Onko joku toinen yrittänyt miestäsi?
Otsikko.
Ja sitten oma tarina.
Eksyin keskellä yötä lukemaan mokia, joissa miehet eivät olleet tajuneet naisten vihjailua, että nämä olisivat olleet heistä kiinnostuneita. Vastaan tuli sitten sellainen moka, että yksi tyttö oli polttanut CD:n ja antanut tämän sitten lahjaksi pojalle ja siinä oli ollut rakkauteen viittaavia kappaleita. Poika ei sitten ollut tajunut tätä vihjailua.
Tästä tuli sitten oma tilanteeni mieleen, kun miehen naispuoleinen ystävä oli mielestäni selvästi kiinnostunut miehestäni. Hän lähetteli tälle epäilyttäviä tekstareita ja kutsui tätä luokseen mm. syntymäpäiväkseni ja mies typerä sitten meni. Tilanteeseen liittyi kaikkea muutakin. Lopulta minulla meni se viestittely ja kaikki sälä yli ja mies kielsi, ettei heidän välillään ole mitään luvatonta. Naisellekin laitoin viestiä ja tämäkin kielsi kaiken, ettei ole ihastunut eikä mitään mutta mies kertoi, että nainen oli mennyt ihan paniikkiin viestistäni(?!). Miksi mennä paniikkiin, jos ei kerran ole mitään salattavaa?!
Minulla oli vain todella paha tunne heidän väleistään. Nainen yritti kukkoilla ja sanoi, että hän on vapaa tekemään mitä lystää ja yritti sitten piiloutua mieheni selän taakse viattomuuskortilla ja sitten samalla yritti kaveri tarjota kaveruutta. Tilanne laukesi siten, että minä sain tarpeekseni ja tahdoin lopettaa koko suhteen. Mies tahtoi jatkaa, mutta jatkoimme sillä ehdolla, että käskin hänen lopulta valita meidän kahden välillä. Se oli parisuhteelle todella raskas ajanjakso mutta selvisimme siitä ajan myötä.
Nythän tästä on jo aikaa, mutta kun alussa lukemani juttu tuli mieleen muistin löytäneeni muutama vuosi sitten vahingossa miehelle osoitetun CD:n tältä naiselta (heitetty laatikon pohjalle eikä varmaan oltu kuunneltu läpi kuin ehkä kerran jos sitäkään). Minua ärsytti, että mies oli saanut sen lahjaksi ja melkein olisi tehnyt mieli vetää puukolla CD:seen kunnon villto. Jätin sen sitten kuitenkin tekemättä, sillä ajattelin, että en saa olla niin ilkeä. Montaa kappaletta en levyltä muista, mutta aikalailla saman tyyppisiä ne olivat. Yksi jäi mieleeni sillä olen aina inhonnut ko. kappaletta enkä kestä sitä, jos kyseinen ikivihreä rankutus tulee radiosta. Sanoja en koskaan herennyt kuuntelemaan sillä tunnelma jo itsessään oli kyllin ärsyttävä. En tiedä missä CD juuri nyt on, mutta googlasin tämän kappaleen sanat ja mitäpä sieltä löytyi. Suurinpiirtein viesti menee näin: "Olen lähelläsi ja odotan sinua mutta sinä et huomaa minua eikä välillämme tapahdu koskaan mitään." En kauhean hyvin häntä tunne, mutta tällainen teinivihjailu sopisi hänen tyyliinsä.
Nyt puistattaa, enkä saa unta. Minusta tuntuu, että olisin saanut vain enemmän vahvistusta sille, että ainakaan naisen puolelta viestittely ei ollut mitenkään viatonta ja on hyvä asia, että hän ei ole enää tekemisissä mieheni kanssa. Ilmeisesti mies oli melkoisen sokea tuolle kaikelle.
Onko muita tällaisia tarinoita?
Kommentit (88)
On yrittänyt. Aina se on häirinnyt enemmän miestäni kuin minua.
Laivalla umpihumalainen mies yritti saada mieheni mukaansa hyttiin :D mua nauratti vain ja mieskin otti huumorilla, sanoin että nähdään pojat aamiaisbuffetissa.
On yrittänyt. Joku miehen tuttava nainen, joka on naimisissa ja lapsiakin, yrittää aina silloin tällöin iskeä miestäni. Baarissa oli alkanut puhua kerran, että on rakastunut ja vaikka mieheni oli sanonut, että on onnellisesti suhteessa ja rakastunut, niin tämä nainen vaan intti, että "meidän pitää puhua". Mies oli todennut, että ei tarvitse ja poistui baarista kotiin lopulta, kun ei sana mennyt perille. Nainen lupasi viestillä jättää mieheni rauhaan muutamia viikkoja sitten, mutta niin vaan taas tässä eräänä viikonloppuna pukkasi viestiä, että onko mieheni baariin menossa :D Mies vastasi viettävänsä iltaa minun kanssani, sen jälkeen tuli vaan ok. Ehkä muutaman viikon päästä arvon rouva taas kallistaa kuppia ja muistaa "rakkauden" kohteensa ja mese alkaa laulaa. Jotenkin säälittävää kyllä. Ja olen nähnyt viestit, mies näytti ne itse minulle.
Kyllä on ja monesti. Menee ihan jo naurettavuuksiin kaikki yrittelyt (johtuvat varmaan pääasiassa miehen ammatista).
Ei siinä mitään, saahan sitä yrittää jos tykkää. Mies sitten vain kohteliaasti kieltäytyy. Ainoa temppu, jonka tekijää en pystynyt arvostamaan, oli sellainen että miehen tuttavanainen (joka oli jo aiemmin yrittänyt uida miehen liiveihin) kertoi miehelle nähneensä minut eräässä hotellissa, kun mies oli työmatkalla. En ole eläessäni kyseisessä hotellissa käynyt. Onneksi meillä on hyvä suhde eikä miehelle tullut mieleenkään jäädä arpomaan, kumpi meistä valehtelee. :/ Tällainen epärehellinen yrittäminen on kyllä suoraan sanoen aika kurjaa, mutta eiköhän siitäkin eniten kärsi se yrittäjä itse.
Miestä on joskus baarissa ym yritetty iskeä, mutta ei mitään tuommoista pidempään jatkunutta vikittelyä sentään. Minua taas on yrittänyt useampikin tyyppi vaikka hyvin tiesivät että olen varattu? Yksi työkaveri flirttaili ja vihjaili ja yritti keksiä verukkeita nähdä vapaa-ajalla jne. Oli melko säälittävä tapaus, en viitsinyt edes kertoa miehelle kun lopetin siinä työpaikassa sitten melko pian. Ja sitten yksi teiniaikojen (!) poikaystävä lähetty lässynlää "rakastan sinua vielä 10 vuoden jälkeenkin, ero oli elämäni pahin virhe" viestin. Siihen en edes vastannut, olin silloin äitiyslomalla esikoisesta ja se koko juttu oli jotain niin absurdia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On yrittänyt ja yrittää vähän väliä edelleen. Viikonloppuna viimeksi.
Mistä tiedät?
Koska olen ollut vieressä tai lähettyvillä tai hän on kertonut.
Luotettava mies kertookin.
Eikö se ollutkaan niin, että on turhaa hermostuttaa toista, kun kuitenkin itse tietää mitä haluaa? Näinhän ne naiset selittelee miksi ei kannata kaikesta kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sen sitten ne ihmiset tietäisi, joille on tultu Pekkana esittäytymään. Pikkukaupungissa..
En tiedä kuka nainen oli, kuulosti miestäni nuoremmalta. En tiedä, asia on kaivellut minuakin kaikki nämä vuodet😄
Mieheni on varmasti viaton, mutta outo tapaus kuitenkin.Kirjoititko sä tuon edellisen vai joku trolli? Tuo toisen nimellä esiintyminen kuulostaa harhaiselle, mutta ehkä joku teini halusi tehdä jäynää?
Se on ihan tunnettu keino päästä irti liian tungettelevasta naisesta, annat kaverin puhelinnumeron tai jopa nimen. Sitten vaihdetaan baaria.
Tiedän myös tapauksia jossa pelimiehet esiintyvät kaverin nimellä koko reissun ettei jäisi kiinni.
Sisko