Ärsyttää tyttären kaverin äiti
En tunne kyseistä ihmistä, mutta sen kasvatustavat ottaa välillä päähän. Jokainen kuitenkin kasvattaa lapsensa kuin parhaaksi katsoo ja mun on vaan kestettävä ärtymykseni.
Likat on molemmat 12v ja kesälomalla kaveri joutui joka ilta jo klo 20 kotiin ja meillä vasta kotiintulo klo 22.
Kaveri ei saa syödä meillä mitään, edes voileipää vaikka on nälkä ja tekee mieli kun mun tyttö syö. Olen kysynyt allergioista, ei ole.
Ei päässyt meidän kanssa uimaan maauimalaan eikä rannalle, koska äiti oli sanonut että on varma että tyttö hukkuu. Minä olisin ollut uimassa myös ja vahtinut tyttöjä, ei edes kellukkeilla vaikka likat olisi siihenkin suostunut niin noloa kuin se 12 vuotiaalle onkin ja molemmat kyllä uimataitoisia.
Ei saa käyttää tietokonetta eikä pääse pyörällä kouluun koska ei ole kypärää. Kypärän hän saa sitten kun äiti ostaa pikkuveljille (3kpl) pyörät ensi kesänä.
Harmittaa tytön puolesta koska sen näkee siitä että sitä harmittaa kun muut kaverit saa tehdä niin paljon enemmän.
Koulun jälkeen ei saa poistua pihoilta vaikka muut menisi kauppaan tai koulun pihalle.
Kommentit (3)
Mutta teidän kotiintuloaika klo 22, on mielestäni liian myöhään 12 vuotiaalle. Tiedätkö missä tytär viettää aikansa?
T: 15 vuotiaan pojan äiti
siis siinä mielessä, että liian rajoitetun lapsuuden viettänyt useimmiten vetää ihan överiksi kun vapaus vihdoin koittaa.