Onko joku toinen yrittänyt miestäsi?
Otsikko.
Ja sitten oma tarina.
Eksyin keskellä yötä lukemaan mokia, joissa miehet eivät olleet tajuneet naisten vihjailua, että nämä olisivat olleet heistä kiinnostuneita. Vastaan tuli sitten sellainen moka, että yksi tyttö oli polttanut CD:n ja antanut tämän sitten lahjaksi pojalle ja siinä oli ollut rakkauteen viittaavia kappaleita. Poika ei sitten ollut tajunut tätä vihjailua.
Tästä tuli sitten oma tilanteeni mieleen, kun miehen naispuoleinen ystävä oli mielestäni selvästi kiinnostunut miehestäni. Hän lähetteli tälle epäilyttäviä tekstareita ja kutsui tätä luokseen mm. syntymäpäiväkseni ja mies typerä sitten meni. Tilanteeseen liittyi kaikkea muutakin. Lopulta minulla meni se viestittely ja kaikki sälä yli ja mies kielsi, ettei heidän välillään ole mitään luvatonta. Naisellekin laitoin viestiä ja tämäkin kielsi kaiken, ettei ole ihastunut eikä mitään mutta mies kertoi, että nainen oli mennyt ihan paniikkiin viestistäni(?!). Miksi mennä paniikkiin, jos ei kerran ole mitään salattavaa?!
Minulla oli vain todella paha tunne heidän väleistään. Nainen yritti kukkoilla ja sanoi, että hän on vapaa tekemään mitä lystää ja yritti sitten piiloutua mieheni selän taakse viattomuuskortilla ja sitten samalla yritti kaveri tarjota kaveruutta. Tilanne laukesi siten, että minä sain tarpeekseni ja tahdoin lopettaa koko suhteen. Mies tahtoi jatkaa, mutta jatkoimme sillä ehdolla, että käskin hänen lopulta valita meidän kahden välillä. Se oli parisuhteelle todella raskas ajanjakso mutta selvisimme siitä ajan myötä.
Nythän tästä on jo aikaa, mutta kun alussa lukemani juttu tuli mieleen muistin löytäneeni muutama vuosi sitten vahingossa miehelle osoitetun CD:n tältä naiselta (heitetty laatikon pohjalle eikä varmaan oltu kuunneltu läpi kuin ehkä kerran jos sitäkään). Minua ärsytti, että mies oli saanut sen lahjaksi ja melkein olisi tehnyt mieli vetää puukolla CD:seen kunnon villto. Jätin sen sitten kuitenkin tekemättä, sillä ajattelin, että en saa olla niin ilkeä. Montaa kappaletta en levyltä muista, mutta aikalailla saman tyyppisiä ne olivat. Yksi jäi mieleeni sillä olen aina inhonnut ko. kappaletta enkä kestä sitä, jos kyseinen ikivihreä rankutus tulee radiosta. Sanoja en koskaan herennyt kuuntelemaan sillä tunnelma jo itsessään oli kyllin ärsyttävä. En tiedä missä CD juuri nyt on, mutta googlasin tämän kappaleen sanat ja mitäpä sieltä löytyi. Suurinpiirtein viesti menee näin: "Olen lähelläsi ja odotan sinua mutta sinä et huomaa minua eikä välillämme tapahdu koskaan mitään." En kauhean hyvin häntä tunne, mutta tällainen teinivihjailu sopisi hänen tyyliinsä.
Nyt puistattaa, enkä saa unta. Minusta tuntuu, että olisin saanut vain enemmän vahvistusta sille, että ainakaan naisen puolelta viestittely ei ollut mitenkään viatonta ja on hyvä asia, että hän ei ole enää tekemisissä mieheni kanssa. Ilmeisesti mies oli melkoisen sokea tuolle kaikelle.
Onko muita tällaisia tarinoita?
Kommentit (88)
Pakkohan se on ollut aina vaihtaa, kun todellinen miesten nielijä on p**kantanut suhteet.
Vierailija kirjoitti:
...että tytön piti ehdottaa hänelle lapsen hankintaa yhdessä ennen kuin mies ymmärsi, ettei kyseessä ollut pelkkä viaton ystävyys tytön puolelta. Kun mieheni ei halunnut tämän lapsen isäksi, tyttö veti hirveät pultit ja syytti miestäni harhaanjohtamisesta. Tyttö tekikin pian tämän jälkeen lapsen mieheni kaverin kanssa, ilmeisesti "kostoksi" miehelleni tyyliin: katso nyt sivusta, kun olen toisen kanssa. Mutta kun mieheni suhtautuminen oli koko ajan ollut puhtaasti ammatillista niin eihän se häntä liikuttanut. Sääliksi käy viatonta lasta, joka joutui tasapainottoman äidin leikkikaluksi.
Pidin miehelle pitkän puhuttelun, jossa kehotin häntä pitämään mielessään ja tunnistamaan ihastumisen oireet ja katkaisemaan nopeammin siivet tuollaisilta jutuilta. Hän on ammatissa, jossa häneen kohdistuu paljon toiveita ja tunteita, ja monet ihastuvat.
Miehesi puolelta ihan tahallista, mikäli on sellaisessa ammatissa jossa teinityttöjä pyörii. Taitaa ukkos tykätä nuorten naisten lemmenhurinoista. Kyllä ammattilaiset osaavat torpata ammattitaitonsa nojalla tuollaiset tapaukset niin, ettei vaimon tarvitse opettaa sitä tekemään. Hyi mikä mies.
On yritetty molempia tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miehen puhelin soi kerran aamuyöllä, vastasin siihen, en tiedä miksi, varmaan kun näytöllä vilkkui vieras numero. Puhelimessa oli nainen kysyi miestäni, oli kuulemma tavannut hänet sinä iltana baarissa. Oudointa oli että mies oli ollut koko viikonlopun kotona (ja aiemmatkin, käy baarissa 1-2 krt vuodessa
Ihmettelen vieläkin
Väärä numero.
Minun on väitetty iskevän varattua työkaveriani. Kuulemma flirttailen ja yritän epätoivoisesti saada miehen itselleni :D en tiedä mitä tämä mies on kotona puhunut asiasta, mutta hänen vaimonsa laittoi minulle aika tiukkaa viestiä tässä taannoin... Kyseli myös miksi ollaan Facebookissa kavereita ja miksi olen tykännyt jostain miehen kuvasta. Uhkasi myös minun miehelleni kertoa mitä peliä oikein pidetään.
Ensinnäkin minä olen itse onnellisesti suhteessa. Meidän välit on ihan täysin työkaverilliset (ainakin minun osalta!), en ole ikinä flirttaillut hänelle ja tottakai työpaikalla on myös huumoria, jota viljellään ihan työporukassa. En ole ikinä ollut kaksin tämän miehen kanssa missään esimerkiksi lounaalla. En ole ikinä ottanut yhteyttä vapaa-ajalla eikä mies minuun. En tiedä mistä tällainen juttu on saanut alkunsa... Jotenkin tuntuu pahalta, jos mies on kotona vaimolleen kertonut jotain perättömyyksiä? Tai sitten vaimo on vain sairaanloisen mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko.
Ja sitten oma tarina.Eksyin keskellä yötä lukemaan mokia, joissa miehet eivät olleet tajuneet naisten vihjailua, että nämä olisivat olleet heistä kiinnostuneita. Vastaan tuli sitten sellainen moka, että yksi tyttö oli polttanut CD:n ja antanut tämän sitten lahjaksi pojalle ja siinä oli ollut rakkauteen viittaavia kappaleita. Poika ei sitten ollut tajunut tätä vihjailua.
Tästä tuli sitten oma tilanteeni mieleen, kun miehen naispuoleinen ystävä oli mielestäni selvästi kiinnostunut miehestäni. Hän lähetteli tälle epäilyttäviä tekstareita ja kutsui tätä luokseen mm. syntymäpäiväkseni ja mies typerä sitten meni. Tilanteeseen liittyi kaikkea muutakin. Lopulta minulla meni se viestittely ja kaikki sälä yli ja mies kielsi, ettei heidän välillään ole mitään luvatonta. Naisellekin laitoin viestiä ja tämäkin kielsi kaiken, ettei ole ihastunut eikä mitään mutta mies kertoi, että nainen oli mennyt ihan paniikkiin viestistäni(?!). Miksi mennä paniikkiin, jos ei kerran ole mitään salattavaa?!
Minulla oli vain todella paha tunne heidän väleistään. Nainen yritti kukkoilla ja sanoi, että hän on vapaa tekemään mitä lystää ja yritti sitten piiloutua mieheni selän taakse viattomuuskortilla ja sitten samalla yritti kaveri tarjota kaveruutta. Tilanne laukesi siten, että minä sain tarpeekseni ja tahdoin lopettaa koko suhteen. Mies tahtoi jatkaa, mutta jatkoimme sillä ehdolla, että käskin hänen lopulta valita meidän kahden välillä. Se oli parisuhteelle todella raskas ajanjakso mutta selvisimme siitä ajan myötä.
Nythän tästä on jo aikaa, mutta kun alussa lukemani juttu tuli mieleen muistin löytäneeni muutama vuosi sitten vahingossa miehelle osoitetun CD:n tältä naiselta (heitetty laatikon pohjalle eikä varmaan oltu kuunneltu läpi kuin ehkä kerran jos sitäkään). Minua ärsytti, että mies oli saanut sen lahjaksi ja melkein olisi tehnyt mieli vetää puukolla CD:seen kunnon villto. Jätin sen sitten kuitenkin tekemättä, sillä ajattelin, että en saa olla niin ilkeä. Montaa kappaletta en levyltä muista, mutta aikalailla saman tyyppisiä ne olivat. Yksi jäi mieleeni sillä olen aina inhonnut ko. kappaletta enkä kestä sitä, jos kyseinen ikivihreä rankutus tulee radiosta. Sanoja en koskaan herennyt kuuntelemaan sillä tunnelma jo itsessään oli kyllin ärsyttävä. En tiedä missä CD juuri nyt on, mutta googlasin tämän kappaleen sanat ja mitäpä sieltä löytyi. Suurinpiirtein viesti menee näin: "Olen lähelläsi ja odotan sinua mutta sinä et huomaa minua eikä välillämme tapahdu koskaan mitään." En kauhean hyvin häntä tunne, mutta tällainen teinivihjailu sopisi hänen tyyliinsä.
Nyt puistattaa, enkä saa unta. Minusta tuntuu, että olisin saanut vain enemmän vahvistusta sille, että ainakaan naisen puolelta viestittely ei ollut mitenkään viatonta ja on hyvä asia, että hän ei ole enää tekemisissä mieheni kanssa. Ilmeisesti mies oli melkoisen sokea tuolle kaikelle.
Onko muita tällaisia tarinoita?
Tommoset ikivihreillä heruttelut on halpaa sentimentoa.
Hyvä tosiaan että ajoissa älähdit ja hätyytit lemmensairaan vosanderin pois ilmoja pilaamasta.
Nyt unohda, toimit ajoissa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen puhelin soi kerran aamuyöllä, vastasin siihen, en tiedä miksi, varmaan kun näytöllä vilkkui vieras numero. Puhelimessa oli nainen kysyi miestäni, oli kuulemma tavannut hänet sinä iltana baarissa. Oudointa oli että mies oli ollut koko viikonlopun kotona (ja aiemmatkin, käy baarissa 1-2 krt vuodessa
Ihmettelen vieläkin
Väärä numero.
Kysyi miestäni siis ihan nimeltä.
Väärä mies, sama nimi. Fonectasta tai jostain etsinyt.
Ei ole meidän pikkukaupungissa muita samannimisiä, nainen oli tavannut mieheni paikallisessa baarissa.
Olisi kiva saada asialle jokin selitys, vaikka tapahtuneesta on jo vuosia.
Selitys tulee tässä:
joku on esiintynyt miehesi henkilöllisyydellä.
Itselleni on käynyt samoin, eli tyttö"kaveri" sikaili nimelläni ihan pokkana, kunnes jäi kiinni kun sattui minut tunteva olemaan paikalla missä esiintyi minun nimelläni. Pöljää mutta tuollaista(kin) jotkut voi tehdä. Onneksi sain vihellettyä pelin poikki ettei sössinyt asioitani pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vieläkin
Väärä numero.
Kysyi miestäni siis ihan nimeltä.
Väärä mies, sama nimi. Fonectasta tai jostain etsinyt.
Ei ole meidän pikkukaupungissa muita samannimisiä, nainen oli tavannut mieheni paikallisessa baarissa.
Olisi kiva saada asialle jokin selitys, vaikka tapahtuneesta on jo vuosia.
Selitys tulee tässä:
joku on esiintynyt miehesi henkilöllisyydellä.
Itselleni on käynyt samoin, eli tyttö"kaveri" sikaili nimelläni ihan pokkana, kunnes jäi kiinni kun sattui minut tunteva olemaan paikalla missä esiintyi minun nimelläni. Pöljää mutta tuollaista(kin) jotkut voi tehdä. Onneksi sain vihellettyä pelin poikki ettei sössinyt asioitani pahemmin.
En usko. Yrität vaan puhdistaa mainettas.
No kyllähän sen sitten ne ihmiset tietäisi, joille on tultu Pekkana esittäytymään. Pikkukaupungissa..
Eipä oikeastaan, sillä torppaus tulee nanosekunnissa, sillä kumpikaan meistä ei esim. hyväksy mitään kaveripyyntöjä kuin sellaisilta jotka oikeasti tunnemme. Ei puhettakaan että kumpikaan meistä alkaisi terapoimaan mitään väärinkohdeltuja eroamiskynnyksellä olevia ymmärtäjän hakijoita. Kun niitä tilanteita kuitenkin tulee molemmille, niin kumpikin meistä sanoo vastakkaista sukupuolta olevalle olkapään hakijalle, että minä en ole kovin hyvä näissä jutuissa, mutta sinun kannattaisi keskustella puolisoni kanssa, hän on hyvä auttamaan tällaisissa tilanteissa. Yleensä olkapäätä ei sitten enää tarvitakaan mihinkään ;)
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sen sitten ne ihmiset tietäisi, joille on tultu Pekkana esittäytymään. Pikkukaupungissa..
En tiedä kuka nainen oli, kuulosti miestäni nuoremmalta. En tiedä, asia on kaivellut minuakin kaikki nämä vuodet😄
Mieheni on varmasti viaton, mutta outo tapaus kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan esittäytyisi tutulleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka nainen oli, kuulosti miestäni nuoremmalta. En tiedä, asia on kaivellut minuakin kaikki nämä vuodet😄
Mieheni on varmasti viaton, mutta outo tapaus kuitenkin.
Kirjoititko sä tuon edellisen vai joku trolli? Tuo toisen nimellä esiintyminen kuulostaa harhaiselle, mutta ehkä joku teini halusi tehdä jäynää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ettei kukaan ole tullut esittäytymään sun nimelläs tai sitten on ollut kuuntelijalla huono kuulo tai sitten se on ollut ihan joku muu saman niminen.
Kuinka tilanne sitten laukesi? Mitä tuttusi sanoi vaikka trollihan sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on varmasti viaton, mutta outo tapaus kuitenkin.Kirjoititko sä tuon edellisen vai joku trolli? Tuo toisen nimellä esiintyminen kuulostaa harhaiselle, mutta ehkä joku teini halusi tehdä jäynää?
Edellisen...? Minun kirjoittamani, jos viittaat tuohon lainaukseesi. Voi olla hyvinkin jonkun "pilaa"
Pekan vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ettei kukaan ole tullut esittäytymään sun nimelläs tai sitten on ollut kuuntelijalla huono kuulo tai sitten se on ollut ihan joku muu saman niminen.
Kuinka tilanne sitten laukesi? Mitä tuttusi sanoi vaikka trollihan sinä olet.
Siis nyt en ymmärrä...
No mitäs se ystävä sekoili ja mitä panosi sanoi ystävällesi sitten?
Vierailija kirjoitti:
Joillain naisilla ei vaan ole mitään rajaa ja ollaan niin epätoivoisia! Yksi miehen entinen säätö tietää tasan tarkkaan, että me seurustellaan ja mieheni on hänelle asian myös ilmaissut minun seisoessa vieressä. Milloin kännissä tulee itkupuheluita, kuinka mieheni on hänen elämänsä mies, kuinka on niin kova ikävä ja baarissa tullaan halailemaan ja kuiskimaan korvaan.
Mies tapaili siis tätä naista parin kuukauden ajan noin pari vuotta sitten ennen, kuin tapasi minut. Naisella on joku kumma pakkomielle mieheeni ja minä olen saanut myös arvostelua osakseni. Hän oli hetken aikaa täysin hiljaisuudessa, kun hänellä oli joku uusi mies, mutta ilmeisesti se kariutui ja alkoi taas mieheni epätoivoinen vikittely.
Sama. Olimme miehen kanssa jo oltu jonkin aikaa naimisissa kun hänen eräs exänsä intoutui ottamaan yhteyttä. Lupaili antavansa kaiken anteeksi, kuuma seksiä ja maksavansa yhteisen lomamatkan heille. Mies kysyi maksaako hän myös vaimon mukaan sille matkalle...
Entä kun seuraavan kerran tulitte panoasi vastaan ystäväsi kanssa, mitä panosi sanoi ystävällesi tai sinulle? Niinpä..
😂
Eihän se mies mitään tee, jos on tyytyväinen suhteeseen sun kanssa.