija
27/31 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M ei ole nolo. Koska se on iso kansainvälinen konserni, se joutuu pitämään tarkkaa huolta julkisuuskuvastaan. Niinpä kaikkien luulojen vastaisesti se on esimerkiksi lapsityövoiman suhteen huomattavasti turvallisempi valinta kuin joku pikkupulju, jonka eettisyyttä ei kukaan jaksa seurata.

Vierailija
28/31 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai etkö ole huomannut että vuodesta toiseen bootcut malli säilyy sesongista toiseen rekeissä. Vyötärön korkeus muuttuu vaan.

Vierailija
29/31 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et ole trendikäs olet naurettava pelle

Osta seuraavaksi vaikka D&G farkut, niissä ei tule tyylimokia

Eli sun mielestä bootcut on juntti? Kun toi eka vastaaja oli toista mieltä, mut olikse sit wt vai säkö olet?

Antakaa nyt joku kolmas kommentti vielä niin toimin sitten enemmistön mielen mukaan.

ap

Vierailija
30/31 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai etkö ole huomannut että vuodesta toiseen bootcut malli säilyy sesongista toiseen rekeissä. Vyötärön korkeus muuttuu vaan.

rekeissä vaikka niitä ei näe kenenkään päällä. Musta tuntuu että kyse on lähinnä siitä, että valmistajat säästävät kuluissa kun käyttävät samaa tuotantolinjaa vuosikymmenestä toisee. Bootcut on ollut jo 90-luvun lopusta, vähintään. Onhan tuulipukujakin ollut jo tosi kauan muttei se niistä erityisen tyylikkäitä tee.

Mutta kiitos vastauksesta, kai mä noi sit kehtaan vetää jalkaani. ap

Vierailija
31/31 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostat normaalihintaiset housut ja alat sitten vasta miettiä, että voikohan niitä käyttää...muodin vuoksi??

Hehee...